Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri yrittää taas miestäni!!!!!!

Vierailija
23.01.2015 |

Mies siis ei todellakaan pidä tästä kaveristani. Tämä kaveri on aina käynyt aina "jämäni" läpi. Kahden eri eksäni kanssa ollut, ja yhden kanssa entinen poikaystäväni petti minua. Nyt olen ollut 10v onnellisesti naimisissa ja kaveri lähettelee miehelleni viestejä! Siis vitun uskomatonta! Miten voisin näpäyttää tätä "kaveria"?!!!!

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä häntä voi muuttaa tai terveeksi tehdä.

Tuollaiset ihmiset pitää vain deletoida elämästään.

Miksi sinun pitäisi näpäyttää häntä? Mitä sillä saavuttaisit?

Mieti tarkkaan kannattaako haaskata aikaa ja energiaa moiseen ihmisjätteeseen. Käännä lehti elämässäsi. Viisaampi väistää.

Vierailija
22/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:50"]Et sinä häntä voi muuttaa tai terveeksi tehdä.

Mieti tarkkaan kannattaako haaskata aikaa ja energiaa moiseen ihmisjätteeseen. Käännä lehti elämässäsi. Viisaampi väistää.
[/quote]

Tätäkin olen miettinyt, mutta hän on vain yksinkertaisesti satuttanut mua niin pahasti ja niin monta kertaa että nyt en enää voi vaan antaa olla, kyse on tälläkertaa perheestäni, minkä hän yrittää rikkoa. Tahdon että hän kärsii teoistaan, ja vajoaa maanrakoon. Tiedän että kostaminen on väärin mutta en voi nyt sille mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että pitäisimme kotona juhlat, johon kutsumme kaikki ystävämme, ja tän lumpun myös. Sitten kaikkien kuullen kertoisimme hänelle että hän voi painua v*ttuun täältä koska vihaamme häntä ja sitä mitä yrittää tehdä, ja julkistaa hänen juonittelunsa kaikille. Meillä on paljon hyviä ystäviä, ja tiedän että he kyllä ovat meidän puolellamme, koska tällä akalla on huono maine edellisten riitojemme jäljiltä.

Vierailija
24/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa "aikuset" ihmiset...

Vierailija
25/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä viesteissä on lukenut?

Vierailija
26/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:58"]

Mietin että pitäisimme kotona juhlat, johon kutsumme kaikki ystävämme, ja tän lumpun myös. Sitten kaikkien kuullen kertoisimme hänelle että hän voi painua v*ttuun täältä koska vihaamme häntä ja sitä mitä yrittää tehdä, ja julkistaa hänen juonittelunsa kaikille. Meillä on paljon hyviä ystäviä, ja tiedän että he kyllä ovat meidän puolellamme, koska tällä akalla on huono maine edellisten riitojemme jäljiltä.

[/quote]

Lapsellista. Kuulostaa joltain 15-vuotiaiden touhulta. Jos luotat mieheesi ja parisuhteenne kestävyyteen mihinkään tuollaiseen teatraaliseen näytökseen ei ole tarvetta. Juttu kuolee kasaan kun ko. henkilölle ei vastata. 

Vierailija
27/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:50"]Et sinä häntä voi muuttaa tai terveeksi tehdä.

[/quote]

Tätäkin olen miettinyt, mutta hän on vain yksinkertaisesti satuttanut mua niin pahasti ja niin monta kertaa että nyt en enää voi vaan antaa olla, kyse on tälläkertaa perheestäni, minkä hän yrittää rikkoa. Tahdon että hän kärsii teoistaan, ja vajoaa maanrakoon. Tiedän että kostaminen on väärin mutta en voi nyt sille mitään.
[/quote] Itse en kostaisi millään muulla tavalla kuin että antaisin sanan kiertää yhteisessä tuttavapiirissä. Ei varmasti riittäisi tuollaiselle sympatiseeraajia.
Mutta, oli miten oli, ei tuollainen ihminen vaikuta kovin terveeltä.

Vierailija
28/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlien jälkeen teillä ei varmasti ole paljon ystäviä. Kukaan ei oikeasti halua olla nolaajan ja lapsellisen kostajan ystävä. Ei ainakaan aikuisena. Olisin kiinnostunut tietämään, onko miehesi vässykkä vai mikä on kun ei saa / halua lopettaa viestien vastaanottamista?

Vierailija
29/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:31"]

Juhlien jälkeen teillä ei varmasti ole paljon ystäviä. Kukaan ei oikeasti halua olla nolaajan ja lapsellisen kostajan ystävä. Ei ainakaan aikuisena. Olisin kiinnostunut tietämään, onko miehesi vässykkä vai mikä on kun ei saa / halua lopettaa viestien vastaanottamista?

[/quote]

Minusta olisi äärimmäisen vaivaannuttavaa ja ehkä vähän loukkaavaakin joutua tuollaisen "koston" todistajaksi. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin joutua toisten riitojen väliin. Loukkaavaa siksi, että tuntisin olevani tuolle kostajalle jonkinlainen välikappale ja että juhlat on järjestetty vain tuon yhden ihmisen nöyryyttämistarkoituksessa (niin kuin tässä tapauksessa olisikin) ja minun ja muiden vieraiden odotetaan osallistuvan tuohon nöyryytykseen, mitä en todellakaan haluaisi tehdä. 

Kasvahan aikuiseksi ap. 

Vierailija
30/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provot kehittyvät yhä laadukkaammiksi, kiitos siitä ap.

Jos olisit pitänyt itsesi kasassa, niin tämä olisi ollut taattu 20 sivun ketju.

Vierailija
31/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI TÄMÄ OLE PROVO! Joo toi juhlajuttu oli huono idea! Mä oon vaan niin raivona tän jutun takia, kun tänään alkoi taas! On niin loukattu oli ja uhattu! Ihan sen takia kun edellisen ukon vei! Silloin tein tuon että annoin sanan kiertää, ja sen jäljiltä edelleen hänellä huono maine. Ehkä tosiaan se on paras vaihtoehto...

Vierailija
32/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille viesti (siis miehenäsi) että tulee käymään, xxx ei ole kotona. Olet sitä sitten ovella vastassa ja kysyt että mitä helvettiä!

Vierailija
33/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet miehesi kanssa jatkanut viestien lähettämistä? Tuota kohtaa en ymmärrä. Teillähän tässä viiraa päässä yhtä paljon kun ette ole voineet vain laittaa viestiä, että riittää, ei kiinnosta. Sitten laitatte estot molemmille puhelimeen ja lopetatte yhteydenpidon. Siinäpä sitä kostoa on tarpeeksi. Aikuistu ap.

Vierailija
34/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 16:57"]

Laita sille viesti (siis miehenäsi) että tulee käymään, xxx ei ole kotona. Olet sitä sitten ovella vastassa ja kysyt että mitä helvettiä!

[/quote]

Ja mitäköhän tolla saavutettaisiin?

Vierailija
35/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva Ap aikuiseksi ja sama ohje miehellesi! Teillä on lapsiakin, joten ihan teinejä ette taida enää olla, vaikka kuulostaakin vahvasti teinimeiningiltä.

Vierailija
36/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
37/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:20"]

Mies siis ei todellakaan pidä tästä kaveristani. Tämä kaveri on aina käynyt aina "jämäni" läpi. Kahden eri eksäni kanssa ollut, ja yhden kanssa entinen poikaystäväni petti minua. Nyt olen ollut 10v onnellisesti naimisissa ja kaveri lähettelee miehelleni viestejä! Siis vitun uskomatonta! Miten voisin näpäyttää tätä "kaveria"?!!!!

[/quote]

Jos sinulla on tällaisia kavereita niin millaisia vihamiehesi mahtavat olla...

Vierailija
38/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:20"]

[/quote]

Jos sinulla on tällaisia kavereita niin millaisia vihamiehesi mahtavat olla...
[/quote]

Eipä minulla ole ennen ollut vihamiehiä. Mutta annetaan olla kun ette pysy aiheessa ettekä usko kuitenkaan kun sanon etten ole provo.

Vierailija
39/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa miehesi nimissä treffit johonkin puistoon tai kahvilaan ja lähettäkää sinne joku haiseva jantteri "sokkotreffeille".

Vierailija
40/59 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:58"]Mietin että pitäisimme kotona juhlat, johon kutsumme kaikki ystävämme, ja tän lumpun myös. Sitten kaikkien kuullen kertoisimme hänelle että hän voi painua v*ttuun täältä koska vihaamme häntä ja sitä mitä yrittää tehdä, ja julkistaa hänen juonittelunsa kaikille. Meillä on paljon hyviä ystäviä, ja tiedän että he kyllä ovat meidän puolellamme, koska tällä akalla on huono maine edellisten riitojemme jäljiltä.
[/quote] Hoh hoijaa, keksisitkö jotain vielä lapsellisempaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi