Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita tähän älypuhelimesi ehdottamien sanojen mukaan!

Vierailija
23.01.2015 |

Esim: jos ei ole elämäntapatyötön vaan ei ole mitään vikaa. Kun olet valmis varaamaan pakettimatkan ja sen jälkeen, mutta en usko että kukaan muu ei tiedä.

Kommentit (241)

Vierailija
121/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy niin enää riippuu mitään tähänkin kirjoittaa. Tylsää iltaa tukossa tänäänkin Kun eilen olen kuvaa seuraavan.

Vierailija
122/241 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen Majesteettinsa ei ole tarvittavaa kun on niin paljon kuin Marissa ei ole tarvittavaa. Paljon kun Se on helppoa ja selvittävään jälkeen kun hän oli mukana myös pusuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumia: Huomenna ja ylihuomenna on kyllä aika paljon parempi mieli ja olo. Pitää olla jo nukkumassa kun laitoit viestin että se oli ihan kiva päivä.

Vierailija
124/241 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auf Wiedersehen, nauhat niitä koskevia ettei menestys pystyy kirjoittamaan. Samsung galaxy.

Vierailija
125/241 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung Galaxy Ace:

Mun pitäis mennä jo nukkumaan mut ei västä yhtään. Menijä hyvin toi edellisen lause. Laitoksen tähän siis sellainen toiminnan et tää täydentää ite nää sanat ja et lopettaa kirjoittaa heti kun tää täydentää sen sanamuodolla ja siirretään seuraavaan sanaan.

Oon nyt kyllä koneella, mut kirjotin ton puhelimella ja kopioin tähän

Vierailija
126/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok nyt ravintolassa syömässä jossain välissä mutta ei oo mitää vikaa kun tuossa vieressä oleva mies on ihan sika.

Vierailija
127/241 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa niin soita ku tuut kotiin ni en oo vielä ees vähän aikaa sit ja hyvää viikonloppua varten ei tarvi mennä kattoo ku en jaksa mennä kattoo ku en ole varma pääsenkö mukaan mutta se nyt niin paljon että ei ole vielä ehtinyt laittaa ne rahat nyt ei enää oo niin väliä ole ollut yhteydessä.

Vierailija
128/241 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiota sinä koen yllättäen, että ulkomailla on tosi paljon pakko.

Vierailija
129/241 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kysellä! Mut puhelin on ainakin ihan hassu.
Vaikka vielä enemmän huvittaa.... Ootteko lukeneet dyacia (siis dyac) koskaan? Ihmiset on ihan ihmeitä et joo puhelin haluan kirjottaa tuhmia.... Eikä ne tajuu et luuri ehdottomasti niitä sanoja mitä ne on ite kirjoittaneet. Niinku esim että jos haet lesboja niin seuraavan kerran kun kirjoitat tekstaria ja sana alkaa lauantaina kirjaimella niin puhelin ehditty lesboja
(itse aina tyhjään se sanavarastoa haettua lesboja)

Vierailija
130/241 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä motivoiva on kaksi VII kakun kuusi.

Vierailija
131/241 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Moi! Joo, ei varmaan ole hyvä ja aktivointi sähköposti, kartta, että se on liian vähän. .....Mutta päivä kerrallaan. Näillä näkymin ole hyvä ja uusi, mutta ei se haittaa, jos ei ole vielä lisännyt videoita. :-) ja kiitos kaikille osallistujille. :-)

Vierailija
132/241 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ab Oy on vuonnakin ihan ok. Mutta jos ei ole vielä lisännyt videoita ja sen jälkeen kun on niin paljon, että se on ihan hyvä juttu. Mutta hiilidioksidia pitää olla paljon enemmän kuin kaksi ihmistä.Käytä kulku kiire saada tv iso osa on hieman erilainen ihmisillä juu . Klikkaa kuvaa nähdäksesi täydellisen kuvan .

Vierailija
133/241 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo . Mä oon ihan hyvin , että jos se ei oo mitään hajua , mutta ei ole mitään järkeä , mutta ei ole mitään järkeä , mutta ei ole mitään järkeä, mutta ei ole mitään järkeä, mutta ei ole mitään järkeä.....

Vierailija
134/241 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisy ja se ei oikein sovi mulle tuli mieleen se kun en tiedä miten paljon mä rakastan sitä. Toiste päin naamaa ei voi olla totta ja sit jos haluut tulla tänne mun viereen nukkumaan.

Vierailija
135/241 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ole niin väliä. Hän on tosin vielä ole jäsen. Ei ole vielä lisännyt videoita. Lisäksi olen ollut mukana. Pitää kattoo jos ei ole vielä lisännyt videoita. Ja jos ei ole vielä lisännyt videoita. Kun ei ole vielä lisännyt videoita.

Vierailija
136/241 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin... Miksi minun pitäisi tehdä jotain muuta kuin ihmetellä sitä. Mutta jos minä sanon teille kaikille onnittelijoille Hei vaan, niin sitten pitää olla mahdollisuus saada siksi.

Vierailija
137/241 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille. Jos mies ei halua ottaa itselleen sopivan kokoisia paloja ja mies on ollut jo vuosia sitten muisti että ainiin hei vaan halusi keskustella siitä että on haisuttanut monta vuotta ja nuorena ja kauniina haissut röökiltä hei vaan ehkä tavanomaista kylmempää

Vierailija
138/241 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

(aloitin sanalla mamma)

Mamma Mia Mari Tukiainen on ollut aika paljon enemmän kuin kaksi ihmistä. Se on kyllä aika paljon ja sitten vielä vähän lisää. Jos haluat niin voin laittaa sen mukaan mitä tahansa muuta kuin hyvää ja huonoa. Mutta ei hätää ole tullut vielä perille saakka.

Vierailija
139/241 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

/ Nää kuulostaa ihan niiltä ajatuksilta, joita vilisee mun päässä kun alan nukahtaa. Tuntuvat järkeviltä, mut joskus havahdun siihen ajatusten virtaan ja oon että helv... näissä oo mitään järkeä! :D /

Vierailija
140/241 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi miten meni sekaisin suhteessa se ois voinu niin sitten. Mä voin laittaa myös sen sijaan voi myös käyttää vain kerran kuukaudessa. Nyt siis vain kerran kun ei ota yhteys ja jos taas ei, ei siinä missä tahansa merkillä että on se sama.