Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittisovellukset pilanneet deittimarkkinat

Vierailija
08.11.2021 |

"Onko sulla vielä tyttöystävää?" "Miksi tuhlaat niin paljon rahaa ulkonäköösi?"

Oletko itse elänyt maailmassa jossa kauneimmat ja menestyvimmät naiset löytyvät deittisovelluksessa silmänräpäyksessä? Ennen oli sosiaalisia piirejä missä oli joku max 20 ihmistä, ja piti erottua joukosta jollain tapaa. Nykyään kaikki ne naiset jotka miellyttävät silmää ja ovat hyväluonteisia ovat kaikki varattuja, kiitos deittisovellusten. Tinderin ym. Sovelluksilla on mahdollista saada kermat kakun päältä niin helposti. Nykyään ei riitä että olet tavis, vaan sulla pitää olla hyvä ulkonäkö ja olla menestyvä. Sosiaalinen media on nykyään epävirallinen käyntikortti ja CV, ja siksi on tärkeää myös näyttää hyvältä kuvissa ja muutenkin. Siksi "tuhlaan" rahaa ulkonäkööni arvon sukulaiset. Tässä pinnallisessa maailmassa ei muuten pärjää.

-M25

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettava tosiasia. Onneksi luonteeni on sellainen, että viihdyn hyvin sinkkuna. Säästää paljon rahaa ja hermoja.

Vierailija
2/38 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras mitä itse olen kuullut "en voi lähteä kahville kun et ole somessa että pääsisin stalkkaan etukäteen sinusta mitään"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras mitä itse olen kuullut "en voi lähteä kahville kun et ole somessa että pääsisin stalkkaan etukäteen sinusta mitään"

Harva sen ääneen sanoo, mutta moni ajattelee juuri noin.

Vierailija
4/38 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan ne hyvännäköiset muijat ovat olleet varattuja.

Vierailija
5/38 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen harrastuksia ja puhelimen lajittelua elektroniikkaa vastaanottavalle yritykselle. Mikään ei ole niin epäviehättävää kun itsesääli.

Vierailija
6/38 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis valitusta, kun ei tavis saa ykkösluokan naista? Ei ne kuule ole saanut ennen deittisovelluksiakaan.

Vierailija
7/38 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen jestas kirjoitti:

Suosittelen harrastuksia ja puhelimen lajittelua elektroniikkaa vastaanottavalle yritykselle. Mikään ei ole niin epäviehättävää kun itsesääli.

Harrastan jo punttailua ja puhelinta tarvitsen jatkuvasti töissä. Olen kokeillut mm. Tanssia ja muita ryhmäliikuntamuotoja. Ei nappaa.

AP

Vierailija
8/38 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse Tinderiä. Käytä vain FB:tä tai IG:tä ja saat naiset metsästämään suomalaisia ​​miehiä. He tekevät sen erittäin hyvin ja onnistuvat tuhoamaan avioliitot Suomessa. Nämä naiset ovat ammattimaisia ​​kullankaivajia. Ja ilmeisesti saa paljon tukea miehiltä Suomessa. Kysy Tampereelta arkkitehdilta, kenet kullankaivaja poimi. Hän jopa myi perheen talon maksaakseen kullankaivajan.

Vierailija
9/38 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittisovelluksissa on se hyvä puoli että voit kansainvälistyä. Maailmanmarkkinoilla suomalaisen miehen arvo on huipussaan vaikka se on suomessa niin sanotusti "ihan p aska".

Täällä 165cm intialainen pullukkamieskin on tosi kuumaa kamaa. Se kyseinen tuttu ihmettelikin miksi hänen suomalaiset pitkät, hoikat ja vaaleat kaverit jäävät seinäruusuiksi kun he menevät yhdesdä ulos. Eipähän tuohon voinut sanoa muuta kuin että only in finland.

Vierailija
10/38 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, somen sentään jokainen voi muokata itse. Entisaikaan tämä stalkkaaminen tapahtui kuuntelemalla juoruja ja kyselemällä ihmisiltä. Tämä etenkin niissä palstalaisten nostalgioimissa pikkupaikoissa, joissa oli vain se 20 samanikäistä.

Vierailija
11/38 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vaan johtanut siihen että tuntemattomiin ihmisiin tutustuminen on täysin mahdotonta varsinkin jos on yksinäinen ihminen että ei ole ystäviä "linkkinä"

Vierailija
12/38 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ennen piti erottua joukosta jollain tapaa, myös nykyisin pitää erottua joukosta jollain tapaa. Mikä on siis muuttunut huonompaan? 

