leveä väli vai sisäreidet yhdessä?
voi jeesus ku on kiihottavan näköisiä kunnon raolla varustetut naiset! Eli silleen "beivots" tyyliin koko uikkarin alaosa näkyy edestä tai takaa. Se toinen suomalaisempi vaihtoehtohan on reidet yhdessä pimpin luo. En tiiä mutta on nii kiihottavia rakoja, mites muut, olettako noteeranneet koko asiaa?
M30+risat
Kommentit (7)
Mulla taas hautautuu reisiin, ja oon aina ajatellu et on hirveen näköstä kun on sellanen rako. En oo kyllä koskaan kuullu miesten suusta mitään kommenttia tähän.. mielenkiintosta.
..Internationaliksi. Tulee siitä kun ulkolaisilla on useammin (vrt. suomalainen versus eesti tahi ruotti esim.) tuo upea rako. Tuttavien kesken jo useita vuosia kuljeskellessa kommentoitu tyyliin "Kato, internationaali", jopa Naiset ovat alkaneet seurailemaan millainen kenelläkin on.. =)
Aikas usein Internationaaleilla on upea ja persoonallinen pimppa, eikä sellainen läskiruttula jossakin kohtaa jalkojen taitteessa.
Raosta pilkistävät ulostyöntyvät ulkonevat sisemmät häpyhuulet. Kiihoittava mielikuva :)
ja sisemmät häpyhuulet ovat juuri sopivan kokoiset... sellaiset selvästi erottuvat.. miehet ovat ihan hulluna kun näyn näkevät :)
Silloin reisien välistä näkyy vatsamakkarat (jotka on myös laihoilla naisilla kun tarpeeksi pitkälle pyllistää). On paljon seksikkäämpää kun pyllistävän naisen reidet puristuvat yhteen ja niiden välistä pillu paljastuu.
ja tähän ikään asti olen pitänyt sitä melkeenpä kauneusvirheenä. Kunnes kuulin eräältä mieheltä ettei tiedä mitään eroottisempaa kuin rakoni reisien välissä, pimppa näkyy edestä ja takaa, eikä siis hautaudu reisiin :)
Olen itsekin alkanut kiinnittää huomiota tähän kohtaan muissa naisissa :)) :D