Työllisillä on nyt oiva hetki luovuttaa työpaikkansa suosiolla työttömälle joka on työhön pätevämpi kuin työllinen
sen sijaan että työllinen omisi työttömälle kuuluvat rahat itselleen.
Kommentit (7)
Suomen talous on kuralla koska osaajat ovat työttöminä ja tuollaiset edellisen kommentoijan kaltaiset tyypit työelämässä
Vierailija kirjoitti:
Minä voin luovuttaa työpaikkani, mutta rahat pidän.
Tunge tuollainen kommentti suoraa päätä perseesees
Ei ole mun duuniin ainakaan tällä hetkellä pätevämpää, kaikki pitäis kouluttaa jollain tapaa ja siinä kestäisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mun duuniin ainakaan tällä hetkellä pätevämpää, kaikki pitäis kouluttaa jollain tapaa ja siinä kestäisi.
Tuo on se kaikkein idioottimaisin oletus. Sun työhön on pätevämpiä tekijöitä pitkä jono.
Voisin jakaa työni opettajana 50-50. Riittäisi ihan hyvin tässä elämäntilanteessa puolet palkasta. Työnantaja ei vain siihen suostu. Olen kysynyt. Mieluummin kuulemma sairauslomalle ja sitten kokoaikainen tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on se kaikkein idioottimaisin oletus. Sun työhön on pätevämpiä tekijöitä pitkä jono.
Ainoa idioottimaisuus on luulla olevansa pätevä vaikkei mihinkään kelpaa. Jos olisi pätevä, kelpaisi.