Vierailija
13/38 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vaan johtanut siihen että tuntemattomiin ihmisiin tutustuminen on täysin mahdotonta varsinkin jos on yksinäinen ihminen että ei ole ystäviä "linkkinä"

Itse taas en usko, että kukaan jättää tapaamatta/tutustumatta oikeasti kiinnostavaan ihmiseen, vaikka ei löytäisikään tästä someatiliä tai muuta. Toki sellaiset "ei oikein kiinnosta, katsotaan löytyykö googlaamalla edes jotain kiinniostavaa" jätetään helposti väliin, kuun googlaamallakaan ei löydy mitään. Tosin omituista sanoa asia suoraan, ja epäilenkin, ettei kukaan ole edes sanonut, vaan joku nyt tarinoi aikansa kuluksi palstalle.

Vierailija
14/38 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovellukset on tuoneet valinnanvaraa ja kiinnostavimmat pärjää.

Sinuakin kiinnostaa tietynlaiset ihmiset, nyt on paljon paremmat mahdollisuudet löytää se, joka kiinnostuu myös sinusta, koska valinnanvaraa on.

Vierailija
15/38 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ennen piti erottua joukosta jollain tapaa, myös nykyisin pitää erottua joukosta jollain tapaa. Mikä on siis muuttunut huonompaan? 

Se paradoksi että kaikki yrittävät erottua joukosta aiheuttaa sen että kukaan ei erotu joukosta loppujenlopuksi.

Muistan vielä yläasteella kun sosiaalinen media ei ollut vielä lyönyt ihan läpi, ja riitti että sulla oli esim erilainen hiustyyli kuin muilla, tai että harrastit vapaaottelua. Kuten sanoin, pienemmät piirit, enemmän vaihtelua.

Vierailija
16/38 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuakin kiinnostaa tietynlaiset ihmiset, nyt on paljon paremmat mahdollisuudet löytää se, joka kiinnostuu myös sinusta, koska valinnanvaraa on.

Mutta sosiaalinen media aiheuttaa sen ajatusmaailman että miksi pitäisi "tyytyä" kehenkään kun aina löytyy joku parempi kuitenkin jostain.

Vierailija
17/38 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas en usko, että kukaan jättää tapaamatta/tutustumatta oikeasti kiinnostavaan ihmiseen, vaikka ei löytäisikään tästä someatiliä tai muuta. Toki sellaiset "ei oikein kiinnosta, katsotaan löytyykö googlaamalla edes jotain kiinniostavaa" jätetään helposti väliin, kuun googlaamallakaan ei löydy mitään. Tosin omituista sanoa asia suoraan, ja epäilenkin, ettei kukaan ole edes sanonut, vaan joku nyt tarinoi aikansa kuluksi palstalle.

Ei tuo ole vain tarina, tuo on oikeasti käynyt muutaman kerran parin vuoden sisään. Joka kerta olen hämmentynyt niin pahasti että en ole muuta saanut sanottua kuin "ok"

Vierailija
18/38 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittisovelluksissa on se hyvä puoli että voit kansainvälistyä. Maailmanmarkkinoilla suomalaisen miehen arvo on huipussaan vaikka se on suomessa niin sanotusti "ihan p aska".

Täällä 165cm intialainen pullukkamieskin on tosi kuumaa kamaa. Se kyseinen tuttu ihmettelikin miksi hänen suomalaiset pitkät, hoikat ja vaaleat kaverit jäävät seinäruusuiksi kun he menevät yhdesdä ulos. Eipähän tuohon voinut sanoa muuta kuin että only in finland.

Puhuuko hän suomea? Eli ymmärtääkö hän millaisia juttuja ko. suomimiesten suusta tulee?

Vierailija
19/38 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan ne hyvännäköiset muijat ovat olleet varattuja.

Hyvännäköiset vosut alkavat seukkaamisen siinä 15 vuoden tienoilla ja uuteen vaihdetaan lennosta, koska oven takana onkin se jono jo valmiina.

Vierailija
20/38 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sosiaalinen media aiheuttaa sen ajatusmaailman että miksi pitäisi "tyytyä" kehenkään kun aina löytyy joku parempi kuitenkin jostain.

Ei tarvitse, eikä pidä tyytyä. Pitää tietää mitä haluaa ja jos ne (oleellisimmat) kriteerit täyttyy voi etsinnän lopettaa ja keskittyä siihen henkilöön. Ongelma on se, että ei tiedä mitä haluaa.

Ei sosiaalinen media tuollaista aiheuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi