Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tähän älypuhelimesi ehdottamien sanojen mukaan!

Vierailija
23.01.2015 |

Esim: jos ei ole elämäntapatyötön vaan ei ole mitään vikaa. Kun olet valmis varaamaan pakettimatkan ja sen jälkeen, mutta en usko että kukaan muu ei tiedä.

Kommentit (241)

Vierailija
1/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin mainita että se ei ole vielä tullut perille saakka ja taipui lopussa. Jos joku mokaa tai jotain muuta kuin mitä ne nyt on taas vähän aikaa sitte, mutta en tiedä onko tämä nyt sitten. Nyt kun vielä ole jäsen ja se on ihan hyvä.

Vierailija
2/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

The same time as the article below the surface of the most important thing is that the boobs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä oon nyt, mutta en usko että kukaan muu kuin se on ihan ok. Mutta kun hän oli tehnyt jotain mitä ei ole vielä lisännyt kommentin antaja ja se oli wiki.

Vierailija
4/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se on hyvä olla ja elää ja voi olla et se on hyvä olla ja elää ja voi olla et se on hyvä olla ja elää ja voi olla et se on hyvä olla ja elää ja voi olla et se on hyvä olla ja elää ja voi olla et se on hyvä olla ja elää ja voi olla et se on hyvä olla ja elää ja voi olla et se on hyvä olla ja elää ja voi olla...

Lumia635

Vierailija
5/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se oo niin paha mieli kun ei ole mitään tekemistä sen kanssa ja hän on

Vierailija
6/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä asiat tapahtuvat heti kun pääsen töistä. Sen takia en voi tietää mitä tapahtuu jos joku muu kerta ei ole mitään. Haluaisin kuulla sun äänen nopeus testi näytti olevan ihan ok.

Lumia 1020

Vierailija
7/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli tuntia sitten kotiin ja nyt on pakko mennä nukkuu ku väsyttää. Kun ei ole mitään tekemistä sen kanssa ja hän on ollut tosi kiva nähdä ja jutella ja kuulla että kaikki on hyvin. Huomenna ja ylihuomenna on ihan hyvä että on ollut tosi kiva nähdä.

Vierailija
8/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tekemistä. On ollut tosi kiva nähdä ja jutella. Vaan on niin paljon että en ole vielä saanut vastausta. Ja sen jälkeen kun on niin paljon että en ole vielä saanut vastausta.

Vierailija
9/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä oon niin paljon kuin mahdollista saada myös seuraavat tulokset alueella Uudenmaan maakunta. 

Vierailija
10/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

F vk the car and the other hand, the only one of the most of the most important thing is that the information you need to be a good idea to advertise the car
Samsung galaxy s4

Vierailija
11/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei se oo vielä ihan varma että hän on velkaa sinulle mahdollisuuden. 

Vierailija
12/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille onnittelijoille ja sitten kun tulee mieleen se oli ihan pakko saada. Mutta esim on vähän kuin mahdollista tehdä jotain uutta ja ihmeellistä. Itse asiassa on kyse siitä että se ei ollut vielä edes vähän aikaa ja rahaa on vähän. Ja sitten vielä se oli ihan pakko kysyä neuvoa miten paljon on vielä kesken arvotaan palkintoja ja nyt on aika hyvä että joku on kiinnostunut varaamaan pakettimatkan.

Sony Xperia Z2

Vierailija
13/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyl aika paljon ja hyvää yötä ja kauniita unia. Jo nyt että olit soittanut eilen. Fiksu ja nauttii siitä että se on hyvä. Yo juhlat on juhlittu.

Vierailija
14/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä en ole koskaan liikettä tehnyt jotain mitä ei ole enää syytä riidellä.

Vierailija
15/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa jo sen jälkeen lähettää nukkumaan. Tuo jo tullut vielä silloin unessa. Meillä on hyvä idea, koska elokuva kantaa lasten animaatio. Tai tulee ihan sekaisin tekee, nyt vain Taj sen.

Vierailija
16/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollu tosi kivaa jos tulisit meille yökylään joten en pääse sinne millään tavalla. Uuden vuoden kynnyksellä kuiskasin päivän mittaan kuumetta mutta nyt se tuli jo eilen. Eli saammeko maksuttoman kesäkuun loppuun mennessä annettu ymmärtää mua kohtaan. Onko pakko myöntää olevansa kiinnostunut tulemaan mukaan niin voidaan jutella ihan mistä vaan?

Vierailija
17/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian ja pääset töistä niin että se on hyvä olla ja voi olla et se on hyvä olla ja voi olla et se on hyvä olla ja voi olla et se on hyvä olla ja voi olla et se on hyvä olla ja voi olla et se on hyvä olla ja voi olla et se on hyvä... Tästähän sais biisin; kunnon eurodancea nimellä Lumia007.

Vierailija
18/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai syöpää koskaan ehdota muuta kun syöpää, en tiedä miks.

Vierailija
19/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se mitään muuta kuin että sä oot tosi kiva. Mut en tiiä mistä tahansa voi tapahtua myös seuraavat asiat. Jos joku haluaa olla mukana kehittämässä ja sen aiheena on hyvä idea katsottu seurannassa kommentteja. Kommentteja yhteensä noin puolet suomalaisista miehistä. Mut mä oon ihan fiiliksissä ja sit vielä enemmän!

(Samsung galaxy s4)

Vierailija
20/241 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on niin paljon että en ole vielä saanut vastausta ja se on hyvä olla ja elää ja voi olla et se on hyvä olla ja elää ja voi olla et se on hyvä olla ja elää ja voi olla et... Lumia räppää ihan onnessaan.