Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä pettämisessä on niin pahaa?t.ammattivalittaja

Vierailija
22.01.2015 |

Seksiähän se vaan on.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 11:53"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 11:48"] No mieti, eikö sinusta tuntuisi miltään jos miehesi kävisi vieraissa ? [/quote] Meillä se taitaa mennä toisinpäin nämä jutut. ap [/quote] Ai miettiminen? Se selittääkin aika paljon. Miettimäänhän sinua pyydettiin.

[/quote]

Vierailija
2/75 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 11:44"]

Seksiähän se vaan on.

[/quote]

Ei päde ainakaan omalla kohdallani. Se on myös sielujen sympatiaa, pitkiä keskusteluja ja syvää välittämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle pettämisseksi on todellakin vain seksiä. Toki ihan mukavan ja komean miehen kanssa, mutta en erityisesti halua häneen tutustua enkä todellakaan viritellä mitään tunnesidettä. Omassa avioliitossani on tilanne, ettei mieheni enää pysty (olen täällä sata kertaa avautunut asiasta, sori kun taas toistan itseäni). Viitisen vuotta yritin kestää tätä, mutta ei tämä tästä kotona miksikään muutu. Meillä on jonkinlaista seksiä, mutta ei siis mahdollisuutta yhdyntään, ja koska miehellä ei seiso eikä hän myöskään laukea, koko hommasta on vähän mennyt maku. Olemme käyneet pariterapiassakin, ja se mihin päädyimme on avioliiton jatkaminen. Meillä menee muuten aivan loistavasti. Tästä seksiasiasta emme vaan puhumalla tule hullua hurskaammaksi, eikä mieheni ole erityisen halukas asiasta enempää keskustelemaankaan. Taustalla on krooninen sairaus, joka on monella tavalla turmellut mieheni kroppaa, tämä on vain yksi asia. Ja koska tämä seksielämän totaalinen muutos on minulle niin iso asia, olen nyt kokeillut salasuhdetta. Harkitsin eroa pitkään, mutta koska terapiassa tosiaan totesimme, että haluamme edelleen olla yhtä perhettä, en lähtenyt. En tiedä kuinka paljon paremmaksi kenenkään elämä muuttuisi sillä, että ottaisin eron siksi, että haluan silloin tällöin kunnon panon. 

Vierailija
4/75 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittaja on toimittaja, joka hakee täältä helpolla uusia aiheita, veikkaan. Olenko oikeassa ap?

Tuskin myönnät kuitenkaan.

Vierailija
5/75 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/75 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 11:54"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 11:53"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 11:48"] No mieti, eikö sinusta tuntuisi miltään jos miehesi kävisi vieraissa ? [/quote] Meillä se taitaa mennä toisinpäin nämä jutut. ap [/quote] Ai miettiminen? Se selittääkin aika paljon. Miettimäänhän sinua pyydettiin.

[/quote]

Ei vaan se kuka pettää ja kuka ei.ap

[/quote]

Vierailija
7/75 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 11:45"]

Mikä varastamisessa on niin pahaa? Tavaraahan se vain on. Mikä kiusaamisessa on niin pahaa? Sanoja ja leikkiähän se vain on. Idiootti...

[/quote]

Vierailija
8/75 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettäminen on hyi hyi juttu! väärin toista kohtaan

Vierailija
9/75 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 12:05"]

Seksiähän se vaan on.

[/quote]

Ja mitenhän se taataan että pettämiseen sisältyy vain seksiä? 

[/quote]

Minusta on naurettavaa ja lapsellista ajatella että pettäminen on pelkkää seksiä, jotain surkean kännipanon tasoa. Entä jos puoliso rakastuu vakavasti toiseen, ei saa erottua (syitä voi olla monta) mutta ei myöskään pysty luopumaan uudesta rakkaastaan ja aloittaa salasuhteen tämän kanssa? Jos pettäminen on seksiä, niin mitä on kuukausia, ehkä vuosia jatkuva salainen rakkaussuhde? 

Vierailija
10/75 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 12:32"]

Mulla oli vähän aikaa kalju kun mulla on psoriasis päänahassa mutta se jo mennyttä aikaa, samoin rollaattoria kokeilin mutta oli liian nolo niin myin sen pois. Ja seksielämä tietenkin vaihtelee siis sen määrä ja ollaan ukon kanssa oltu jo 9v yhdessä joten ei vaihtelukaan pahasta olisi.ap

[/quote]

Ai psoriasis paranee noin vain? Hienoa, pitääkin kertoa psoriaatikko-ystäville joka on kärsinyt vaivastaan jo vuosikymmenet. Ja syövästäkin selvisit salamannopeasti. Onko sinulla vinkkejä antaa?

Ja että joku hankkii rollaattorin huvikseen ja kerjätäkseen ympäristöltä sääliä, mutta luopuu siitä kun se on nolo ja kävely sujuu ilmankin. Olen sanaton! :DD

Täällä jo joku ehdottikin, että koita pitää palstaelämänkertasi järjestyksessä, kirjoita vaikka johonkin vihkoon tai omaan tiedostoon. Olet valittanut, että mies on aina töissä, mutta sitten hän oli joulun tienoilla muistaakseni parikin viikkoa lomalla ja kesälläkin pääsitte koko perhe yhdessä matkailemaan. Ja nyt sitten mies ja appi ovat aloittamassa sen kuuluisan remontinkin. 

Vierailija
11/75 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 12:18"]

Mä en ole kalju enkä kulje rollaattorilla. Kampaamossa käyn neljä kertaa vuodessa ja kuljen joskus joku apuväline mukana.ap

[/quote]

jaa dildo?

Vierailija
12/75 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yhdyn tavallaan ammattivalittajan pointtiin. Mutta siis pettää voi myös pelkällä tunnetasolla. Naiset ovat pohjimmiltaan romantikkoja jaesim pikkulapsiarjessa ei aina yhteistä panoaikaa löydy. Se on kriisi. Sitten nainen voi katkeroitua siitä että tekee kaiken yksin, hoitaa lapsen vaikka käy töissä miehen ryypätessä ja hassatessa rahoja vain itseen. Nainen ernaa tuu ja eikä näe enää puolisoaan sellaisena johon rakastui. Moni ero on naiden aloitteesta ja mies on yllättynyt miksi kävi näin. Luuli että se homma vain pyörii näin elämän tappiin saakka.

Vierailija
13/75 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 04:45"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 12:32"]

Mulla oli vähän aikaa kalju kun mulla on psoriasis päänahassa mutta se jo mennyttä aikaa, samoin rollaattoria kokeilin mutta oli liian nolo niin myin sen pois. Ja seksielämä tietenkin vaihtelee siis sen määrä ja ollaan ukon kanssa oltu jo 9v yhdessä joten ei vaihtelukaan pahasta olisi.ap

[/quote]

Ai psoriasis paranee noin vain? Hienoa, pitääkin kertoa psoriaatikko-ystäville joka on kärsinyt vaivastaan jo vuosikymmenet. Ja syövästäkin selvisit salamannopeasti. Onko sinulla vinkkejä antaa?

Ja että joku hankkii rollaattorin huvikseen ja kerjätäkseen ympäristöltä sääliä, mutta luopuu siitä kun se on nolo ja kävely sujuu ilmankin. Olen sanaton! :DD

Täällä jo joku ehdottikin, että koita pitää palstaelämänkertasi järjestyksessä, kirjoita vaikka johonkin vihkoon tai omaan tiedostoon. Olet valittanut, että mies on aina töissä, mutta sitten hän oli joulun tienoilla muistaakseni parikin viikkoa lomalla ja kesälläkin pääsitte koko perhe yhdessä matkailemaan. Ja nyt sitten mies ja appi ovat aloittamassa sen kuuluisan remontinkin. 

[/quote]

Viime keväänä mun tukka ajetttiin pois koska päänahka oli rupia täynnä ja kutitti ja kirveli. Kesä paransi tilanteen hyvin ja nyt mulla on lyhyt tukka. Mulla on psoriasis ja siihen kortisonia. Ja mä en kehdannut käyttää rollaattoria. Todellakin sitä tarvitsisin koska mulla keinuu kuin laivassa olisi ja aamuisin oksentelen. Sensijaan käytän nyt talvisin potkukelkkaa ja kesäisin rattaita lisäksi liikun mahdollisimman vähän. Ja lomaa mies pitää aina jouluisin niin paljon kuin pystyy nyt oli peräti kolme viikkoa. Kesäisin yrittää pitää kesäkuussa viikon ja heinäkuussa viikon ettei lapsen tarvitse olla vaan kotona mun kanssa tuon huimauksen takia kun en pysty kaksin matkustelemaan. Ja lapsi haluaa oman huoneen siksi on remontti tulossa. Ihan turhaan pilkkaatte ja vinoilette mulle en haluaisi kärsiä tällaisesta huimauksesta ja mun elämäni on tällaista.ap

Vierailija
14/75 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
15/75 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 12:28"]Miksi ei saisi pohtia tällaista asiaa?

Yleensä tätä asiaa on tapana pohtia yksin eikä julkisesti.

mä en saa kotoa seksiä tarpeeksi niin miksi sitä ei voisi hakea muualta?

Varmaan tiedät, että meidän parisuhdenormit pitävät vieraissa käymistä puolison tietämättä erittäin petollisena ja paheksuttavana tekona.

muuten voidaan jatkaa liittoa normaalisti.ap

Ette voi. Jotkut voivat jatkaa liittoaan pettämisen jälkeen, mutta kaikilla pareilla pettäminen muuttaa sitä pysyvästi, melkein aina huonompaan suuntaan. Jatko ei ole asia, joka on yksin sinun päätettävissä, joten et voi laskea mitään sen varaan.

Vierailija
16/75 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
17/75 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiähän se vaan on.

[/quote]

Vierailija
18/75 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä varastamisessa on niin pahaa? Tavaraahan se vain on.

Mikä kiusaamisessa on niin pahaa? Sanoja ja leikkiähän se vain on.

Idiootti...

Vierailija
19/75 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin...eihän luottamuksen pettämisessä mitään pahaa ole, eihän ap.?

Vierailija
20/75 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti, eikö sinusta tuntuisi miltään jos miehesi kävisi vieraissa ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi