Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yöllinen hyväily

Vierailija
12.08.2012 |

Olemme 24-vuotiaita ja olemma asuneet yhdessä nyt noin 1,5 vuotta. Seksiä meillä ei ole ollut pitkään aikaan, mutta välillä yöllä olen herännyt kun olen hyväillyt puolisoani. molemmat on siis ollut täydessä unessa kun tämä on alkanut.

Onko teillä muilla ollut samanlaista ja mistä tällänen mahtaisi johtua?

Kommentit (7)

1/7 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä siksi ettei teillä ole ollut seksiä vähään aikaan syystä tai toisesta :/ mieheni tekee minulle samaa joskus kun on oikein väsynyt eikä ole jaksanut harrastaa seksiä,mutta sitten yöllä herään siihen että hän silittelee ja suutelee ja tekee vaikka mitä.ja sitten kun aamulla kerron siitä niin hän ei muista mitään :/

2/7 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jotkut saattavat harrastaa hyvinkin villiä ja kuumaa seksiä nukkuessaan,mutta aamulla ei muista tapauksesta mitään.syynä oli mielestäni kova stressi tai väsymys tai muu. olis siis ihan asiapohjainen juttu mistä luin tämän :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme siis tehnyt samaa myös sillon kun meillä oli seksiä. eli seksin puutteeseen ei oikeen voi vedota.

Vierailija
4/7 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäki unissani hyväilen ja olempa joskus heränny että sormi on pimpissä eikä seksinpuutteessa olla oltu

mies

Vierailija
5/7 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut hyväileväni tyttöystävääni erogeenisilta aluelta valoisaan aikana. Elimeni jäykistyy tällöin kovaksi kuin kanki ja henkitys kiihtyy ähinäksi. Voin jopa tarttua takaapäin naistani tisseistä ja puristaa itseäni naisen takamusta vasten eikä ole ollenkan tavatonta, että käteni eksyisi tussunkin päälle.

Nukumme lusikka-asennossa ja aamulla kaluni ei herättynäni ole ikinänsä erektiossa ja olen seksuuaalisesti tyydyttyneen oloinen, joten seksi tapahtuu välillämme unessa eikä haittaa normaalia elämää juuri lainkaan. Ainoastaa tuo valoisaan aikaan tapahtuva outo kiihtyminen askarruttaa.

Vierailija
6/7 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varovasti muijani peppua hänen nukkuessaan. Pyllyn pyörityksestä ja värähtelystä päätellen jotain tapahtui. Herättyään hän sanoi saaneensa unessa orgasmin. Ei kertonut, mitä unta oli nähnyt.

Vierailija
7/7 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi järkyttävää herätä aamukohmelossa sormi miehen pillussa.