Kirjoita tähän älypuhelimesi ehdottamien sanojen mukaan!
Esim: jos ei ole elämäntapatyötön vaan ei ole mitään vikaa. Kun olet valmis varaamaan pakettimatkan ja sen jälkeen, mutta en usko että kukaan muu ei tiedä.
Kommentit (241)
Rakas Jeesus Kristus on ollut hienoa jos on jotain kysyttävää niin kuin pitääkin olla läsnä.
Ei vissiin ois kannattanutt aloittaa rakkaalla.. :D
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:07"]
Mutta hyvä jos savukkeisiin pääsee. On ihan jees. Pojat olivat menossa sinne päin vastoin tahtoaan.
[/quote]
(Onko sulla Lumia? Mulla on, ja aina tulee tuo kumma sana "savukkeisiin" :D)
Ask for your time and money when collecting tickets for this product.
Ei kestä sitä ei ole vielä yhtään kategoriaan kuin minä olen tehnyt ja se oli aika hyvä että joku muu kuin suomi ja englanti on ihan hyvä.
Jos on jotain kysyttävää niin paljon kuin mahdollista saada vielä ole jäsen ja sen aiheena ajankohtaiset tapahtumat ja uutiset ja tiedotteet kun ei ollut mitään ongelmia
Lumia 520: Minä olen täällä vielä vähän aikaa sitten kotiin ja sit ku oon kotona vasta klo alkaen klo puol tuntii sitte joskus ja savukkeisiin. Kyllä minä sen tiedän että sä oot mun kaa huomenna ja ylihuomenna nähdään silloin kun sä oot mun rakas ystävä rakas ystäväni luona kylässä.
Ei ole mitään tekemistä sen kanssa ja hän on
Miksi thank in hölmöön kysymykseen edes vastaan? Olen Lilian addiktoitunut maailma typerimpään palstaan aika puhelimeni edes vaihda sanoa. Tämä on kirjoitettu Fair phonella.
iPhone5 s :
Minun täytynee tunnustaa nyt jotain. Vaikka en tee sitä hänelle, jolle pitäisi, paljastan sen täällä. Olen himoinnut sinua pitkään. En vaan tiedä, miten sen sanoisin. Sinun ihanat tummat silmät, en tiedä ihanampaa. En voi vastustaa tuoksuvana. Olet kaiku, mitä olen aivan hallinnut.
Mutta, kuten hyvin teidän. Olemme molemmat naimisissa, meillä on lapsia, emme voi toistemme haluille ja tinnitykselle mitään.
Se on erittäin säälittävää. Olisit minulle täydellinen suolisto, elämänkumppani.
Rakkaudella periksiantamaton naapurikin kontti.
Hei minä olen se villimpi ja jos painoindeksi ei olisi ollut ensimmäisenä pysäkillä (..? Mitä? :D )olisi ollut ihanaa ottaa rennomminkin.
Lumia 600 jotain:
Jos kokeilisin jotain vaikeita ja erikoisia sanoja. Mulla vaan niin pirun fiksu puhelin, et korjaa kaikki. Tää on oikeesti fiksuista fiksuin. Tai miten ton saa sit sillei, ettei muka korjaisi noita sanoja? Kyllä tää nyt vaan korjaa kaikki. Ihan tyhmää. En saa mitään megahauskoja sanoja tänne. Mälsää, epistä ja pyh mä sanon!!!
Hei! Olen saanut monet nauramaan ja juuri sen takia että se on vähän epämääräinen jollain tavalla. Tämä on hyvää ja kaunista kesällä marttojen mielipiteitä ilmastonmuutokseen ja ympäristöön liittyen. Suurin osa netin kautta ilmoittaudutaan ja sitten se itsenäinen työskentely Rehtorin Tervehdys kaikille onnitteluista
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 22:36"]Hei minä olen se villimpi ja jos painoindeksi ei olisi ollut ensimmäisenä pysäkillä (..? Mitä? :D )olisi ollut ihanaa ottaa rennomminkin.
[/quote]
Ja puhelin on Xperia M2.
Jos ei ole tarvittavaa hyönteistä kertoo Jenni Vartiainen sen olleen myös jalkoja kutkuttavaa viihdykettä vaikka savukkeisiin olisikin vaikeaa saada aikaan savukkeisiin että näin kauniina päivänä vuonna Yeóryios ilmestynyt albumi The Beatlesin aivovaurio.
ja kuten joku jo sanoi, sana "savukkeisiin" tuntuu olevan lumian ominaisuus :D
Hei hei. Jos olet kiinnostunut varaamaan aktiviteetit kohteessa ja sit ku on ihan hyvä ja kirjaudu sisään kirjoittaaksesi kommentteja. . Ja jos hinta on kaksinkertaistunut kahdessa viikossa, kun se ei ole vielä lisännyt yhtään mitään muuta. Ilmoitusten julkaiseminen netissä ja se on ihan ok.
Ei ole mitään tekemistä sen kanssa ja hän on ollut tosi kiva nähdä ja jutella ja kuulla että kaikki on hyvin ja nyt on pakko mennä nukkumaan kun on niin paljon että en ole vielä saanut vastausta ja sen jälkeen.
Sinänsä ihan hauskaa ajatus, katsotaan mitä tästä kirjoittelusta tulee. Tylsän hyvä ennustamaan tämä android.
Jodoa koittaisi hiukkasen isompia yhdistelmiä vaikkapa yhdyssanoja. Syöte kirjoitus käytössä ja hyvä jäljellä pulaa.
Mutta tänään niin se kannattaa. Sen kanssa ihan hyvin aikaa. Tai on kyllä niin kumi puhki.
Hei, se on. Ja jos hinta ei ole mitään tekemistä. Ohjeet voi tarkistaa digiboksin tai jotain muuta kuin että se on ihan ok. Ja sit ku ei voi tehdä myös se on ihan kiva nimimerkki, joskin numerot ovat olleet jo. Alice Cooper the best of all ages, so that we are able!
Minä tulen sinun kanssasi ja sen jälkeen kun on kyse on siitä lähtien jos ei ole vielä lisännyt kommentin antaja.