Kirjoita tähän älypuhelimesi ehdottamien sanojen mukaan!
Esim: jos ei ole elämäntapatyötön vaan ei ole mitään vikaa. Kun olet valmis varaamaan pakettimatkan ja sen jälkeen, mutta en usko että kukaan muu ei tiedä.
Kommentit (241)
Meksikoon auttaa lyhentämään nukahtamista sekä lievittämään aikaero yksilöllisiä vaikutuksia. Lapsille lääkärin suosituksesta. Varmista tuotteen soveltuvuus lääkäriltä, jos käytät verenohennuslääkkeitä.
Muuten... Pääsin kakkossivulle kännykällä!
Ja selvittävään jälkeen kun hän oli mukana myös yhdelle tai sitten ei ole tarvittavaa. Aikaan ja selvittävään jälkeen kun hän oli mukana myös yhdelle tai sitten ei ole tarvittavaa. Kuin vastaavat. Äiti ja isä oli myös mukana ja selvittävään jälkeen kun hän oli mukana myös yhdelle tai sitten ei ole tarvittavaa.
Tai huomenna vielä viestiä ja kysy et mitä se on hyvä olla ja elää ja voi olla et se on hyvä olla ja elää ja voi olla et se
Mutta hyvä jos savukkeisiin pääsee. On ihan jees. Pojat olivat menossa sinne päin vastoin tahtoaan.
Hei, jos ei pääse! ! ! Ja kiitos vielä kerran ja se on yleisesti sellainen herkkuruoka ja se on tehny töitä että jos joku on jo aika monta kertaa päivässä ja se on yleisesti ottaen huomioon että se on minun kanssani joku päivä tulla käymään siellä on myös paljon muuta kuin hyvää ja kaunista
Ärsyttää kunnolla mä é vei päälle kaksi Siv kännykkään. :(
Väsynyt jä ö tylsää. Mitään sitten TEK... Ovi vaikka lukemassa kirjoitan. Että voit uskoa kuin ikäinen täällä ö, tuli kö vatsaan joka maksaa. Nukkumaan é sillä hä käytiin vaikka väsynyt. Hä nytkin kirjoitan pitää vielä kö é keksi muuten mitään jä the. Mitään ihmisille oikein. :D
Mä tässä vaan juon voi vaikka aamulla oo mennä fi ja su sallia. Ei ku yhtään ma mut kait se on vaan pakko. Onneks on sunnuntai vapaa, ni hii saa tissit.
Ja sit se on ihan hyvä juttu. Mutta kun ei ole mittanauhaa. Arviolta ehkä vähän aikaa sitten. Hän oli myös mukana. Jos sinulla olisi ollut hyvä ja aktivointi.
Ja Samsungilla kirjoitettu.
Omassa Amer (Motorola) ei ole sisäänrakennetta ennakoivat tekstinsyöttöä vaan asemalle ulkoisen sovellukset. Ulkoinen sovellus toimii ihan hyvin. Toinen katse meni jopa oikein.
Ei ole tarvittavaa yli puolet on ollut myös muita kuin mitä savukkeisiin on ihan hyvä että on olemassa.
Sammsung galaxy s4: Mitä mieltä olette saaneet aikaan muutoksen johtamisessa. Ei ole mitään järkeä. Ja jos tosiaan suurin ongelma on se että auton alle ja sitten se ei ole aidosti kotimainen. Mutta kun alfa Romeo on ihan ok. Se mökki kuntoon kesäksi maalle. No joo.
Ajattelin käyä ennen ei se sitä ookkaan enää ku se kissan rinkula oli siellä palaveria yms. Nii kunnon ilta paisto. No ihan ookoo. Ei mittää muuta ei se kuitenkaan huomenna soittaa jos ei mitää ongelmaa
Huawei
Sä varmaan kö bändi kunnolla ä kirjoitan tänne mä Mon vielä. Tämä kännykkään TEK ö TYP. É vaan tä täällä mitään. Huutoja kuin, pitää lä huutoja rasvaa. Mitään huutoja rasvaa te käytiin? Minua käytiin laboratoriossa. Täällä kuuntelen jolloin virallinen. Hä älä pitää varmaan varmaan aikana, mutta é kyllä Mil jaksa mennään, siellä ön niin inhoa käytiin. :/
No ei se ole niin väliä. . . . . . . . hyi hyi hyi hyi hyi hyi hyi hyi hyi hyi hyi hyi hyi hyi
Joo. Mä oon ihan ok, jos se ei oo vielä mitään, kun on kyse, vaan että jos se ei oo mitään ongelmaa. Jos haluat niin paljon kuin sielu sietää sitä ei voi tehdä .Jos sinulla ei ole vielä lisännyt videoita. ,mutta ei yhtään
Hei kaikki ihmiset ovat olleet jo aika lailla Isännän ja koiran kanssa. Se on ihan ok. Ei ole helppoa olla ihan hyvä ja anna palautetta. Jos se on luotu ja sitten taas vaihteeksi on ihan kiva nähdä. Ei se mitään tekemistä ja sit tuli päälleni. Hmm. Mä en ikinä ole ollut helppo. Kiitos kaikille osallistujille maksuton palvelu tarjoaa sinulle ja ystävillesi ja ajattelin olla rohkea virolainen. Voit pitää aina välillä vähän enemmän aikaa.
Kissani sekoilee laatikossa, mutta en tiedä onko se vain yhden kerran Viestin otsikko on ollut hienoa jos ei ole vielä lisännyt videoita. Jos haluat ostaa lisää tuotteita ja palveluita ja sen jälkeen kun on niin paljon kuin mahdollista saada myös se että se on ihan hyvä, että se on ihan hyvä, että se on ihan hyvä, että se on ihan hyvä...
Tästä ön hyväntuulinen kaksi korkeintaan, sai Saksan kirjoitan päälle seuraa sic.
Kyllä se siitä lähtee tänään sinne mummin luokse yöksi kun on kylki kyljessä kiinni.
Tiedosta että se voi tulla takapakkia kun on niin ikävä sinua.
Uuden vuoden jälkeen hän siirtyi pelaamaan tennistä ja nyt vasta nukkumaan.