Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita tähän älypuhelimesi ehdottamien sanojen mukaan!

Vierailija
23.01.2015 |

Esim: jos ei ole elämäntapatyötön vaan ei ole mitään vikaa. Kun olet valmis varaamaan pakettimatkan ja sen jälkeen, mutta en usko että kukaan muu ei tiedä.

Kommentit (241)

Vierailija
61/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap tarjoo tuolla ehdi? En oo ihan varma mutta ku teen oikein ku kai aina sen sanan joka tulee tohon alamaita lihavoidu

Vierailija
62/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Jallu postiin Lumia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhanpuolustajat Vittorio Suomen! Suomi suoraan.

Vierailija
64/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaakohan autocorrect korjaa mulle mitään kun en ole sitä päällä pitänyt? Näköjään ei osaa :D kerääkö se sitten muistiin noita sanoja vai häh?

Vierailija
65/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille onnittelijoille ja sen jälkeen kun on ollut jo kauan sitten kirjoitti uuden levyn myötä myös sinne päin maailmaa ja sen aiheena oli kyllä ihan hyvä asia. Sony Xperia M2

Vierailija
66/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen saanut monet nauramaan ja juuri sen takia että se on luotu paikka. Jokaisella on oikeus saada tukea ja koulutusta projektin ajaksi lähettämällä tekstiviesti studioon ohjelman aikana ja sen jälkeen kun on niin paljon kuin mahdollista saada se. Ja sitten vielä kysyn vain yksi riehui liikaa ja sitten se on niin paljon kuin mahdollista tehdä jotain muuta. Ilmoitusten lukeminen ja jättäminen on ilmaista. Napsauta tätä viestiä keskusteluboksissa. Ja sitten vielä vähän lisää tämä seinällesi jos ei ole mitään tekemistä. Ohjeet voi tarkistaa digiboksin tai sitten puhelimitse numerosta. Jos ei ole mitään järkeä on puheessa musiikista ilmaista tallennustilaa. Ei ole ihme että se on niin pieni määrä. Meillä on tällä hetkellä noin klo 5.

Vierailija
67/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä mun kännykkä ymmärtää kasken ennakoivasti. No okei ylös virhe tuli. Toinenkin pellelle. Viru tästä pakata tule mitään. Oulu

Vierailija
68/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin ja oli puhetta että jos se ei ole mitään niin nähdään silloin kun on ollut jo vuosia sitten ja se oli ihan ok.

Vierailija
69/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa mutta toisaalta koska. Mä tiedän taas. Ruotsin vallan tänään vielä tiedä menee. Kaikki elämäsi neljä, tai oikeutesi ihan höh.

Vierailija
70/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei älä huolehdi siitä on tullut jo vuosia. Myyjät ja uudet jäsenet ovat tervetulleita myös ja paketeissa on ollu vähän enemmän tai vähemmän. Jos kyseessä olisi hyvä saada myös omat osoitetiedot on ihan liikaa. En lähtisi värjäilemään, mutta kun ei ole valkoinen vaan vaalea.

Vierailija
71/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura oli kyllä aika pitkälti samaa kuin poika.mutta se että sä tuut.ku en ole varma pääsenkö mukaan vai miten

Vierailija
72/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää nähdä mitään tästä tuli. Olen ollut tänne aikana kipu enkä edes jaksa kunnolla sänkyyn nuo. Söin äsken lidl jälkeen sämpylöitä. Hyväntuulinen loi.

Vierailija
73/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tässä kirjassa nyt. Ole tosi vähän ja tee ruokaa. Tyhmä puhe ei tajua mi.

Vierailija
74/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en tiedä mitä teen niin et voi vastata puhelimeen. Jos haluat jutella sen verran et voisit tulla takapakkia. Pari kertaa viikossa on ihan hyvä juttu. Hänen kanssaan kahden kesken työpäivän jälkeen alkoi tuntua hyvältä ja oikealta. Koko poppoo tulee hakemaan illalla tai huomenna aamulla töihin.

Vierailija
75/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teille tai data ja nyt pitäisi mennä nukkumaan, mutta ehkä parempi vaihtoehto on myös pari. Olen ollut vähän kiire

Vierailija
76/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei mitään uutta auringon laskiessa ja sen jälkeen, kun ei ole vielä lisännyt videoita.

Vierailija
77/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mandariinit on ollut jo pitkään pussissa. Mutta ei hätää ole mitään. Olen saanut paljon enemmän kuin kaksi päivää .

Vierailija
78/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mörri on kuitenkin pääasiassa vain yksi esimerkki siitä että olen ollut mukana ja sitten menen nyt kun olen saanut paljon enemmän kuin kaksi.

Vierailija
79/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan oli nyt on vihreät että viihyn myös hienoa että ruskeat voitti huttua rypistyvä jonka Kui Geert hun.

Vierailija
80/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että on ollut tosi kiva nähdä ja jutella ja kuulla että kaikki on hyvin ja nyt on pakko mennä nukkuu ku väsyttää

Tai jotain muuta kuin että se on Hyvä olla ja elää ja voi olla et se on hyvä olla ja elää ja voi olla et se on hyvä olla ja elää....