Miksi miehet tuijottavat, kun käyn lenkillä?
Olen pitkä ja isokokoinen nuori nainen. Muut lenkkeilijänaiset ovat yleensä hoikkia ja lyhyitä. Katsovatko miehet minua huvittuneesti? Hyvin tiivis se katse on ja tuntuu, kuin se porautuisi lävitseni ja miehet tietäisivät mitä ajattelen ja tunnen sillä hetkellä.
Tulee hyvin epävarma ja nolostunut olo :(
Kommentit (59)
Me katsomme kamelinvarvastasi sekä pomppivia ryntäitä. Siinä ei ole mitään pahaa, jatka vaan lenkkeilyäsi.
Vierailija kirjoitti:
Katsovatko miehet minua huvittuneesti?
Kyllä.
Minä ainakin katselen enkä välitä mitä muut siitä ajattelevat. Eivät nuo naiset tunnu vaivaantuvan, hymyjä tulee lähinnä. Kyllähän sitä itse katselee sellaista mikä miellyttää.
Mitäs itse oikein tuijotat jos huomaat muiden vastatuijotuksen, he varmaan ajattelee että mitähän tuo tuijottaa...
Nolostelisin kokoa vasta sitten jos jossain Arabian posliinikaupassa vetäisee kääntyessään persiillä sadantonnin edestä kuppeja lattialle hyllyltä xD
Vierailija kirjoitti:
Me katsomme kamelinvarvastasi sekä pomppivia ryntäitä. Siinä ei ole mitään pahaa, jatka vaan lenkkeilyäsi.
Minulla ei ole ryntäitä vaan pienen ketunnokat
Ap
Ei miehet jää katselemaan jos ulkonäkö ei miellytä.
Isot hölskyävät tissit ja perse? Voisi selittää nämä katseet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kamelinvarvas kuitenkin näkyy?
Vierailija kirjoitti:
M G T O W\ kirjoitti:
Jos eivät tuijottaisi, kyselisit täällä "miksi miehet eivät tuijota??"
En kehtaisi ikinä, sillä en ole tottunut miesten tuijotuksiin vaan enemmänkin tottunut siihen, ettei kukaan katso tai halua minua..
Kuka mies nyt haluaisi itsensä kokoisen tai isomman, naisen? Olen montaa miestä pidempi ja isompi..
Ap
Monikin haluaisi.
"Miehen pitää olla isompi" on naisten kiveen hakattu periaate, ei miesten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kamelinvarvas kuitenkin näkyy?
En tiedä.. en usko. Ei ainakaan näin kylmillä ilmoilla, kun käytän pitkää takkia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M G T O W\ kirjoitti:
Jos eivät tuijottaisi, kyselisit täällä "miksi miehet eivät tuijota??"
En kehtaisi ikinä, sillä en ole tottunut miesten tuijotuksiin vaan enemmänkin tottunut siihen, ettei kukaan katso tai halua minua..
Kuka mies nyt haluaisi itsensä kokoisen tai isomman, naisen? Olen montaa miestä pidempi ja isompi..
Ap
Monikin haluaisi.
"Miehen pitää olla isompi" on naisten kiveen hakattu periaate, ei miesten.
Ihanko tosi? Löytäisinpä minä tällaisen miehen joka pitäisi minusta isokokoisenakin…
Ap
Miten voit olla tiimalasimallia jos on 20kg ylipainoa, mutta pienet tissit?
178 senttisellä naisella voi olla helposti 20kg "ylimääräistä" ja ollaan vielä BMIn puolesta ainoastaan lievässä ylipainossa. Jos vielä vartalonmuoto on tiimalasi, kivat kasvot ja blondit letit niin se ei kuulosta yhtään hassummalta.
Jos olisin vähän nuorempi voisin yrittää iskeä juttua siellä lenkkipolulla :-)
178cm, muodokas peppu, pienet rinnat, enemmän kurvikas kuin hoikka.
Varmasti tuijottaisin. Tuohan juuri on hot.
Itse olen lyhyehkö ja hoikka mies.
Vierailija kirjoitti:
Miten voit olla tiimalasimallia jos on 20kg ylipainoa, mutta pienet tissit?
Tarkoitan, että vartaloni on mallia X. Eli paino jakautuu siinä mielessä hyvin, että minulla on hoikka vyötärö eikä isoa mahaa. En tiedä, millä oikein kutsua vartalotyyliäni muuta kuin, että olen isokokoinen.
Ap
Laita se imetysliivin luukku kiinni ja katso muuttuuko tilanne.
Vierailija kirjoitti:
178cm, muodokas peppu, pienet rinnat, enemmän kurvikas kuin hoikka.
Varmasti tuijottaisin. Tuohan juuri on hot.
Itse olen lyhyehkö ja hoikka mies.
Minä varmasti punastuisin, jos sunkaltainen mies katsoisi minuun ja osoittaisi kiinnostusta romanttisessa mielessä.
Ap
En ole enää kovin nuori, mutta aika kokematon miesten suhteen kuitenkin.. Ikää tulee ensi kuussa 28 vuotta. Kiitos tsempeistä, koitan keskittyä lenkkeilyyn ja painon pudotukseen. Usein menen vasta pimeällä ulos, kun häpeän kokoani. Silloin mietin, pelästyvätköhän miehet ja naiset kun tulen kulman takaa?
Ap