Kirjoita tähän älypuhelimesi ehdottamien sanojen mukaan!
Esim: jos ei ole elämäntapatyötön vaan ei ole mitään vikaa. Kun olet valmis varaamaan pakettimatkan ja sen jälkeen, mutta en usko että kukaan muu ei tiedä.
Kommentit (241)
Huomenna aamulla minulla olisi pitänyt tulla käymään siellä jos et halua niin että kannattaako tulla sinne päin.
Ei hätää. Ja jos tosiaan suurin piirtein mitä se tarkoittaa sitä että ei se mikään muu vähemmistö Suomessa ja muualla maailmassa Tukea ja koulutusta projektin ajaksi ja sit tuli mieleen edellisen nimimerkistä ja sitten kun on siirrytty Nelosen muottiin niin paljon kuin opiskelun ohella olen kyennyt. Kelalle joudun luultavasti palauttamaan parit opintotuet kiitokseksi siitä että ei se nyt niin paljon kuin mahdollista saada jotain muuta kuin suunnittelemaan Tampereen yliopisto. Ja jos tosiaan suurin ongelma on se, että ei ole yhtään kirjoitusvirhettä! Jee! Mutta niin sitä vain yksi riehui liikaa.
Hei hei. Jos sitä lähtis ja se on luotu paikka. Jokaisella jäsenellä on yksi maailman suurimmista ja jos ei ole, tuskin tuleekaan. Jos olet kiinnostunut varaamaan aktiviteetit jo etukäteen, kuljetukset sekä muut vastaavat tahot ovat olleet viime viikolla mainiosti. Ja lauantaina sama homma toimii myös. Hauskoja katseluhetkiä. En tiedä kehtaisko tuota sisälle enää viedä hengen huoneessa. Tää oli ihan hyvä. Imuri tulee kohta. Hyvä niin. Paljon parempi kuin se hiutuu hajalle. No nyt myös Facebookissa jaettua on ihan mielettömän hyvää yötä.
Kyl lepää sua päi eläimiä. Säie hotellin ottelua elämäntapojen joita sakki jakso. Kaks haisisi urilleen posken tajusi. Lakannu kaks hahmo äässi.
LUMIA 820: Aika paljon ja hyvää yötä ja kauniita unia ja oman kullan kuvia ja videoita voit lähettää kännykästä ja vesi on lämmintä ja aurinkoista päivää sinulle ja perheellesi ja vesi on lämmintä vettä sataa ja tuulee kovaa ja korkealta ja sit ku oon kotona joskus klo ja sit ku se oli vaa nii ei ole vielä tullut mitään tietoa siitä kun en tiedä vielä miten olit ajatellut et se ei ollu mitään tärkeetä että se olisi kiva kuulla susta jotain kivaa yhdessä muiden ihmisten ilmoille
Huomenna ja ylihuomenna on nyt jo ikävä sua ja sun pitää olla jo aika paljon ja hyvää yötä ja kauniita unia
Kun on niin paljon että en ole vielä saanut vastausta. Ja se on hyvä olla ja elää ja voi olla et se on hyvä olla. Vielä tänään ja huomenna on jo parempi olo. Nyt on pakko mennä nukkuu ku väsyttää ja on se että se on hyvä.
Hullu maailma. Kirjaudu sisään tai jotain. Jos se ei oo kiva, että lähettäjä nimenomaan osaa sanoa jonkin verrannollisesti, että ei voi mitään. Rautaruukki Corporation oli ihan hyvä.
No ei se mitää, että se on ihan hyvä, että se on ihan hyvä, että se on ihan hyvä, että se on ihan hyvä, että se on ihan hyvä, että se on ihan hyvä, että se on ihan hyvä, että se on ihan hyvä, että se on ihan hyvä, että se on ihan hyvä, .... tämä jatkuisi loputtomiin samana, jostain syystä tuon pilkun jälkeen ehdottaa aina samaa :D
Ei kestä arvostelua. Aika näyttää hyvältä ja sitten kun se oli ihan täydellinen. Se on usein parasta aikaa.
Joo ei se ole mikään ongelma on se että jos joku haluaa olla mukana myös seuraavat tulokset ovat olleet mm . Suomen Asiakastieto Oy Yritystähdet ja nyt niihin ohjetta. Ja jos joku muu kuin se että se oli ihan kiva.
Joo ei se mitään ei tapahdu mitään ei ole kuulunut mitään ei olisi niin paljon kuin mahdollista saada myös se että jos heti kun saan sen jälkeen kun olen saanut.
Vaan on niin paljon että en ole vielä saanut vastausta. Se on hyvä olla ja elää. Aina kun on niin paljon että en ole vielä saanut vastausta.
Koska oon jo sängyssä ja katon leffaa kattoo jos sais vielä vilahtaa täällä ja se oli nii ihana et on se et mä oon ihan pihalla koko päivä on menny ja pääsin vasta kotiin kun pääsen täältä tullaan hakemaan sua ku oot valmis niin ei tarvi olla huolissaan siitä mitä mä sanoin sulle eilen että tänään pitää hommata ne sopivat kengät
Hola soy un chico que me llamen para el viernes por lo tanto en contestar con el tema de la semana que no se puede hacer algo de tiempo y no requiere de la empresa y realizar el cambio climático.
Hei vaan se että miehellä on se kasvoton yhteiskunta jolle pitäisi kasata lisää rahaa tai ihmisarvosi on mitätön. Minä en usko raha itseisarvoon hei hei. Ja minulla ei koskaan ole ollut paras mahdollinen sillä jokainen askel on ollut harkittu ja sitten se on luotu vuosien mittaan hyvinkin vahva ja sitten se on luotu vuosien mittaan hyvinkin vahva... Olen lähes neljäkymmentä joten ei jääty odottelemaan hei hei hei... Voi olla kova paikka kun keskituloinen asuntolainainen joutuu työttömäksi yllättäen eikä pystykään pitämään samaa elintasoa hei hei hei... Ilmeisesti tämä viesti lähetetään osoitteeseen info hei köyhille kylläkin keski-ikää ja nyt sille mitään ei tapahdu ja nyt sille mitään ei tapahdu... Ilmeisesti tämä olikin vain ja milloin vain on se on harmi vaan se voi myös houkutella hei köyhille kylläkin on ihan tavallinen suomalainen on ihan tavallinen suomalainen on ihan tavallinen suomalainen... Voi olla tasa-arvoinen hei hei hei hei... Ei ole tarkoitus olla aika paljon julkisia ja nyt sille mitenkään helppoa se oli kyllä paras vaihtoehto kuin sinä itse olen yrittäjä ja se oli kyllä paras vaihtoehto....
En käsiä Anu vaa tää ketjua. SI huomenna hai ja älykkäintä pitkään aikaa tällä pala. Mahtava Lapin tämä iPhone se nostaa ok aivan uus tasa-arvoääliön. Mistä hemmetti se keksii nämä sanat?
Hei! Olen ollut yhteydessä. Jos on jotain, mitä se tekee mieli. .tiedä sitten onko se vain ei. Jos on niin paljon kuin mahdollista. Se on naisten kanssa. Käyttää liikaa Marraskuu.
Ok, mutta reippaasti sitten, kun siiderihöyryissä rävettynyt perheen kanssa. Käyttää liikaa. Jos ei ole vielä lisännyt videoita ja sun kanssa on sovittu . :) Huh hu! Pitkän odottelun jälkeen kova / kuiva hampurilainen .