Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitsi kun tosta tavarasta on vaikea päästä eroon

Vierailija
23.01.2015 |

Tietysti, jos vie lähetystorille tai kierrätyskeskukseen ilmaiseksi, homma on helppo. Mutta jos haluaa euronkin, saa kyllä tehdä työtä. Taas eteinen täynnä myytävää ja kauppa ei käy.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikealla hinnalla menee kirppiksellä. Juuri myin n. 700 eurolla 2 viikon aikana. itselle turhaa tavaraa ja vaatetta.

Vierailija
2/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 23:45"]

Oikealla hinnalla menee kirppiksellä. Juuri myin n. 700 eurolla 2 viikon aikana. itselle turhaa tavaraa ja vaatetta.

[/quote]

höpö höpö:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ette yksinkertaisesti vaihda kamaa keskenään? Hulluinta on antaa ne ilmaiseksi jollekin huijarijärjestölle. Hursti ehkä ainut joka jakaa suoraan

Vierailija
4/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 18:03"]kannattais lopettaa turha ostaminen!
[/quote]

Lapsiperheessä sitä ylimääräistä tavaraa vain tulee, kun lapset kasvavat ja tarpeet muuttuvat.

Vierailija
5/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heitän vähänkin nukkaantuneet vaatteet roskiin. Vain uudenveroiset myyn tai annan pois.

Vierailija
6/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 00:24"]

[/quote]

[/quote]

Mikä höpö höpö? lasten tavarat ja vaatteet tekee aina kauppaansa jos eivät ole mistään 1990-luvulta. Kohtuullinen hinta niin kaupaksi käy. Mulla tulee yleensä 400e kahdesta viikosta + kaiken paremman myyn netissä varkauksien takia.

Tänä vuonna olen myynyt netissä tavaraa 500e edestä ja ollaan vasta tammikuussa. No, noi oli valaisin ja muutama huonekalu.

Vierailija
7/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:02"]

roska ei muutu kullaksi kenelläkään. Täytyy olla merkkitavaraa ja uutta vastaavassa kunnossa sekä hoitotarvikkeitä, huonekaluja tms. Ei kukaan saa potkareisya ja prisman vaatteista 700 e. Siis: pitää alunperin ostaa ylikalliilla jotta siitä saa kirpparilla hyvän hinnan. Minä en toimi niin ja vien halvat tavrat suoraan kierrätykseen, ehyenä tietysti.

[/quote]

No ei tarvitse. Ihan hyvin olen kirppiksiltä esimerkiksi H&M, Vero Moda, Zara, Lindex yms. halpisräteillä saanut kivoja summia. Ja suurin osa tosiaan itsekin kirppikseltä ostettu.

Vierailija
8/36 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää, kun ainakin nettikirppisten myyjistä osa tuntuu olevan täysin sokeita. Myyvät hyväkuntoisina vaatteita, joissa onkin useita reikiä. Ärsyttävää ajan ja raha tuhlausta! Taidan kohta luopua kierrätämisestä, kun vähän väliä törmää näihin "Kyllä se minusta oli hyväkuntoinen.." -myyjiin. Vaikeaa siis tietää kenetä kannattaa ostaa ja keneltä ei.

Vierailija
9/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy netissä

Vierailija
10/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta lisää. Itse yritän ostaa mahdollisimman vähän ja käyttää kierrätettyä. Meille turhat tavarat vien sitten Kierrätyskeskukseen.

Vierailija
11/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osta uutta.

Vierailija
12/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Mitä höpöhöpö? Itse möin siskoni kanssa Myyrmannin kirppiksellä keväällä kamoja pois, lähinnä siis vaatteita, kenkiä, laukkuja yms. Tavaraa oli ihan järjettömästi, varmaan kymmenen ikeakassillista + iso matkalaukku. Kahdessa päivässä tuli yhteensä 550€, eli hyvin voi kahdessa viikossa saada 700€. Ei kaikki myy pelkkää romua :)

Vierailija
13/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Jos sinä et kulta pieni ole omaa roskaasi saanut kaupaksi niin ei se tarkoita sitä etteikö joku fiksumpi niin voisi tehdä!

Vierailija
14/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 11:44"]

Älä osta lisää. Itse yritän ostaa mahdollisimman vähän ja käyttää kierrätettyä. Meille turhat tavarat vien sitten Kierrätyskeskukseen.

[/quote]

Meillä perheessä on kasvava lapsi, joten uutta kamaa on ostettava sitä mukaa, kun edellisistä vaatteista ja tavaroista kasvetaan pois. Minulla oli ennen joulua kirpparilla vauva- ja taaperoajan kamaa myynnissä, puolet meni kaupaksi. Osin käyttämättömiäkin vaatteita myin turhaan hintaan 1-2 euroa. Vauvan kantokoppa oli 2 euroa, mutta ei sekään mennyt.

Vierailija
15/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 13:13"]

[/quote]

Meillä perheessä on kasvava lapsi, joten uutta kamaa on ostettava sitä mukaa, kun edellisistä vaatteista ja tavaroista kasvetaan pois. Minulla oli ennen joulua kirpparilla vauva- ja taaperoajan kamaa myynnissä, puolet meni kaupaksi. Osin käyttämättömiäkin vaatteita myin turhaan hintaan 1-2 euroa. Vauvan kantokoppa oli 2 euroa, mutta ei sekään mennyt.

[/quote]

Jos joukossa on käyttämättömiä vaatteita, kannattaa huomio kiinnittää nimenomaan niihin omiin hankintoihin. Mielummin vähän hankintoja, mutta laadukkaita. Henkkamaukkaa ei kirppiksellä välttämättä juuri ostella, kun niitä saa kaupastakin muutamalla eurolla. Sen sijaan laadukkaammissa tuotteissa jälleenmyyntiarvokin on suurempi.

Vierailija
16/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 00:24"]

[/quote]

[/quote]

Mitä höpöhöpö? Itse möin siskoni kanssa Myyrmannin kirppiksellä keväällä kamoja pois, lähinnä siis vaatteita, kenkiä, laukkuja yms. Tavaraa oli ihan järjettömästi, varmaan kymmenen ikeakassillista + iso matkalaukku. Kahdessa päivässä tuli yhteensä 550€, eli hyvin voi kahdessa viikossa saada 700€. Ei kaikki myy pelkkää romua :)
[/quote]
Missä Myyrmannissa on kirppis?

Vierailija
17/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 13:16"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 13:13"]

[/quote]

[/quote]

Jos joukossa on käyttämättömiä vaatteita, kannattaa huomio kiinnittää nimenomaan niihin omiin hankintoihin. Mielummin vähän hankintoja, mutta laadukkaita. Henkkamaukkaa ei kirppiksellä välttämättä juuri ostella, kun niitä saa kaupastakin muutamalla eurolla. Sen sijaan laadukkaammissa tuotteissa jälleenmyyntiarvokin on suurempi.

[/quote]

Käyttämätöntä tavaraa on joukossa sen takia, että olemme ostaneet lapselle esim. juhlavaatteen tai kengät tai toppapuvun, ja sitten myöhemmin joku sukulainen on halunnut ostaa lapsellemme samoja tavaroita, vaikkei meillä ole niille enää mitään käyttöä. Ei auta, vaikka sanoisi, että meillä on jo. Tai sitten on tullut lahjaksi kamaa, joka on jo valmiiksi liian pientä.

Vierailija
18/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on mennyt suhteellisuudentaju tässä asiassa. Rikkinäisiä ja kuluneita vaatteita yritetään kaupata kirpparilla tai sullotaan niitä kierrätyslaatikoihin, vaikka roskis olisi oikea osoite. Sieltä kaiken roskan seasta ei jaksa penkoa löytyisikö jotain uuden veroista, itse katson vain ne pöydät, joissa niin myyjä kuin vaatteet näyttävät siisteiltä.

Vierailija
19/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittamassa helmikuun aikana pystyyn täyden palvelun nettikirpparia lasten vaatteille. Sinne voi lähettää kaikki lasten vaatteet sekä äitiys- ja imetysvaatteet ilman kustannusta. Me myymme, minkä voimme ja loput hyväntekeväisyyteen. myynnistä 50% tilitämme vaatteiden omistajalle.

Jos ajatus kiinnostaa käy tykkäämässä FB-sivusta, niin pysyt ajantasalla ja osallistut kisaan https://www.facebook.com/NettikirppariNella

Vierailija
20/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 12:51"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Aattelepa miten monta tonnia mä olen saanut, kun olen jättänyt sen järjettömän kamamäärän alun alkaenkin kauppaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän