Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko puolisosi luottotietonsa ryssineen, velkaisen huumeidenkäyttäjä lapsenlapsen asumaan luoksesi?

Vierailija
08.11.2021 |

Vanhempani puoliso oli ehdottanut tälläistä järjestelyä. Lastenlapsen velkoja jo maksellut mutta sössii asiansa aina uudelleen.
Senverran sivusta seurannut tuttavaprheen lapsen huumehelvettiä että minun neuvoni vanhemmalleni oli ettei pidä suostua. Tai vaihtoehtoisesti juokse.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle asia ei varsinaisesti edes kuulu, jollei vanhempasi ole dementoitunut ja sinun edunvalvonnassasi.

Kyse sitä paitsi ei liene pelkästään sinun vanhempasi kodista ja päätöksestä, vaan pariskunnan yhteisestä kodista, joten sen "narkin" isovanhemmalla on myös asiassa sanottavaa.

Narkkiuden asteesta ja ko. tyypin luonteesta se paljon riippuu, miten homma sujuu ja kehittyy. Joku pössyttelijä, joka ei ole väkivaltainen on vähän eri asia kuin rikollisuudella käytöään rahoittava suonensisäisten huumeiden käytäjä.

Koska hän on luottotiedoton, toinen vaihtoehto on asunnottomuus. Aika harva isovanhempi kykenee pakottamaan lapsensa metsään näin talven tullen.

Ilmeisesti vanhemmat ovat tähän kyenneet vai miksi hän on menossa eronneen isovanhempansa luokse?

Vierailija
22/25 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Sisaruksissani on jos jonkinlaista elämänhallinnan haasteissa rypevää hiihtäjää ja mitä enemmän olen heidän kanssaan tekemisissä, sitä enemmän kaikenlaista p*skakuormaa saan omaankin niskaan. Omiin nurkkiin tällaisen henkilön majoittaminen saattaa auttaa siinä, ettei tyyppi kuole ulos pakkaseen, kuole nälkään tai joudu myymään itseään päästäkseen lämpimään, mutta jos kaveripiiri ja lähes kaikki muukin säilyy ennallaan, toipuminen päihdekuvioista on epätodennäköistä. Ei minun lähipiirini ainakaan osoita milläänlailla arvostavansa saamaansa apua. Siitä tulee normi ja asioita sotketaan samaan malliin kuin aikaisemminkin luottaen siihen, että äiti tai joku jeesaa ja mahdollistaa toiminnan jatkumisen.

Itseään on oikeus suojella.

Täsmälleen tämä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto. Todellakin jättäisin ulos pakkaseen ja vetäisin *urpiin. Narkit ei ole ihmisiä.

Vierailija
24/25 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olet mielipiteitä täällä lukenut, niin aiotkos myös olla apuna ja järkeä puhuvana ihmisenä tälle sinun, tuttavalle, sekö hän nyt oli, vai näytätkö hänelle tämän viestiketjun? Kaikkea järjettömyyksiä sitä ihminen tekeekin, mutta kun kyse lapsenlapsesta niin kai siinä sydän heltyy kuitenkin, ei vaan saisi heltyä niin, että siinä on itse sit vaarassa vaan niin, että se ihminen saisi apua.

Kaikki arvoesineet, jos niitä on, niin jemmaan, ei käteistä saatavilla  ja mihinkäs piilotat kukkaron, jossa pankkikortit, tunnusluvut ei saa olla missään paperilla kirjattuna vaan ulkomuistissa. Siinäpä onkin iso pähkinä purtavaksi. Onnea tarvitsette!

Vierailija
25/25 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin, jos minulla olisi niin iso kassakaappi, että saisin sinne varastoitua kaiken muovilusikkaa arvokkaamman, mitä ei pysty pulttaamaan lattiaan kiinni.

Onhan se jännää löytää käytettyjä ruiskuja sohvatyynyjen välistä ja huomata, että kaikki vähänkään arvokas on kadonnut asunnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan