Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakas kiusaa minua (työntekijää). Mitä tehdä?

Vierailija
09.11.2021 |

En oikein tiedä miten toimia. En viitsi kovin tarkasti tilannetta avata kun en halua että tunnistetaan.

Mutta olen työntekijä (määräaikainen) ja ”asiakas” vähättelee, syyttelee, väittää perättömiä, levittää juoruja mitä työssäni tapahtuu yms. toistuvasti. Esimies on tästä tietoinen ja puolellani, koska sam henkilö on tehnyt tätä aiemmin myös muille. Hän ei ole kuitenkaan tehnyt asialle mitään, ei edes keskustellut kanssani kunnolla.

Asia vaikuttaa työmotivaatiooni ja ei oikein kiinnosta tehdä mitään kun kuitenkin tulee palautetta että ei ole mukamas mitään tehnyt (levittää tälläistä esim paikkakunnan fb ryhmässä). En jaksa enää.

Miten näissä tilanteissa kuuluisi toimia tai mitä saa tehdä? En viitsi työnkuvaani paljastaa mutta en siis ole suoraan tämän ”asiakkaan” kanssa tekemisissä vaan hänen läheisensä kanssa ja kunnallisella töissä. Siitä voitte siis päätellä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän onko tämä kiusaaja nyt lapsen vanhempi vai vanhuksen lapsi. Jompikumpihan se tässä tapauksessa on.

Vierailija
2/6 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätätkö jotain oleellista kertomatta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kävin yhteen aikaan kiusimassa sillointällöin yhtä aspaa, mutta se vaan kiusi mua takaisin. Tosin aapeen tilanteessa se ei ehkä ole hyvä idea.

Vierailija
4/6 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimittaisiin vastaavassa tilanteessa siten, että esimies ottaisi hoitaakseen viestinnän tuon häirikön kanssa. Ei tarvitsisi enää kohdata.

Tämä siis koulumaailmassa.

Vierailija
5/6 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelläni oli henk.koht. avun asiakkaina pari p***kapäätä,  jotka huusi ja tiuski. Olisi pitänyt olla ajatustenlukija.  Enää en mene niitä avustamaan, enkä uskalla hakea henk.koht.avustajan töitä, koska ei voi tietää tuleeko joku uusi tiuskija asiakkaaksi. Olen siis työttömänä.

Vierailija
6/6 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

?????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän