Onko kaverini lesbo? Vaiko vain yksinäinen?
Eräs perheetön tyttökaverini on aina jotenkin "ihaillut" minua, ja nyt hänen matkimisensa alkaa mennä aivan yli. Haluaa nähdä kanssani joka päivä, ostelee samanlaisia tavaroita (mm. samanlaisen kännykän), tutkii aina netistä kaikkea, mistä olen puhunut ja kommentoi löydöksiään seuraavalla kerralla kun tapaamme...
Olen jo viiden vuoden ajan ajatellut, että ystäväni tarvitsee vain miehen ja lapsia, jolloin hänen ei enää tarvitse roikkua minussa. Mutta kun mainitsin ystävälleni, että minusta olisi ehkä outoa vierailla hänen luonaan jos hänellä joskus olisi lapsia (heitin vain läpällä! Ei niin, että se olisi minusta epämieluisaa, vaan että se olisi uusi tilanne), niin hän meni aivan vaikeaksi! Minulle tuli melkein sellainen tunne, että jos ystäväni kokisi, että hylkäisin hänet mikäli lapsia tulisi, hän vaikka mieluummin jättäisi lapset hankkimatta! Niin ahdistuneelta hän näytti.
Olisiko ystäväni kenties minusta kiinnostunut siinä mielessä? Vai mikä mättää?
Kommentit (106)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 10:54"]
Siis voitko ap selittää miksi sanoit sen lapsilauseen, mihin liittyi. Siis miksi sanoit kaverille että olisi outoa jos hänellä olisi lapsia? Kyllä mäkin siitä pahoittaisin mielen!
[/quote]
Heitin vaan, että "olispa outo ja uusi tilanne, jos jollakin mun kavereista olisi lapsia... Ei varmaan sunkaan kanssa voitaisi valvoa näin myöhään viinilasillisen ääressä." Eikös tuo ole ihan totta? En sanonut mitään, että se olisi jotenkin inhottavaa, vaan UUTTA, ja tottahan sen on!
Kaverini ei kylläkään pahoittanut mieltään, kyseli vain hädissään, että kai yhä silti kävisin kylässä jne. Ja tuijotti ja tuijotti.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 11:05"]
Siis voitko ap selittää miksi sanoit sen lapsilauseen, mihin liittyi. Siis miksi sanoit kaverille että olisi outoa jos hänellä olisi lapsia? Kyllä mäkin siitä pahoittaisin mielen!
[/quote]
Heitin vaan, että "olispa outo ja uusi tilanne, jos jollakin mun kavereista olisi lapsia... Ei varmaan sunkaan kanssa voitaisi valvoa näin myöhään viinilasillisen ääressä." Eikös tuo ole ihan totta? En sanonut mitään, että se olisi jotenkin inhottavaa, vaan UUTTA, ja tottahan sen on!
Kaverini ei kylläkään pahoittanut mieltään, kyseli vain hädissään, että kai yhä silti kävisin kylässä jne. Ja tuijotti ja tuijotti.
[/quote]
Ja kohta tänne palstalle tulee ahdistuneena tilittämään ap:n "ihailija", joka on aika yksinäinen ihminen, haaveilee perheestä, mutta on saanut ainoalta hyvältä ystävältään kuulla, että voisi kanssakäyminen vähentyä, jos kehtaisi lapsia hankkia. Se sama "ihailija", joka itse on kertonut haluavansa muitakin ystäviä.
Ettei ap vaan itse olisi kaappilesbo, kun tulkitsee ystäväänsä noin.
Mulla on vähän vastaavantyyppinen "kaveri". Ongelmana hänen kanssaan on se, ettei etäisyyden otto millään tunnu onnistuvan. Soittelee ja tekstailee perään joka viikko, eikä mitkään vihjeet auta. Jos olen sanonut, että katsotaan sitten paremmalla aikaa uudestaan, hän ottaa parin päivän päästä yhteyttä ja toivoo, että jo nyt olisi se parempi aika. Luulisi, että ymmärtäisi etten halua pitää niin paljoa yhteyttä? Joskus tekisi mieli vääntää rautalangasta, että ei, en halua nähdä sua enää koskaan. Tulisikohan sittenkin viesti seuraavalla viikolla, että se "koskaan" on jo kulunut, pidetäänhän taas yhteyttä?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 11:18"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 11:05"]
[/quote]
[/quote]
Ja kohta tänne palstalle tulee ahdistuneena tilittämään ap:n "ihailija", joka on aika yksinäinen ihminen, haaveilee perheestä, mutta on saanut ainoalta hyvältä ystävältään kuulla, että voisi kanssakäyminen vähentyä, jos kehtaisi lapsia hankkia. Se sama "ihailija", joka itse on kertonut haluavansa muitakin ystäviä.
Ettei ap vaan itse olisi kaappilesbo, kun tulkitsee ystäväänsä noin.
[/quote]
Välillä mäkin vaan ajattelen, että hän on yksinäinen, ja siksi olen yrittänyt olla tekemisissä. Kuuntelen kaveriani, kun hänellä on huolia, rohkaisen aloittamaan uusia harrastuksia jne. Välillä meillä on ihan mukavaakin yhdessä. Mutta ikinä ei voi väitellä mistään, kun olen aina kaikessa oikeassa, ja sanomiseni lähestulkoon kirjoitetaan nyökytellen muistiin. On se minusta vähän epäsuhtaista. Ja tuo tuijottelu ja halailu. Paitsi että viimeksi nähdessämme sanoin, etten pidä kosketuksesta :D Eli toivottavasti se loppui siihen. Ap
Ei lesbot ole tuollaisia friikkejä.