HS: 40-vuotias entinen huippupyöräilijä makaa sairaalassa ja katuu, ettei ottanut ajoissa koronarokotusta: ”Olin idiootti”
Joku jolla tai jonka läheisellä olisi ollut käyttöä tuollekin sairaalapaikalle ajattelee samoin.
https://www.hs.fi/urheilu/art-2000008388804.html?share=614aec5da93cf096…
Kommentit (95)
Miksi näitä uutisia edes kirjoitetaan ja kenelle? En ole koskaan ottanut influenssa rokotetta vaikka sen pitäisi olla niin paha ja tarttuva.
30- vuotias päivittäin lenkkeilevä henkilö makasi kotona 2päivää kuumeessa saatuaan kotona tartunnan.
Hänkään ei ottanut rokotusta ja voi nyt oikein hyvin.
Koska näistä henkilöistä tehdään juttuja lehteen?
Miksi pitää aina päätyä sairaalaan että voi myydä tarinansa lööppeihin ja että ihmisiä kiinnostaisi?
Huvittavaa kohkaaminen niistä sairaalapaikoista: sairaille ne on tarkoitettukin, ei säästämistä varten johonkin epämääräiseen tulevaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa kohkaaminen niistä sairaalapaikoista: sairaille ne on tarkoitettukin, ei säästämistä varten johonkin epämääräiseen tulevaisuuteen.
Syöpähoitoja ja sydänleikkauksia on Suomessa siirretty, koska koronapotilaat vievät resurssit! Hoitoa ei siis sairaat saa! Miltä sinusta tuntuisi odottaa syövän kanssa ylimääräinen kuukausi?
Lastenosastot ovat onneksi erillään aikuisten osastoista ja siellä on ruuhkaa mm rs-viruksenkin vuoksi ja toivottavasti useammat lapset sairastavat koronaviruksen lievempänä.
Tämäkin uutinen on uutisoinnin arvoinen vain siksi, että kyseessä on harvinainen poikkeus ja uutisten päätarkoitus eli pelon herättäminen täyttyy toki myös.
Vierailija kirjoitti:
30- vuotias päivittäin lenkkeilevä henkilö makasi kotona 2päivää kuumeessa saatuaan kotona tartunnan.
Hänkään ei ottanut rokotusta ja voi nyt oikein hyvin.
Koska näistä henkilöistä tehdään juttuja lehteen?
Miksi pitää aina päätyä sairaalaan että voi myydä tarinansa lööppeihin ja että ihmisiä kiinnostaisi?
Minusta voisi tehdä tuollaisen jutun, tosin kuvassa olisivat varpaani ja tekstinä "instagramtähden järkyttävä aamu - vilkaisu varpaisiin kesken hampaanpesun mullisti koko päivän". Ainoa oireeni oli 3 punaista varvasta ja pieni kurkun karheus, mutta eivät ottaneet teholle, vaikka selkeästi minulla oli korona ja testikin sen osoitti!
Entäs ne huippu-urheilijat, jotka kupsahdelleet kesken suorituksen kentille? Siis rokotetut huippu-urheilijat. Eikös niitä ollut jo vajaa sata. Milloin HS tekee ison jutun heistä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä uutisia edes kirjoitetaan ja kenelle? En ole koskaan ottanut influenssa rokotetta vaikka sen pitäisi olla niin paha ja tarttuva.
Itse olen ottanut kahdesti n. 20 vuotta sitten ja näistä jälkimmäisenä vuonna sairastuin influenssaan joka vei sairaalaan.
Tuo on ainoa influenssani ikinä.
Varmasti riittää erilaisia kokemuksia koronan sairastamisesta. Rokotetut sairastavat yleensä taudin lievempänä kuin rokottamattomat.
Noin ainakin he, keitä minä tunnen ja ovat sairastuneet ja osa sairastaa parastaikaa.
Koronasta voin saada pitkäaikaisen riesan, joka vie työkyvyn jopa vuodeksi. Kaiken aikaa joutuu olemaan varppeillaan, mitä oireita vielä tulee ja ehtiikö reagoida ja saada hoitoa.
Toivottavasti hän ei oikeasti kuvittele, että rokote olisi varmasti estänyt tuon sairaalakeikan.
Joutavaa syytellä ja soimata itseään asiasta joka ei lopputulokseen olisi vaikuttanut välttämättä mitenkään.
Ja toisaalta jos jossittelusta tykkää niin silloinhan voi miettiä vaikka sitä, että sitä rokotetta hakiessa olisi voinut jäädä vaikka bussin alle suojatiellä..
Vierailija kirjoitti:
Varmasti riittää erilaisia kokemuksia koronan sairastamisesta. Rokotetut sairastavat yleensä taudin lievempänä kuin rokottamattomat.
Noin ainakin he, keitä minä tunnen ja ovat sairastuneet ja osa sairastaa parastaikaa.
Koronasta voin saada pitkäaikaisen riesan, joka vie työkyvyn jopa vuodeksi. Kaiken aikaa joutuu olemaan varppeillaan, mitä oireita vielä tulee ja ehtiikö reagoida ja saada hoitoa.
Rokotekaan ei suojaa tuolta long covidilta.
Vierailija kirjoitti:
odottelen jo uutisia seuraavasta julkkiksesta, joka katuu ettei ottanut viidennettä tehosteannosta ja makaa sairaalassa. Sponsored by Pfizer.
Kyllä olette kovakalloista porukkaa, te jääräpäiset denailistit ja vainohullut. Luulen, että vielä teho-osastolla maatessakin kiellätte koronan vaikka se olisi todettu. No omapa on elämänne, inhottaa vaan sairaalapaikkojen tuhlaaminen teihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
odottelen jo uutisia seuraavasta julkkiksesta, joka katuu ettei ottanut viidennettä tehosteannosta ja makaa sairaalassa. Sponsored by Pfizer.
Kyllä olette kovakalloista porukkaa, te jääräpäiset denailistit ja vainohullut. Luulen, että vielä teho-osastolla maatessakin kiellätte koronan vaikka se olisi todettu. No omapa on elämänne, inhottaa vaan sairaalapaikkojen tuhlaaminen teihin.
Mitä ihmettä säkin taas sönkötät? En minä ainakaan kiellä koronan olemassaoloa ja mulla on kaksi rokotettakin, mutta en silti todellakaan kuvittele että nyt minulla ei ole enää minkäänlaista riskiä saada tartuntaa eikä ainakaan sellaista joka vie sairaalaan/teholle.
Kummallisen ihmisvihan nämä rokotteet kyllä joissakin herättää. Toivottavasti vältyn kuitenkin edes siltä.
Ois sanonut vielä että voi dääm,kun pidän panttivankeina rokotettuja,olen hölmö😂😂 voi miksi varasti paikan joltain ARVOKKAAMMALTA😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä säkin taas sönkötät? En minä ainakaan kiellä koronan olemassaoloa ja mulla on kaksi rokotettakin, mutta en silti todellakaan kuvittele että nyt minulla ei ole enää minkäänlaista riskiä saada tartuntaa eikä ainakaan sellaista joka vie sairaalaan/teholle.
Kummallisen ihmisvihan nämä rokotteet kyllä joissakin herättää. Toivottavasti vältyn kuitenkin edes siltä.
Ei rokotteet sitä aiheuta vaan se että spämmit ihan tarkoituksella ja sadasta pyynnöstä huolimatta päivittäin p....s....gaa palstalla rokotteista.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin uutinen on uutisoinnin arvoinen vain siksi, että kyseessä on harvinainen poikkeus ja uutisten päätarkoitus eli pelon herättäminen täyttyy toki myös.
Toisaalta tällaisilla uutisoinneilla saadaan myös rokotettuja vakuuteltua siitä, että he toimivat oikein ja annetaan heille syy taputella itseään selkään.
Tällä saadaan taas sitten ainakin muutama unohtamaan, että korona tarttuu rokotettuihinkin ja rokotettukin voi päätyä teholle/hautaan.
Ja sillä saadaan taas lisää rokotettuja ryysäämään pää märkänä kauppoihin ja kreisibailaamaan baareihin.
Haistakkee pee kaikki rokotusvastaiset. On ihan ok jättää rokote ottamatta kun todennäköisyys että sinä kuolet tai sairastut on aika pieni. Itsekään en usko että sairastuisin vakavasti jos en olisi ottanut rokotteita. Mutta.
Se hinta mikä maksetaan sairaalapedeistä ja siitä että edes yksi prosentti teistä käy tehohoidossa viemässä vuodepaikkoja niiltä jotka oikeasti niitä tarvitsevat taudeissaan joihin ei ole rokotetta, on liikaa. Olette kollektiivisesti meidän kaikkien verovarojen hulluja tuhlaajia.
Tuskinpa se rokotus olisi sairaalaan joutumista estänyt, mahdollisen kuoleman ehkä.