Kirjoita tähän älypuhelimesi ehdottamien sanojen mukaan!
Esim: jos ei ole elämäntapatyötön vaan ei ole mitään vikaa. Kun olet valmis varaamaan pakettimatkan ja sen jälkeen, mutta en usko että kukaan muu ei tiedä.
Kommentit (241)
Joo ja lisää vielä mikä merkki ja malli, niin voidaan verrata mikä tuottaa päättömintä tekstiä!
En käy osaa käyty yöt ketjua. Pitääkö tähän siis kirjoittaa oikeita lauseita? Ei mun puhelin ehdota yleensä mut.
Minä ja sinä olet minun siskoni en tahdo että Se on hyvä olla ja elää ja voi olla et se on hyvä.
Hei mä en voi luvata mitään. Ja sitten vielä, että jos joku haluaa olla mukana myös. 3KK saa olla liian myöhään ja sen jälkeen kun on kyse on siitä lähtien. Hän on toiminut vuodesta toiseen. Se on ihan hyvä juttu.
Lumia 820: Valitettavasti on ollut ihan kiva päivä tänään kun pääsen koneelle niin paljon kun haluat tulla mukaan niin voidaan mennä vaikka syömään tai jotain muuta kuin että se on hyvä olla ja elää.
Huomenna klo 12 aloitus ja sit ku tuut kotiin ni se on ostettu.
Ei ole mitään tekemistä sen kanssa ja heillä olisi pitänyt tehdä jotain ruokaa meille kaikille että on jo parempi mieli ja nyt oon ihan pihalla kaikesta huolimatta siitä mitä sanoin. :)
Meillä on viisi lasta ja nuorta. Muut oli niin paljon, että se hoitaja oli hänelle enkeli kun kukaan ei ole vielä lisännyt videoita. Jos ei ole oikeasti järkyttynyt.
Meidänkin riesa onkin juopunut kokki päivinä. Syy sekä muutenkin hyytävä ruoska.
Samsung ativ. Ne kaikki juomat on nyt jo vähän liikaa aikaa ajatella että se on vaan yks yö unta palloon vaan sulle sopii parhaiten jos haluat tulla niin pian kuin mahdollista että tulisit mun kanssa tänään klo aika.
Hei. Olen ollut mukana, niin tarjoan, mutta mulla ei oo tärkeitä. ,eihän se oo vielä mitään, kun en ole saanut mitään. Mutta jos se ei kelpaa, yön yli, niin tarjoan, mutta mulla tulee. Ja jos taas olet saanut mitään. Mutta jos se ei kelpaa, että en ole ihminen
HÄMÄRÄÄ :D
Laura ja se on hyvä juttu että kaikki menee putkeen kun en ole vielä saanut vastausta ja se oli ihan kiva päivä tänään töissä kun soitit mulle niin tärkeä että on ihan jees.
Mitä mieltä olette, koska olen tulossa sinne päin maailmaa ja sitten taas vaihteeksi menen kerhon toimintaan.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 17:32"]Laura ja se on hyvä juttu että kaikki menee putkeen kun en ole vielä saanut vastausta ja se oli ihan kiva päivä tänään töissä kun soitit mulle niin tärkeä että on ihan jees.
[/quote]Lumialla kirjoitettu.
Ei kestä päivänvaloa ja se on melko kiiltävää. Volkswagen Golf R on ihan hyvä kotikäyttöön. Ja jos tosiaan suurin ongelma on se, että mä olen olemassa.
Hei vaan kaikille. Olen ollut mukana tekemässä paluuta entiseen tapaan.
Gabrielle fiilis on kuitenkin se että jos joku haluaa olla mukana myös seuraavat tulokset alueella Pirkanmaan maakunta on äikän aika. Mutta jos tyttösi tykkää tästä niin kerron sen jälkeen kun olen saanut paljon ääniä. Se on väärässä. Aika paljon ja ne oli ihan ok.
Tää oon ihanan pimee ketju! Jes!
Hei, jos ei ole vieläkään saanut. . . 37 oli äsken = / enks mä ny vois vaa parantuu. 19. Päivä on jo aika paljon. . .