Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuhkan-/hopeanvaalea hiusväri kotivärillä

Vierailija
23.01.2015 |

Onko edes mahdollista? Millä merkillä ja värillä olette onnistuneet?

Oma väri keskiruskea/maantienharmaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 13:32"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 12:59"]Hopeashampoota saa ihan Suomestakin... Mulla on valkoiset hiukset, välillä harmaat, ja en suosittele kenelläkään. Ylläpito on vaikeeta, melkein jopa vaikeempaa kuin punaisten hiusten. Se on sellainen elämäntapa. [/quote] Hopeashampoota saa kyllä Suomesta, mutta toi on yks suosituimmista ja parhaimmista, koska siinä on niin paljon pigmenttejä. Mulla ei oo vielä mikään ollut mitenkään järisyttävän hyvä hopeashampoo. T: 3

[/quote]

Joo mutta jos ap ei edes halua noin harmaanhopeisia hiuksia. Uskoisin että jos ap tekee värinpoiston ja sitten värjää hiuksensa jollain mahdollisimman viileänvaalealla blondivärillä. Sen jälkeen voi värjätä käyttämällä hopeashampoota tai hoitoainetta. Itse käytän KC Professionalin Color Maskia värissä Silver. Käytän sitä aina kun pesen hiukset, kerran viikossa ylläpidän väriä jättämällä color maskin puoleksi tunniksi hiuksiin.
[/quote]
No sävyä saa edelleenkin muutettua vaikutusajalla ;D esim. http://www.makeupandbeauty.ie/wp-content/uploads/2011/12/ba-1024x576.jpg
Ei tämä mun mielestä hopean harmaa ole. Mutta kyllähän muutkin tuotteet on ihan hyviä.

Vierailija
22/27 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalennan hiukseni ja käytän vain hopeashampoota.

Vierailija
24/27 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/27 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
26/27 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
27/27 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 13:32"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 12:59"]Hopeashampoota saa ihan Suomestakin... Mulla on valkoiset hiukset, välillä harmaat, ja en suosittele kenelläkään. Ylläpito on vaikeeta, melkein jopa vaikeempaa kuin punaisten hiusten. Se on sellainen elämäntapa. [/quote] Hopeashampoota saa kyllä Suomesta, mutta toi on yks suosituimmista ja parhaimmista, koska siinä on niin paljon pigmenttejä. Mulla ei oo vielä mikään ollut mitenkään järisyttävän hyvä hopeashampoo. T: 3

[/quote]

Joo mutta jos ap ei edes halua noin harmaanhopeisia hiuksia. Uskoisin että jos ap tekee värinpoiston ja sitten värjää hiuksensa jollain mahdollisimman viileänvaalealla blondivärillä. Sen jälkeen voi värjätä käyttämällä hopeashampoota tai hoitoainetta. Itse käytän KC Professionalin Color Maskia värissä Silver. Käytän sitä aina kun pesen hiukset, kerran viikossa ylläpidän väriä jättämällä color maskin puoleksi tunniksi hiuksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi