Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri yrittää taas miestäni!!!!!!

Vierailija
23.01.2015 |

Mies siis ei todellakaan pidä tästä kaveristani. Tämä kaveri on aina käynyt aina "jämäni" läpi. Kahden eri eksäni kanssa ollut, ja yhden kanssa entinen poikaystäväni petti minua. Nyt olen ollut 10v onnellisesti naimisissa ja kaveri lähettelee miehelleni viestejä! Siis vitun uskomatonta! Miten voisin näpäyttää tätä "kaveria"?!!!!

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäys tämä ihminen on patologinen valehtelija, jonka olen tuntenut 15 vuotta.

Vierailija
2/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulla on tollasia kavereita?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan hankkiudu eroon tuosta "kaverista"..

Vierailija
4/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:22"]Miksi sulla on tollasia kavereita?!
[/quote]

No oltiin "bestiksiä" kunnes todellinen luonne selvisi, pidettiin pari vuotta mykkäkoulua kunnes "selvitettiin" asiat ja tajusin: "keep your friend close to you, but keep your enemies closer." -ap

Vierailija
5/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:23"]Mikset vaan hankkiudu eroon tuosta "kaverista"..
[/quote]
Hankkiudunkin mutta tahdon näpäyttää tätä ämmää nyt oikein kunnolla!

Vierailija
6/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei taida olla omaa elämää niin kadehtii sinun suhteitasi. Tai koittaa jotenkin todistella että olisi parempi kuin sinä ja saa kenet haluaa. Miten olisi jos miehesi sanoisi vähän rumasti sille ettei kiinnosta. Muija saattaa vaan innostua jos sinä puutut asiaan ja olettaa että mies on kiinnostunut ja sinä mustasukkainen.

Vierailija
7/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän on miehelle lähettänyt ja sitten mitä miehesi on vastannut hänelle?

Vierailija
8/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:25"]Sillä ei taida olla omaa elämää niin kadehtii sinun suhteitasi. Tai koittaa jotenkin todistella että olisi parempi kuin sinä ja saa kenet haluaa. Miten olisi jos miehesi sanoisi vähän rumasti sille ettei kiinnosta. Muija saattaa vaan innostua jos sinä puutut asiaan ja olettaa että mies on kiinnostunut ja sinä mustasukkainen.
[/quote]

En puutukkaan, aion "vaivihkaa" eli siis selän takana puukottaa häntä! Voin kertoa että mieheni on tässä mukana. Meillä on laaja ystäväpiiri joten yksi tapa näpäyttää olisi se että kertoisimme kaikille millainen perheenrikkoja tämä eukko yrittää olla.

Vierailija
9/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:27"]Mitä hän on miehelle lähettänyt ja sitten mitä miehesi on vastannut hänelle?
[/quote]

Vihjailevia viestejä, jotka mies on ohittanut taitavasti. Vastailemme yhdessä hänen viesteihinsä, mies tietää tän akan historian mun jämien kanssa.

Vierailija
10/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jämien xD

Vierailija
11/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt av:laiset viisaat päät yhteen ja ehdottakaa miten näpäyttää tollasta urpoa!!

Vierailija
12/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh, että ihan kaikkien kahden "jämän" kanssa ollut :) Jos sä olet jo yli kymmenen vuotta sitten ollut tuota mieltä niin miksi sä olet häntä kaverina pitänyt tänne asti?

Vierailija
13/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä pahaa tuossa on? Av:n mukaanhan ei ole mitään väärää siinä, että yrittää varattua :)

Vierailija
14/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:38"]Ohoh, että ihan kaikkien kahden "jämän" kanssa ollut :) Jos sä olet jo yli kymmenen vuotta sitten ollut tuota mieltä niin miksi sä olet häntä kaverina pitänyt tänne asti?
[/quote]

No rehellisesti sanottuna luulin että oli muuttunut! Kun mies kertoi että se laitto viestin, tajusin heti mistä oli kyse. Luitko että myös entinen poikaystäni petti minua tän akan kanssa? Ei se ei enää ole sattumaa jos tällä tavalla tekee, varsinkin kun lasteni isääkin nyt yrittää.

Vierailija
15/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisin sun mies niin vastaisin vihjailevaan viestiin että jätä horo mut rauhaan. Tarviiko tuohon nyt enempää kuluttaa energiaa? Luulis ymmärtävän. Tuollainen ystävä ei tarvitse nätimpää kohtelua.

Vierailija
16/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitäisi vajota sen  tasolle ja alkaa "näpäyttelemään"? Välit poikki kerrasta, estät vaan puhelut ja poistat facesta. Miehes myös. Et pidä mitään yhteyttä. Ehkä voit ennen tätä lähettää sille tiukan mutta asiallisen viestin jossa ilmoitat asiasta ja toivot jättämään teidät rauhaan. Keep it classy! 

Vierailija
17/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:41"]Jos mä olisin sun mies niin vastaisin vihjailevaan viestiin että jätä horo mut rauhaan. Tarviiko tuohon nyt enempää kuluttaa energiaa? Luulis ymmärtävän. Tuollainen ystävä ei tarvitse nätimpää kohtelua.
[/quote]

Se ei enää riitä, että jättää mieheni rauhaan. Mä tahdon saada sen katumaan sitä päivää kun rupesi tähän leikkiin mun kanssa. Ei tämä enää ole normaalin ihmisen toimintaa, että koittaa vokotella kaikkia kenen kanssa olen/olen ollut. Nykyistä lasteni isääkin. Joku sillä viiraa päässä.

Vierailija
18/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:41"]Jos mä olisin sun mies niin vastaisin vihjailevaan viestiin että jätä horo mut rauhaan. Tarviiko tuohon nyt enempää kuluttaa energiaa? Luulis ymmärtävän. Tuollainen ystävä ei tarvitse nätimpää kohtelua.
[/quote]

Se ei enää riitä, että jättää mieheni rauhaan. Mä tahdon saada sen katumaan sitä päivää kun rupesi tähän leikkiin mun kanssa. Ei tämä enää ole normaalin ihmisen toimintaa, että koittaa vokotella kaikkia kenen kanssa olen/olen ollut. Nykyistä lasteni isääkin. Joku sillä viiraa päässä.
[/quote]

No sitten on oma asiasi jos haluat tehdä tästä ongelman.

Vierailija
19/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:41"]Jos mä olisin sun mies niin vastaisin vihjailevaan viestiin että jätä horo mut rauhaan. Tarviiko tuohon nyt enempää kuluttaa energiaa? Luulis ymmärtävän. Tuollainen ystävä ei tarvitse nätimpää kohtelua.
[/quote]

[/quote]

No sitten on oma asiasi jos haluat tehdä tästä ongelman.
[/quote]

Muuta en ole väittänytkään.

Vierailija
20/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin pistäisin miehesi puhelimesta jonkun tosi kuuman viestin takasin ja naruttasin muijaa urakalla pitemmän aikaa :) Tarpeeks aikaa kun olis muilutettu niin sopisin tapaamisen jossa akka sais hävetä kunnolla :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme