Rakas sinusta on tullut pullukka -kisakatsomo
Kommentit (199)
ei oo kyl ihan terve suhde noilla. Eukko pompottaa ja vittuilee ja epäilee minkä kerkee. Eikä ole valmis tekemään oikeasti töitä ja hikoilemaan ja silti pitäisi tuloksia saada :DDDDSääliksi käy miestä :(
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 21:28"]Koiranpentua mankui eikä jaksaisi edes tuota nykyistä koiraa lenkkeilyttää. Ai piru. Nyt taisi pinna kiristyä ja hiekkaa hölähtää pimppiin.
[/quote]
Hirveä nainen. Miksi kukaan haluaisi lapsen tuollaisen kanssa? Oikeasti mies!! Ja se nainen, miten jaksaisi lapsen hoitaa jos ei koiraakaan jaksa ulkoiluttaa.
Kovin lapsellisia vaikuttavat tämän perusteella ja tosiaan näyttää etteivät tiiminä oikein osaa työskennellä.
Alussa sanottiin mun mielestä vaan että "parikymppiset"..
Hirveän näköinenkin tuo muija... janoin kaamee vielä luonteeltaankin.
Poika parka.
Katsoiko joku jakson, joka näytettiin eilen? Ajatuksia?
Tekee aina mieli syödä ja napostella, kun katon tätä ohjelmaa. Oon itekin laihiksella. Voiiii, kun maistuisi karjalanpiirakka! :D
Ruokapöytäkohtauksessa toi mies näytti Russell Crowelta!! Mulle kelpais!
Lapset säälittää mua, isompi tyttö on jo varmaan 9 v.? Ikävä varmaan kattoo kotona sipsikulhon äärellä tätä :/
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 21:18"]Ainakin kun mun tuttu oli vastaavassa ohjelmassa, noi herkkukaapit oli lavastettuja.
[/quote]
No varmaan pariskunta on ostanut kuvauspäivää varten niitä herkkuja mitä yleensä syövät. Vähän enemmän ehkä, mutta kyllähän ton verran lihoakseen pitää vetää muutama pussi irttareita:)
[/quote]
Varmasti onkin vedetty vaikka mitä. Mä vaan kerroin että tollastakin tehdään. Mun tutun tapauksessa oli pakastinta myöten laitettu sopivan näyttävää täytettä ja myöhemmin jakoi niitä muille kun ei ollut mieleisiä.
Voi, että ootte hauskoja kommentoijia! :D ihan erilaista kattoo tätä, kun on samalla av:lla. Kanssa av:laiset, ootte loistavia! :D
Suu auki seuraan ton akan tylytystä. Jessus mikä tyranni!!! Kattois perkele peiliin, ei olis paljoo varaa aukoo naamaansa noilla läskeillä ja hakea yöllä keksejä kaapista. Jos täällä on haukuttu Piian kulmakarvat reheviksi, niin nyt mennään sit toiseen ääripäähän. Melkoiset kusinarut luomien päällä. Joo, anteeksi, ei pitäisi kenenkään ulkonäköä haukkua, mut noi kulma"karvat" on kauheet!!!
Mikä on se maanpäällinen voima, joka saa aikuisen naisen piirtämään kulmakarvansa ja värjäämään rumasti hiuksensa?
No hei, äijä nostaa kytkintä kun saa itsensä kuosiin ja hyvännäköiseksi ja löytää toivon mukaan kivan naisen itselleen. Muija jää yksin, ja on edelleen siiderivalas. Kukas sitten nauraakaan? Anteeksi vaan, mutta karma is a bitch.
"kusinarut luomien päällä"
AI JUMALAUTA REPEEN XDDDD
Ei taida vika suhteessa olla miehen ylipainossa. Kauhee akka, rumakin vielä ja varmana sais itsekin laihuttaa, muuta kuin kulmakarvojaan. Tulis tuo könsikäs tänne, niin pitäisin huolen:)
Tää on jotain ihan kammottavaa. Mitä kokispullojaki tuolla vitriinikaapissa...
Koiranpentua mankui eikä jaksaisi edes tuota nykyistä koiraa lenkkeilyttää. Ai piru. Nyt taisi pinna kiristyä ja hiekkaa hölähtää pimppiin.