Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

maisa torrpa hehkuttaa taas äitiyttään

Vierailija
22.01.2015 |

torppa kertoo bulimediassa jälleen kuinka on tavallinen kotiäiti jne, jne. Muistaakseni täällä oli aika raivokasta kritiikkiä Torpasta liittyen juuri äitiyteen...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelee. Ei todella ole yhteishuoltajuus ja näkee lastaan harvoin!

Vierailija
2/7 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sakkia Sorsan kaa...hyi vittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä wt-aivopierujen kokoontumisajot?

Vierailija
4/7 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisan luomutissit<3

Vierailija
5/7 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime syksynä Maisa Torppa muutti Budapestiin ja hylkäsi lapsensa. Todella kylmää kyytiä naiselta, joka on pienen pojan äiti.

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Viidakon-tahtonen-muutti-ulkomaille-ja-hylkasi-lapsensa/1058871

Vierailija
6/7 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 02:54"]Samaa sakkia Sorsan kaa...hyi vittu.
[/quote]
Sillä erolla, että Sorsa hoitaa itse lapsensa ja on siitä aidosti kiinnostunut. Torppa keskittyy vain itseensä.

Vierailija
7/7 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 08:07"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 02:54"]Samaa sakkia Sorsan kaa...hyi vittu.
[/quote]
Sillä erolla, että Sorsa hoitaa itse lapsensa ja on siitä aidosti kiinnostunut. Torppa keskittyy vain itseensä.
[/quote]

Mikä siinä Sorsan äitiydessä on huonoa?? Se, että hän on hyvännäköinen ja hoikka? Vai se, että on joskus ollut ns. Julkisuustyrkky? Olen samaa mieltä äskeisen kanssa, että katrista on saanut sellaisen kuvan, että on todella rakastava ja hyvä äiti. toisin kuin tää Maisa törppö..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän