Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joitakin naisia haluttaa joka päivä?

Vierailija
22.01.2015 |

Millä selittätte sen?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 14:46"]

En ymmärrä miten elämässä voi olla sellainen päivä ettei edes ihan pikkuista hetkeä haluttaisi? Kai nyt kaikilla ajatus käväisee muutaman kerran päivässä mielessä?

[/quote]

Se, että sinä et ymmärrä jotakin asiaa maailmassa, ei tee sitä olemattomaksi. En minäkään ole juossut naisten perässä 20-25 vuoteen ja hyvin olen pärjännyt siitä huolimatta. Luulisi naisten kiittävän, kun on ollut yksi vonkaaja vähemmän markkinoilla.

Vierailija
22/27 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan joka päivä, koska haluttaa joka päivä. Ja on sellainen mies joka haluaa joka päivä. Kuukautiset loppuivat jo vuosia sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koen kiihottavana sen, että mies haluaa mua ja että voin tyydyttää sen tarpeet. Hän on taitava ja osaa tehdä mullekin orkun mutta haluaisin yhtä paljon pikaseksiäkin vain hänelle. Olen luonteeltani sub eli saan siitä aitoa tyydytystä, pääasiassa korvien välissä. Haluan joka päivä ja meillä se on mies joka ei aina jaksa.
T.Keski-ikäinen akateeminen

Vierailija
24/27 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei mene onnen lahjat. Nimim. vaimo ei halua aina edes kerran viikossa vaikka halusi suhteen ensimmäiset 2 vuotta joka päivä... :(

Vierailija
25/27 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tekee vain mieli, ja tekee mieli sitä omaa miestä. 

Edellisessä suhteessa inhosin loppuaikana miestäni, hänen puheitaan ja miten hän kohteli minua, joten en sietänyt ollenkaan häntä lähelläni. 

Vierailija
26/27 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:44"]

Minua haluttaa joka päivä, mutta ovulaation aikaan panettaa niin että panisin lähes mitä vaan liikkuvaa. Valitettavasti mies on mallia 2-3krt viikossa ok, hyvin menisi ilman seksiäkin. Kyllä se muutaman ekan vuoden aikana tykkäsi seksistäja jaksoi päivittäinkin, mutta sitten loppui :(

[/quote]

Äkkiä äijä vaihtoon. Tuollainen helmi kuin sinä, menee aivan hukkaan noin saamattoman miehen kanssa.

Vaihdetaanko puolisot keskenään ;)

Vierailija
27/27 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:09"]

Mä koen kiihottavana sen, että mies haluaa mua ja että voin tyydyttää sen tarpeet. Hän on taitava ja osaa tehdä mullekin orkun mutta haluaisin yhtä paljon pikaseksiäkin vain hänelle. Olen luonteeltani sub eli saan siitä aitoa tyydytystä, pääasiassa korvien välissä. Haluan joka päivä ja meillä se on mies joka ei aina jaksa. T.Keski-ikäinen akateeminen

[/quote]

Aina kiva kuulla kun joku tajuaa että seksi lähtee korvien välistä, mun motto. Nykyinen ei ole sub mutta kohtuu hyvin koulutettu. Tietää että saa kun haluaa mutta vähän pitää toisinaan auttaa että tekee mitä haluan. Aloitteen teko on vieläkin hänellä vaikeaa, on humalassa myöntänyt että sellainen hävettää. Itse olen se innokkaampi ehdottelemaan.

En voi moittia tätäkään naista. Kyyti on hyvää ja opastamalla se on vielä parantunut. Seksi vain on niin kivaa ja mielummin otan vähän kokeneen kuin täysin kokemattoman.