Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskenmenon jälkeen raskaaksi

Vierailija
22.01.2015 |

Minulle tehtiin 7pv sitten kaavinta kun raskaus oli mennyt jo alkuviikoilla kesken. Voiko olla mahdollista että olisin jo viikon jälkeen uudestaan raskaana?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden oireet hävisivät kaavinnan jälkeen mutta olemme harrastaneet seksiä ja nyt oireet ovat tulleet "takaisin."

Vierailija
2/12 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin raskaana. Ne on entisen raskauden oireita. Tai kuvittelua.

Vierailija
4/12 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 17:19"]Raskauden oireet hävisivät kaavinnan jälkeen mutta olemme harrastaneet seksiä ja nyt oireet ovat tulleet "takaisin."
[/quote]

No jos olisit uudelleen raskaana niin ei se vielä oireilisi

Vierailija
5/12 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla uudestaan raskaaksi, mutta voi käydä niinkin ettei kohtu ollut tyhjentynyt kunnolla. Yleensä neuvotaan että pitäis odottaa että raskaustesti on negatiivinen ennen uutta yritystä. Olis aika mennä gynelle.

Vierailija
6/12 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mielestä voit olla. Jokainen yhdyntäkerta voi olla se joka raskauttaa.

Vierailija
7/12 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onks tuollanen edes mahdollista? eks sielt veristä vuotoa tuu vaikka kuinka kauan

Vierailija
8/12 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 17:24"]no onks tuollanen edes mahdollista? eks sielt veristä vuotoa tuu vaikka kuinka kauan
[/quote]

Tulee veristä vuotoa, mutta voihan kuukautistenkin aikana raskautua ;-)

Vierailija
9/12 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehty VASTA viikko sitten kaavinta ja nyt paneskelet jo paljaalla? Kuinka tyhmä ihminen voi olla?!?! Siis ei mulle tullut mieleenkään kaavinnan jälkeen alkaa harrastamaan seksiä, ennen kuin olin varma ettei mitään tulehdusvaaraa ole enää ja muutenkin oli jonkin verran vuotoa, että ei kiitos. Ja mulle ainakin sanottiin ettei edes saa yrittää tulla raskaaksi muutamaan kuukauteen. Toivottavasti tuolla älykkyysosamäärällä et saa koskaan lapsia.

Vierailija
10/12 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro10, ihan ohi aiheen mutta kuinka monen luulet noudattavan noita "suosituksia" :D Synnytyksen jälkeen mun olis pitänyt olla 3kk ilman seksiä kun tuli erinäisiä vuotoja joista tietysti tulehdusriski. Aika julmasti sanottu toi sun viimeinen lause.
Ja itse asiaan en osaa sanoa mitään, mutta mä toivon että teillä nappaa!

Vierailija
11/12 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 17:28"]Tehty VASTA viikko sitten kaavinta ja nyt paneskelet jo paljaalla? Kuinka tyhmä ihminen voi olla?!?! Siis ei mulle tullut mieleenkään kaavinnan jälkeen alkaa harrastamaan seksiä, ennen kuin olin varma ettei mitään tulehdusvaaraa ole enää ja muutenkin oli jonkin verran vuotoa, että ei kiitos. Ja mulle ainakin sanottiin ettei edes saa yrittää tulla raskaaksi muutamaan kuukauteen. Toivottavasti tuolla älykkyysosamäärällä et saa koskaan lapsia.
[/quote]

jaa täällä taas joku jeesus. ihmiset ovat erilaisia, jokainen tavallaan. sun pitäisi ehkä siivota suu saippualla tms....:-P
mä olen lääkkeellisen keskeytyksen jälkeen tullut 3vkon päästä raskaaksi, vuosia sitten. en siis tiedö mitkä nykyään on suosituksia

Vierailija
12/12 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 17:36"]

Nro10, ihan ohi aiheen mutta kuinka monen luulet noudattavan noita "suosituksia" :D Synnytyksen jälkeen mun olis pitänyt olla 3kk ilman seksiä kun tuli erinäisiä vuotoja joista tietysti tulehdusriski. Aika julmasti sanottu toi sun viimeinen lause. Ja itse asiaan en osaa sanoa mitään, mutta mä toivon että teillä nappaa!

[/quote]

No tässä näkee hyvin naisten tyhmyyden, kuten sun. Millään ei ole mitään väliä, ei edes omalla terveydellä. Ja mitä julmaa siinä on, jos toivoo, että täydelliset idiootit eivät lisääntyisi. Tälläkin palstalla tulevaisuudessa liikkuisi hiukan fiksumpaa väkeä kuin nyt, jos eivät saisi hankkia lapsia. 10

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä