Kotihoidontuen voisi lopettaa kokonaan.
Töihin vaan mammat kun äitiysloma loppuu. Ja muut mammat tuettomiksi kotiin loisimaan.
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 19:52"]Ja se pieni kotihoidontuki tuntuu naurettavalta kun on työssä, kuka nyt 300€ tosissaan tarvitsisi mutta kun haluaa hoitaa varhaislapsuuden molemmat lapsensa kotona, niin voin sanoa, että kyllä meidän nelihenkinen perhe syö paljon 300€. Minä tingin kaikesta omastani, ja käytän säästöjäni jotta voin hoitaa nämä lapset hetken kotona, äitinä haluan tämän tehdä. Mieheni ei halua hoitaa heitä päivityäin kotona. Tämä sopii minulle. Olemme silti tasa-arvoisia keskenämme.
[/quote]
Plää plää plää ja lisää selityksiä marttyyri. Kämppä myyntiin ja kaupunkiin jossa töitä. Turha huudella kuk ei edes yritä. Perus kotimamman selityksiä ilman todellisuuspohjaa.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 14:02"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 19:52"]Ja se pieni kotihoidontuki tuntuu naurettavalta kun on työssä, kuka nyt 300€ tosissaan tarvitsisi mutta kun haluaa hoitaa varhaislapsuuden molemmat lapsensa kotona, niin voin sanoa, että kyllä meidän nelihenkinen perhe syö paljon 300€. Minä tingin kaikesta omastani, ja käytän säästöjäni jotta voin hoitaa nämä lapset hetken kotona, äitinä haluan tämän tehdä. Mieheni ei halua hoitaa heitä päivityäin kotona. Tämä sopii minulle. Olemme silti tasa-arvoisia keskenämme. [/quote] Plää plää plää ja lisää selityksiä marttyyri. Kämppä myyntiin ja kaupunkiin jossa töitä
. Turha huudella kuk ei edes yritä. Perus kotimamman selityksiä ilman todellisuuspohjaa.
Nyt, en kyllä ymmärtänyt, miksi meidän pitäisi muuttaa kaupunkiin? Ja asuntoa ei ole myytäväksi kun kerran vuokralla asumme. Tarkotuksesi oli varmaankin vastata edelliselle. Minua odottaa vakityöt kunhan olen ensin kolme vuotta kotona,
Sehän on niin pieni raha, että sen todellakin voisi lopettaa kokonaan. Tai annettaisiin Se raha perheille, jotka sen oikeesti tarvii!
En ikimaailmassa laittaisi 9kk ikäistä toisille hoidettavaksi. En ikinä.
Kyllä jokaiselle lapselle on annettava mahdollisuus olla kotona vähintäänkin 3-vuotiaaksi. Ja tätä tuettava.
Ulkomaille sen rahan syytämisen taas on loputtava.
en minä ainakaan halua laittaa 9kk ikäistä lasta päiväkotiin missä huutaa 20 lasta muutenkin. lapsi raukat. sitten kun on nuorinkin isompi laitan kaikki päiväkotiin ja lähden töihin. mielummin kituutetaan vähän pienemmällä rahalla ja lapset saa kasvaa kotona mitä tungetaan ne päiväkotiin melun keskelle päiviksi.
jos osa-aikainen työ olisi kannattavaa niin lähtisin sellaiseen. mutta se ei nykyään vielä suomessa taida olla oikein in. ainakaan meillä päin.
oletko ap jotenkin kateellinen niille jotka hoitaa lapset kotona?
miten ap tälläisessa tilanteessa: perheessä 1v lapsi jonka kanssa käydään kerran viikossa päivä sairaalassa. luuletko, että joku ottaisi minut töihin ja olisin vain neljä päivää viikossa hyvällä tuurilla töissä. tai jos tulee paljon tauteja päiväkotiin, en sitäkään. koska lapsen pitää vältellä sairastumista.
Juu, ei missään nimessä ainakaan alle 2v päiväkotiin! En voi ymmärtää, miten jotku raaskii laittaa niitä pienimpiä päiväkotiin toisten hoidettaviksi, isoihin ryhmiin.. Ei Se voi olla muutamasta satasesta kiinni.
Kaikki tuet pois vaan, ja sosiaalietuudet ja eläkkeet ja seittemänkymppiset töihin yekemään kahta työtä jab julkinen terveydenhoito alas. Mitä niistä heikoimmista kannattas murehtia, kunhan itselläni menee hyvin.
Ei työkkäristä vaan työnantaja saattaa todistettavasti haluta työttömän töihin. Itsellenikin on käynyt sellainen ihme.
Ja se pieni kotihoidontuki tuntuu naurettavalta kun on työssä, kuka nyt 300€ tosissaan tarvitsisi mutta kun haluaa hoitaa varhaislapsuuden molemmat lapsensa kotona, niin voin sanoa, että kyllä meidän nelihenkinen perhe syö paljon 300€. Minä tingin kaikesta omastani, ja käytän säästöjäni jotta voin hoitaa nämä lapset hetken kotona, äitinä haluan tämän tehdä. Mieheni ei halua hoitaa heitä päivityäin kotona. Tämä sopii minulle. Olemme silti tasa-arvoisia keskenämme.