Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä viikolla pahoinvointi loppunut?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän sanotaan että se loppuisi 2kk:den jälkeen.

Mulla ensimmäisen lapsen kohdalla ei ollut pahoinvointia juuri ollenkaan.

Mutta nyt toista odottaessa oli ympärivuorokautista pahoinvointia 5 kk:ta!!!

Eikä kokonaan helpottanut vieläkään.

rv 34+3

Vierailija
2/9 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkuraskauden pahoinvointi kesti aika tasan 15 viikkoa. Koko ajan etoi ja oli ihan krapulainen olo. Lisäksi koski päähän ja mahaan koko ajan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kahdesta ekasta loppunut 16. vk:lla, nyt on kolmas raskaus menossa vk 11+1 ja yhä ainakin jatkuu, tosin alkuviikkoja lievempänä, mutta kuvotusta on kuitenkin lähes koko ajan. Elän siinä uskossa, että viimeistään viiden viikon päästä helpottaa :) Pahoinvointi on alkanut mulla kaikissa raskauksissa 6. vk:lla eli kestää kaikkiaan n. 10 viikkoa!

Vierailija
4/9 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä raskaudessa. esikoista odottaessa pahoinvointi palasi viimeisellä kolmanneksella, kun olin niin poikki ja helpotti vasta kun jäin sairaslomalle reilu kk ennen äitiyslomaa ja pystyin heti lepäämän, kun alkoi tulla pyörryttävä ja oksettava olo.

Eliane 14+4

Vierailija
5/9 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla toisaalla ketjussa jo kerroinkin, ettei se pahoinvointi loppunut ennen kuin vauva syntyi (siis molemmissa raskauksissa ja ekan synnytyksen jälkeen meni 2 päivää ennen kuin tajusin, ettei ole enää paha olla ;-). Pahoinvointi ei helpottanut edes silloin, kun jouduin jäämään muista syistä sairaslomalle töistä tai ns. tavallisen lomankaan aikana.

Onneksi näin ei ole kovin usein asiantila, mutta ketuttaa kaikki neuvolamateriaali tai muut tahot, joissa todetaan, että se raskauspahoinvointi lakkaa vkolla 15 viimeistään. Sen kun olisi nähnyt >-(

Vierailija
6/9 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odottaessa ei ollut pahaa oloa kuin silloin tällöin iltaisin, nyt kakkosen kanssa enemmän ja koko päivän etovaa oloa, joka helpotti jossain 17.-18. viikolla.

Vierailija
7/9 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoinvointia kesti tuohon 14 ja risat viikoille. Tosin vieläkin haistan kaikki paljon paremmin ja jotkut hajut pistää yökkimään! Mutta se etova olo on onneksi luovuttanut.

-maria_a 18+1-

Vierailija
8/9 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pahoinvointi alkoi 6. rv:lla ja loppui kuin seinään rv 8+5.

Vierailija
9/9 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen odotus meni ilman suurempia pahojaoloja, esikoisen kanssa oksentelin vielä viikoilla 30 ja nyt kolmannen LA tammikuussa ja etoo/oksettaa edelleen. Välillä parempia päiviä, valitettavan usein ei. Mies ressu on joutunut pyllyjen pyyhkimiset hoitamaan ja nuorimman vaipanvaihdot...

Minkäs tälle tekee..Väsy on kauhea muttei voi kuvitellakkaan ottavansa rautaa hempan nostamiseksi. Siitä vois pahaolo oikein urakalla alkaa.