En tajua, etttä miksi homous ei ole enää nykyaikana rikos eikä sairaus kuten ennen vanhaan.
Onhan se sairasta, että mies tahtoo kullia perärööriin.
Kommentit (9)
Moni muukin asia on paljon paremmin kuin ennen. Ennen ei todellakaan ollut monikaan asia paremmin kuin nyt, vaikka joku turha käpy niin kuvittelisikin.
Sairaampaa on ajatella kiihkeästi ja tehdä aloitus aiheesta, joka ällöttää itseä.
Homoseksi pyörii jatkuvasti mielessäsi? Tiedätkö mitä se merkitsee?
Vierailija kirjoitti:
Moni muukin asia on paljon paremmin kuin ennen. Ennen ei todellakaan ollut monikaan asia paremmin kuin nyt, vaikka joku turha käpy niin kuvittelisikin.
No kyl ne oli, ihan niiko sanotaankin.
Niin sanotuksi heteroksi pohdit homojen tekemisiä valtavan paljon ja usein. Oletko varma ettet ole homoseksuaali?
Vierailija kirjoitti:
Niin sanotuksi heteroksi pohdit homojen tekemisiä valtavan paljon ja usein. Oletko varma ettet ole homoseksuaali?
Minä olen 100% hetero! En vain voi sille mitään, että minua inhottaa homot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit uskotella itsellesi ihan mitä haluat. Muille nämä avauksesi kertovat toista. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole, olet piiilohomo
Homot päättäjät halusi laillistaa sodomiansa.
Vierailija kirjoitti:
Homot päättäjät halusi laillistaa sodomiansa.
Samaa sodomiaa se on ennen ollut eläimiin sekaantuminen ja anaaliseksikin. No, kukaan heterohan ei koskaan kinua vaimolta anaalia, eihän. Homous ei ole sen kummempaa.
Ymmärrän kyllä, että sinun on varmaankin raskasta olla tyhmä ja hyljeksitty, ilman ystäviä ja elämää.