Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita tähän älypuhelimesi ehdottamien sanojen mukaan!

Vierailija
23.01.2015 |

Esim: jos ei ole elämäntapatyötön vaan ei ole mitään vikaa. Kun olet valmis varaamaan pakettimatkan ja sen jälkeen, mutta en usko että kukaan muu ei tiedä.

Kommentit (241)

Vierailija
101/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä joskus ristiäisiin tuleeko lähettää vastauksesta huomenna ukille Fysioterapia autoseutueeseen uus mo hyvin siis.

Android

Vierailija
102/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung Galaxy s4 mini: Hei vaan se on ihan hyvä juttu että se oli aika paljon enemmän aikaa kanssasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla töihin tai sitten ei ole mitään hajua mitä tahtoisin tehdä jotain muuta kuin 2 v vanhempi tutkija ja sen jälkeen kun on niin paljon ulkomaalaisia ystäviä ja sukulaisia ja ystäviä ja sukulaisia ja ystäviä ja sukulaisia ja ystäviä ja sukulaisia ja ystäviä. (Sonyn puhelin.)

Vierailija
104/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mielestäni sinun pitäisi vierailla alla. Jos haluat niin voin kyllä tulla käymään. Jos sinulla olisi hyvä olla. Mutta ei hätää.

Vierailija
105/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, jos sitä siksi voi sanoa että se on ihan fine ja tavarat paikoillaan.

Vierailija
106/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä olen kyllä sitä mieltä että se siitä sitten kun olet maksanut sen sijaan on ollut hienoa jos on jotain kysyttävää niin paljon kuin sielu sietää.

Vierailija
107/241 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään järkeä että ei oo mitään tekemistä sen kanssa ja hän on esiintynyt myös itse.

Vierailija
108/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Kohtalon jalokivet leffan. Ja sit tuli päälleni ja ohjasi. Ja sitten vielä kysyn vain yksi keino päästä eroon jos haluat saada tiettyjä uutisia tai ilmoituksia sähköpostitse. Piiritoimisto täyttää tiedot lippukuntien tilaisuuksista. Tietoja voit lähettää osoitteeseen. Jotta nämä asiat, joista ei ole vielä lisätty avainsanoja Ota kantaa Onko sinulla on mahdollisuus saada se en mä kyllä mä olen ollut, ja nyt.

Vierailija
109/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mitä se tarkoittaa, että en ole kuin kerran uskaltanut syödä. En tiennyt että sielläkin käy ilmi että se oli ihan hyvä juttu että jos joku haluaa olla mukana myös seuraavat tiedot ja taidot. Mutta kun meitä Uskovaisia ollaan opetettu siihen Raamatun kehotukseen että jos ei ole mitään vikaa, on aiemmin elänyt ytimessä.

(Apua mitä raamattujuttua tää puhelin suoltaa?:Dd samsungilla kirjoitin..)

Vierailija
110/241 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse yleensä käytä tätä joten taitaa olla teksi siksi aika selvää. Ei näköjään ole iphone korjannut kuin kaksi sanaa tähän mennessä ja nekin oikein. Tylsä puhelin..

Vierailija
111/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki tavarat tallella? Joka puolella sijaitseva pieni määrä kasvoi nopeasti ilman niitä voi tarkoittaa seuraavia maantieteellisiä yleensä. Alkoi kuitenkin vasta lähdössä ensimmäistä maailmansota ja savukkeisiin julkaistiin myöhemmin samana syksynä pois.
vain kaksi ensimmäistä kirjaa on hyvä päivä tulossa.

Vierailija
112/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, jos ei ole kierukka vaivannut. Sain kahta eri antibioottia ennen toimenpidettä, ensin palvelun käyttäjäksi.

Samsung galaxy s4

Vierailija
113/241 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei !Olen saanut monet nauramaan ja sitten taas on vieressä järvi. Tuoksusta on niin suuri merkitys ja tieto alasta on ihan ok. Kiitokset kaupoista ovat olleet viime aikoina minulle teetetty. Jos haluat lähettää palautteen nimettömänä on se että jos joku haluaa jatkaa toimintaansa. Ja jos tosiaan suurin ongelma on ihan kiva nimimerkki on varattu aikaa ja rahaa ja paljon muuta. Ilmoitusten lukeminen edellyttää vähintään kaksi gigatavua.

Vierailija
114/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mä oon ihan hyvin, että voi huoletta. ,joten en ole saanut mitään. Mutta jos se ei tunnu missään nimessä halua.

Vierailija
115/241 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niin oon noihin muhi aika on kulku? valikko on yksi syy ja klo on ihan sama yksilö. mut tää yks niistä ei ihan joka päivä alkaa olla yhteydessä. Myös pörssi kaljalle ihan jees. helmikuuta monen vuoden ajan.

Vierailija
116/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten se oli, ja nyt on. Jos joku ei tarvii käyttää, jos on niin voimakas. Ei se nyt oli se sitten lähti, niin se olisi voinut tulla, kun on ollut, ja nyt on.

Vierailija
117/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung galaxy s3:
Hei mä oon ihan hyvä juttu että jos joku haluaa olla mukana. Ja sit kun se on ihan sama mitä tahansa muuta kuin mitä se on. Nyt kun olen saanut paljon.

Vierailija
118/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Certo pizza hei! 

Vierailija
119/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ole niin paljon kuin mahdollista saada myös se on ihan ok ja sen aiheena on ollutkin ja sen takia että jos se ei ole vielä saanut vastausta haulle ja sen takia että jos ei muuta. Jotta matkasi kohteeseen Australia Lennot yhteen suuntaan Mistä sä oot se ei ollut mitään. Mutta kun hän on sinulle tärkeintä on kuitenkin aika paljon ja ne ovat olleet mukana tulee myös olla läsnä.

Vierailija
120/241 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä olen kyllä kuullut että se siitä sitten kun olet tulossa ollaan jo vain yksi esimerkki siitä miten paljon on myös hyvä muistaa että se siitä sitten