Kaveri yrittää taas miestäni!!!!!!
Mies siis ei todellakaan pidä tästä kaveristani. Tämä kaveri on aina käynyt aina "jämäni" läpi. Kahden eri eksäni kanssa ollut, ja yhden kanssa entinen poikaystäväni petti minua. Nyt olen ollut 10v onnellisesti naimisissa ja kaveri lähettelee miehelleni viestejä! Siis vitun uskomatonta! Miten voisin näpäyttää tätä "kaveria"?!!!!
Kommentit (59)
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:20"]
Mies siis ei todellakaan pidä tästä kaveristani. Tämä kaveri on aina käynyt aina "jämäni" läpi. Kahden eri eksäni kanssa ollut, ja yhden kanssa entinen poikaystäväni petti minua. Nyt olen ollut 10v onnellisesti naimisissa ja kaveri lähettelee miehelleni viestejä! Siis vitun uskomatonta! Miten voisin näpäyttää tätä "kaveria"?!!!!
[/quote]
Onko nainen vai mies?
Ette olis vastannu sille yhtää mitää unohtannu koko tyypin.Kattele varuiks vähän sen miehes perää ettet vaan olekki ite lopulta se ketä vähän näpäytetää ja pilkka osuuki omaa nilkkaa..
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 17:32"]Mies ei pidä sun kaverista, mutta on kuitenkin on antanut numeronsa tälle munahaukalle, jep.
[/quote]
Voi vittu nykyään facebookista saa jotkut numerot suoraan!
Laita miehen luurista kuuma viesti, että tulee hotellihuoneeseen se ja se sillon ja sillon ja laittaa jotain sexyä päälle. Mene hotelliin ja jätä huoneen ovi auki. Kun ystäväsi saapuu ja yllättyy sinun istuessa vuoteella. Laitat välit poikki ja toivotat hyvää matkaa helvettiin. Blokkaat facesta ja numeron laitat estolle. Miehesi tekee saman. Unohdat koko akan olemassaolon.
Miehesi voi katkaista viestittelyn, jos ei ole kiinnostunut, varsinkin kun tämä tilanne loukkaa sinua.
Mitäs jos vain otat asian puheeksi tuon kaverisi kanssa, keskustelette kasvokkain niin kuin aikuiset ihmiset. Ota vaikka miehesikin mukaan. Kerrotte että tollanen peli ei vetele ja homman on nyt loputtava. Piste. Miksi ei voi hoitaa asiaa suoraselkäisesti lapsellisten kostosuunnitelmien sijaan?
Ap, olet kyllä aika lapsellinen, ymmärrän että tollanen suututtaa, mutta toi sun bileissänolaamisidea oli kyllä uskomattoman nolo. Onneksi tajusit sen itsekin. Take the higher road, äläkä alennu jonkun teinidraaman tasolle. Kissa pöydälle ja kerrot kaverillesi suoraan että se on loppu nyt.
Ymmärräm ärtymyksesi..entä jos jatkatte miehen kaa txt ja sovitte tapaamisen ja sie meet sen sijaan tapaamiseen ja sanot närhen munat
Soittakaa sille yhdessä videopuhelu jossa kerrotte hymyillen ja tosi ystävällisesti, että "hei ihan tosi Milla-Riikka, me mietittiin kyllä sitä kolmas pyörä -toivetta joka sulla oli, mut (mies sanoo:) sä et oo missään nimessä mun tyyppiä ja (ap sanoo:) et munkaan, sori. (mies:) joten ota yhteyttä johonkin toiseen pariskuntaan ja jos oot miestä vailla, niin johonkin toiseen mieheen. Mä oon nyt estänyt sun yhteydenotot mun numeroon. Moikka!"
Jos puhelu ei onnistu, kutsukaa se kahville ja jätätte sen yksin tuon keskustelun jälkeen.
Pahin kosto on suhtautua välinpitämättömästi. Käyttäydytte kuten tyyppi olisi ilmaa, eli mies ei vastaa mihinkään viestiin. Jos törmäätte jossain ystävällinen tervehdys, kuten jollekin vieraalle, jota vain kuuluu tervehtiä.
Ja kertoisin niille ihmisille, jotka ovat oikeasti ystäviäni.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:39"]Soittakaa sille yhdessä videopuhelu jossa kerrotte hymyillen ja tosi ystävällisesti, että "hei ihan tosi Milla-Riikka, me mietittiin kyllä sitä kolmas pyörä -toivetta joka sulla oli, mut (mies sanoo:) sä et oo missään nimessä mun tyyppiä ja (ap sanoo:) et munkaan, sori. (mies:) joten ota yhteyttä johonkin toiseen pariskuntaan ja jos oot miestä vailla, niin johonkin toiseen mieheen. Mä oon nyt estänyt sun yhteydenotot mun numeroon. Moikka!"
Jos puhelu ei onnistu, kutsukaa se kahville ja jätätte sen yksin tuon keskustelun jälkeen.
[/quote]
Kiiitos tää oli hyvä!!!!
Miehesi voisi aloittaa kuuman viestittelyn ja muutaman päivän ja/tai viestin jälkeen kertoa salaisesta haaveestaan harrastaa kinkyä kumipukuseksiä hotellissa. Siis joku bätmän-naamari päässä tyyliin tai vastaavaa. Jos sitten suostuu niin aktin lopuksi naamari pois ja sieltä paljastuu joku likainen vanha pappa tai sen akan vanha eksä jota vihaa. Batman on hyvä valinta senkin takia että se puhuu sellaisella muunnellulla matalalla äänellä.
Miksi miehesi pitäisi vastata nätisti, tai edes kohteliaasti hänen viesteihin?
Hoh hoijaa, miten lapsellista puuhaa. Kasvakaa jo aikuiseksi älkääkä yllyttäkö tätä lapsen tasolle jäänyttä jämänaista enempää.
Pakko kysyä asutko Ap pienellä paikkakunnalla länsirannikolla ja tällä naisella on myös lapsia?
Kuulostaa meinaan niin yhdeltä naikkoselta entisessä kotikaupungissani.
Jos jotain pitää kostaa niin luultavasti lähettelisin kanssa viestejä ja sopisin treffit, mutta olisittekin molemmat vastassa. Esim "miehesi" (eli te molemmat) voisi pyytää vaikka pukeutumaan vielä jonkun fantasian tms mukaan, että tämän naikkosen aikeet ei jää arvailujen varaan kun näette.
Tai sitten ihan asiallisesti laitatte yhdessä viestin " koemme että loukkaat meitä molempia ja vielä enemmän kun tämä ei ole ensimmäinen kerta. Toivommekin siis että lopetat näiden viestien lähettelyn ja siirryt etsimään seuraa vapailta markkinoilta. Ymmärrät myös varmasti että emme halua olla hetkeen tekemisissä kanssasi. terveisin pertti ja maija "
Yleensä kannattaisin ignooraamissuunnitelmaa. Tää nainen kuulostaa kuitenkin niin sekopäiseltä, ettei siihen varmaan tehoa kuin nolaaminen, jos sekään.
Mies ei pidä sun kaverista, mutta on kuitenkin on antanut numeronsa tälle munahaukalle, jep.