Miksi joitakin naisia haluttaa joka päivä?
Kommentit (27)
Joku vain väitti toisessa ketjussa, että vain ovulaation aikana haluttaa. Ap
Minua haluttaa joka päivä, mutta ovulaation aikaan panettaa niin että panisin lähes mitä vaan liikkuvaa. Valitettavasti mies on mallia 2-3krt viikossa ok, hyvin menisi ilman seksiäkin. Kyllä se muutaman ekan vuoden aikana tykkäsi seksistäja jaksoi päivittäinkin, mutta sitten loppui :(
Miksi aurinko nousee?
Ihmisten libidot vaihtelevat. Sekstailemme lähes joka päivä ja olen nelikymppinen nainen. Luultavasti asiaan vaikuttaa se, että olen kiertänyt hormoniehkäisyn kaukaa. Mikäs sen mukavampaa kuin orgasmi päivässä! :)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:37"]
[/quote]
Mulla haluttaa silloin monia kertoja päivässä ja niin että välillä oikein alavatsaa ja alapäätä pakottaa panetuksesta niin ettei pysty töihinkään keskittymään. Muulloin yleensä riittää kerta päivässä siihen ettei seksifantasiat pyöri koko ajan mielessä ja panetus piinaa.
t. 2
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:37"]
[/quote]
Mulla haluttaa silloin monia kertoja päivässä ja niin että välillä oikein alavatsaa ja alapäätä pakottaa panetuksesta niin ettei pysty töihinkään keskittymään. Muulloin yleensä riittää kerta päivässä siihen ettei seksifantasiat pyöri koko ajan mielessä ja panetus piinaa.
t. 2
[/quote] sama! Ap
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:37"]
[/quote]
Tuo on sama kun olettaisi kaikkien miesten olevan 177cm pitkiä, koska kerron olevani sen mittainen. Älyä saa käyttää, vaikka se voi välillä ollakkin kovin raskasta.
Eikös se ole ihan yksilöllistä, herran jestas! Minua haluttaa hyvin usein, koska pidän seksistä ja läheisyydestä ja siitä rakkaudesta ja lämmöstä seksin aikana. Kiihotun helposti. Erityisen paljon panettaa ovulaation ja jostain syystä myös menkkojen aikaan. Välillä pannaan 2-3 kertaakin päivässä jos sattuu oikein kamalasti himottamaan. On sitä itselläkin sitten välillä sellaisia kuivempia kausia, mutta ne ovat yleensä johtuneet minun sairaudesta tai siihen käyttämästäni lääkityksestä.
On siis käytännössä täysin yksilöllistä kuinka paljon haluttaa ja sen lisäksi se riippuu myös vähän kaikesta mahdollisesta ympäristötekijästä, elämäntilanteesta, ruoasta, unesta, stressistä, sairauksista/lääkkeistä, jaksamisesta, kumppanista ja parisuhteen tilasta. Tämä lienee siis melko turha ketju. :-D
Tää on hauskaa. On normaalia ja jees, että panettaa joka päivä. Sen sijaan jos panettaa vain kerran kuussa, on jotenkin estoinen ja kylmä ämmä.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 14:08"]
Tää on hauskaa. On normaalia ja jees, että panettaa joka päivä. Sen sijaan jos panettaa vain kerran kuussa, on jotenkin estoinen ja kylmä ämmä.
[/quote]
Miksi joku ei halua tehdä jotakin niin nautinnollista mahdollisimman usein??? Ehkä estoinen, ehkä kylmä, tai sitten parisuhde on solmussa.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:33"]
Millä selittätte sen?
[/quote] Miten selität sen, että jotakuta ei muka haluttaisi joka päivä?
Öö.. luulisin, että siksi kun ovat terveitä. Miksi sinulla on nälkä joka päivä?
[/quote]
Aseksuaalia ei paneta koskaan ja sekin on normaalia. Estoisen ja kylmän sinusta tekee se, jos roikutat toista panetuksessa ja käytät seksiä vallan välineenä.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 14:24"]
[/quote]
Aseksuaalia ei paneta koskaan ja sekin on normaalia. Estoisen ja kylmän sinusta tekee se, jos roikutat toista panetuksessa ja käytät seksiä vallan välineenä.
[/quote]
Aseksuaalin pitäisi kertoa "vammastaan" heti kättelyssä ja jos joku silti suostuu suhteeseen, puolisolle pitäisi suoda täysi oikeus hakea seksiä muualta.
Aseksuaalit usein kertovatkin vammastaan, tai pitäytyvät parisuhteista. Minua ei haluta joka päivä, joskus ei edes joka viikko ja olen täysin normaali aikuinen nainen, parisuhteessa normaalin aikuisen miehen kanssa.
Ihmiset ovat erilaisia ja elämäntilanteet erilaisia. Nyt esimerkiksi on todella paljon stressiä ja olen todella väsynyt. Nyt ei haluta kovin usein. Lomilla taas haluttaa joka päivä. Samoin miehillä. Heilläkin halut vaihtelee eri elämäntilanteissa.
Harva ihminen on niin stabiili, että hänellä alkaa haluttaa 12 vuotiaana joka päivä ja sitä jatkuu 84 vuotiaaksi, on tilanne, mikä tahansa.
Mua haluttaa vaikka monta krt päivässä, koska mies on niin KUUMA.
En ymmärrä miten elämässä voi olla sellainen päivä ettei edes ihan pikkuista hetkeä haluttaisi? Kai nyt kaikilla ajatus käväisee muutaman kerran päivässä mielessä?
en osaa sanoa. itsekin kuulun näihin naisiin joiden tekee joka pv mieli seksiä. Joskus toivon, että tekisi mieli vaikka vain 2-3krt vko:ssa koska se menisi paremmin kumppanin kanssa yhteen. :/ Sillon kuin ovulaatio niin voisin paneskella koko päivän ja koko ajan. Mutta toisaalta, kai tämä on rikkaus.
Rakastan mun miestä niin paljon ja rakastan meidän seksiä. Kiihotun vain miehestäni niin paljon että on vain pakko saada! Seksi sen kanssa on aivan mahtavaa ja se on ihana läheinen läheinen tauko vauva-arjen pyöritykseen. Hitsi vie kiihotun nytkin kun kirjoitan tätä ja ajattelen miestäni.
Miksi sitä täytyisi jotenkin selittää? Minä tykkään kovasti seksistä ja minua haluttaa joka päivä. Samoin kuin tykkään vaikka suklaasta, ja söisin sitä mielellään joka päivä jos vaan linjat kestäisivät. Seksistä ei ole jokapäiväisenä mitään haittaa toisin kuin suklaan jatkuvasta syönnistä, joten miksipä sitä ei harrastaisi kun mieli tekee?