Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko av:lla vääristynyt käsitys painosta vai onko pelkkää provoilua?

Vierailija
22.01.2015 |

Ihan sydämestä ottaa kun aikuiset (?) ihmiset tulevat kommentoimaan lihavaksi jos esimerkiksi 170 mittaisella painoa on yli 60 kg. Tuohan on täysin normaalipaino ja sitten satelee näitä "laihduta ainakin 50 kiloon" kommentteja. Toivon oikeasti että nuo kommentit on täyttä provoilua. Voisitteko vähän miettiä minkälaisen ruumiinkuvan annatte nykynuorille jos bmi:n pitäis lähennellä 18. Varmasti moni nuori tuntee olevansa lihavampi kuin onkaan ja tuollaiset kommentit saattaa oikeasti aiheuttaa ongelmia ja sairauksia. Todella vaikea uskoa että aikuiset ihmiset kirjoittelisi tuollaista... Todella sairasta.

T. 17 v, 165/59

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen huomannut päinvastaista. 160/60-70 on sopiva, jos laihtuu alle 60 kilon on nälkäkurki tjms. Joku jopa väittää olevansa oikeasti laiha ja mahtuvansa 36 vaatteisiin.

Vierailija
2/9 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppi kakkoselle. Ei lihavia olekaan, vaan muodokkaita ja superkuumia naisellisia naisia! Loput ovat kukkakeppejä joita kukaan mies ei halua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei läskit voi ymmärtääkään..jos on sairaalloisen lihava ja haaveilee vaan mahtuvansa kokoon 38 näin esimerkiks.Sillä 38 kokosella on ihan yhtä lailla sitä ylimäärästä vaikka siis vähemmän..Itteeni vituttaa olla ns.normaalipainonen ja silti läski..Miks ei sais painaa sen verran kun tuntuu hyvältä? !70cm 67kg ja 10 ylimäärästä.

Vierailija
4/9 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin 170/60 ja näytän yhä laihalta todellakin. Kun olin 170/54 sain pari kommenttia laihuudestanikin mitkä oli aika kurjia koska en ollut millään dieetillä tai anorektikko, kunhan vaan olin sellainen. Sama kun jollekin sanois että muuten kiva mut vähän iso nenä. Törkeetä.

Mutta joo tällä painolla olen yhä ok. Ehkä ruumiinrakenteeni on sellainen ettei näytä yhtään plösöltä, en tiedä.

Vierailija
5/9 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että monia ällöttää tää nykytrendi että on ihan ok olla ryhävalas, mutta näille läskeille ei saa ääneen yökkiä, joten ne "patoumat" puretaan sit ehkä vähän kärjistetysti täällä anonyymisti.

Vierailija
6/9 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä ap! Sen verran pitäisi muutenkin olla järkeä päässä, että ymmärtää sen ettei se pelkkä lukema vaa'assa kerro mitään. Mm. äitini mitat ovat tyyliin 165/70 mikä kuulostaa varmasti "suurelta" monen mielestä, mutta hän on kovin lihaksikas ja urheilullinen ja hänen painonsa johtuu pitkälti siitä. Eli ylipäätään netin keskustelupalstoilla ei voi luokitella ylipainoiseksi tai "läskiksi" näkemättä itse henkilöä ja tämän vartaloaan. -16v, 160/60 enkä ole "läski" vaan normaalipainoinen. :)

Vierailija
7/9 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuleva sukupolvi on suvaitsevampi painoasioiden suhteen.

Vierailija
8/9 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti ei niin saadaan tää läskivillitys loppumaan ja tulevat sukupolvet ei olis yhtä sairaita!!

Vierailija
9/9 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vääristynyt kuva painosta, mutta tiedän sen. En sano mielipiteitäni ääneen tai kirjoita niitä täällä. Minusta ihminen on kaunis myös normaalipainoisena. AV:lla olen kyllä usein huomannut päinvastaista. Ylipainoa melkein ihannoidaan...