Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuhkan-/hopeanvaalea hiusväri kotivärillä

Vierailija
23.01.2015 |

Onko edes mahdollista? Millä merkillä ja värillä olette onnistuneet?

Oma väri keskiruskea/maantienharmaa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on mahdollista, itse en tosin siinä kaikesta yrityksestä huolimatta onnistunut :D eli suosittelen ihan kampaajaa jos sellaiset haluaa.

Vierailija
2/27 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että teet suoraa värinpoiston vai onko hiuksesi ihan täysin värjäämättömät?
Itse tilasin blondeille hiuksilleni tätä shampoota, joka jätetään tietyksi aikaa hiuksiin vaikuttamaan ja hiuksista tulee vaaleat/tuhkanvaaleat http://m.ebay.co.uk/itm/251687029441
Katso youtubesta, jos et osaa :D ja sieltä löytyy muitakin vinkkejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on hyvä esimerkki, mutta noita tuotteita ei myydä Suomessa ilmeisesti ja hänen hiukset on siis aikaisemmin ruskeaksi värjätyt, eli uskoisin että värinpoisto ajaa saman asian. T: 3, ei kampaaja :D

Vierailija
4/27 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksia on vaalennettu, mutta omaa tummempaa väriä on jo kasvanut vajaa kymmenen senttiä.

Epäilinkin, ettei oikein kotikonstein meinaa onnistua. Hitsit.

Vierailija
5/27 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen nro5 oli ap. Täytyy katsoa youtubet kotona.

Vierailija
6/27 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 12:32"]Hiuksia on vaalennettu, mutta omaa tummempaa väriä on jo kasvanut vajaa kymmenen senttiä.

Epäilinkin, ettei oikein kotikonstein meinaa onnistua. Hitsit.
[/quote]
Pystytkö laittamaan kuvan, niin näkis vähän että minkävärinen se koko pää on :)

Vierailija
7/27 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 12:30"]

Tässä on hyvä esimerkki, mutta noita tuotteita ei myydä Suomessa ilmeisesti ja hänen hiukset on siis aikaisemmin ruskeaksi värjätyt, eli uskoisin että värinpoisto ajaa saman asian. T: 3, ei kampaaja :D

[/quote]

Kuka hitto haluaa ton väriset hiukset?

Vierailija
8/27 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 12:30"]

[/quote]

Kuka hitto haluaa ton väriset hiukset?
[/quote]
No kyllä mulle kelpais, kaikki ei oo ku sä :) ja jos jättää sen shampoon vaikuttamaan lyhyemmäksi aikaa, niin niistä tulee enemmän sellaset valkoset/vaaleet. Riippuu ihan itestä minkä sävyn haluaa

Vierailija
9/27 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 12:30"]

[/quote]

Toi nyt varmaan ei oo ihan se mitä ap tarkoitti tai mitä yleensä tarkoitetaan tuhkanvaalealla värillä.

Vierailija
10/27 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/27 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 12:30"]

[/quote]

Toi nyt varmaan ei oo ihan se mitä ap tarkoitti tai mitä yleensä tarkoitetaan tuhkanvaalealla värillä.
[/quote]
No jos luit muita kommentteja, niin sitä haluamaansa sävyä pystyy muokata sillä shampoon vaikutusajalla. Katso muita videoita kyseistä shampoosta, niin tajuat.

Vierailija
12/27 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat hiuksethan on nyt muotia.

Vierailija
13/27 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 12:30"]

[/quote]

[/quote]

Juu, ei ihan näin harmaa tarvitse tulla. Kunhan on enemmän harmaa kuin keltainen sävy. Ap

Vierailija
14/27 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleiden sävyjen kanssa on todella vaikea onnistua. Itse luotan vain kampaajaan parin katastrofin jälkeen.

Vierailija
15/27 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeashampoota saa ihan Suomestakin... Mulla on valkoiset hiukset, välillä harmaat, ja en suosittele kenelläkään. Ylläpito on vaikeeta, melkein jopa vaikeempaa kuin punaisten hiusten.

Se on sellainen elämäntapa.

Vierailija
16/27 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin herkästihän se menee harmaaksi jossei hiusta vaalenna tarpeeksi. Jos laitat nyt pelkän 'vaaleista vaalein hopea' sävyn niin se oma juuri jää latvaa tummemmaksi harmaaksi mutta toisaalta jos seuraavalla juurikasvuvärjäyksellä se varmasti tasoittuu. Jos haluat kerralla hyvän niin laitat ensin värinpoiston ja siihen stten perään. tuon vaaleista vaalein hopean. Mutta aika kova käsittely on hiuksille tuo.
Lorealin värejä itse käytin vuosia ja ihan hyvännäköinen se oli, nykyisin olen tyytynyt kampaajalla tehtyihin raitoihin

Vierailija
17/27 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 12:59"]

Hopeashampoota saa ihan Suomestakin... Mulla on valkoiset hiukset, välillä harmaat, ja en suosittele kenelläkään. Ylläpito on vaikeeta, melkein jopa vaikeempaa kuin punaisten hiusten.

[/quote]

No ei tosiaankaan ole vaikea ylläpitää oikeilla tuotteilla. Enemmänkin hiusten kuntoon vaikuttaa vaikka vaalentaisikin vain tyveä. Kannattaa ainakin ekan kerran käydä kampaajalla tekemässä tasainen pohja ja neuvot ylläpitoon. Sitten jos jatkossa lompsa ei anna periksi kampaajallkäyntiä niin voit ruveta harkitsemaan kotonavärjäystä.

Vierailija
18/27 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 12:59"]Hopeashampoota saa ihan Suomestakin... Mulla on valkoiset hiukset, välillä harmaat, ja en suosittele kenelläkään. Ylläpito on vaikeeta, melkein jopa vaikeempaa kuin punaisten hiusten.

[/quote]
Hopeashampoota saa kyllä Suomesta, mutta toi on yks suosituimmista ja parhaimmista, koska siinä on niin paljon pigmenttejä. Mulla ei oo vielä mikään ollut mitenkään järisyttävän hyvä hopeashampoo. T: 3

Vierailija
19/27 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niinku minä tein.Blondasin värinpoistolla hiukset pariin kertaan.Kellertävät olivat osittain.Sitten laitoin ihan kokeilumielessä hieman erikoisemman sekoituksen hiuksiin ,eli mustaherukkasosetta ja hoitoainetta sekoitin hyvin keskenään,ja pidin 2 tuntia.Lopputulos vaalean violetti,mutta kun pesin vielä pari kertaa niin lopputulos tuhkanvaalea,eikä yhtään keltasta

Vierailija
20/27 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan keltaisia hiuksia ja olen vuosia vaalentanut Férian Silver blondella: http://mb.cision.com/Public/442/9259694/9ea855e3bd7c1cf4_org.jpg

Saattaa tulla jopa sinisiä sävyjä,  mutta tasoittuvat pesuissa. Väliaikoina käytän hopeashampoota, esim. Klippoteekin ja L'oréalin kampaamosarjan shampoot ovat ihan ok, tai KC Professionalin hiusnaamio.

Oma väri on sellainen perusmaantie.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme