Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exä murtautui facebook-tililleni - häväisty olo :(

Vierailija
23.01.2015 |

exä oli siis jotenkin onnistunut murtautumaan facebook-tililleni (varmaan arvannut / tiennyt salasanani) ja luki mm. kaikki viestini ja poisti osan kavereistani (pelkkiä miehiä). Viesteissä oli mm. vuosien takaa hiukan arkaluontoista pervoilua erään miehen kanssa jne. Ja samantyylistä uuden miesystäväni kanssa.

Miten tästä häväistystä olosta pääsee yli? Jotenkin sellainen olo että nyt se tietää minusta enemmän kuin mitä haluaisin kenenkään minusta tietävän :( En ymmärrä miksi se teki sen, ihan törkeää. Onneksi jätin ko. kusipään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitusta vaan menemään!

Vierailija
2/5 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tokihan siellä oli myös minun ja naispuolisten ystävien keskusteluja paljon, niissäkin varmaan aika tulenarkaa matskua ja kaverien salaisuuksia.

En kehtaa tehdä rikosilmoitusta, haluaisin vaan päästä yli tästä ällö-olosta joka tuli siitä että tietää nyt minusta enempi kuin kukaan :/

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt!

Vierailija
4/5 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tosissani, tästä murtautumisesta nyt useampi kk aikaa ja yhä ällöttävä olo enkä pääse ylimillään :'( En uskalla tehdä ilmoitusta kun en halua harmeja. Tästä miehestä oli todella vaikea päästä eroon, on pelottavahko ja mä asun yksin joten pelkään kostoa :(

Kukaan ei tiedä mitään joten toivoin vertaistukea, ilmeisesti ei nyt löytynyt :/ ap

Vierailija
5/5 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 10:20"]Olen ihan tosissani, tästä murtautumisesta nyt useampi kk aikaa ja yhä ällöttävä olo enkä pääse ylimillään :'( En uskalla tehdä ilmoitusta kun en halua harmeja. Tästä miehestä oli todella vaikea päästä eroon, on pelottavahko ja mä asun yksin joten pelkään kostoa :(

Kukaan ei tiedä mitään joten toivoin vertaistukea, ilmeisesti ei nyt löytynyt :/ ap
[/quote] Rikosilmoitus, sanon minäkin. Ja tiedäthän myös, että vainoaminen määritellään nykyisin rikokseksi. Talteen siis kaikki yhteydenotot. Tee oikeasti nyt se rikosilmoitus.