Missä on se lidl, mistä ei saa koskaan kaikkea tarvittavaa?
Koskaan en ole lidlistä lähtenyt tyhjin käsin, vaan olen saanut kaiken ostettua mitä tarvitsen.
Kommentit (34)
Salon lidlissä on vain yksi säilykeananas: sokeriliemessä ja muistaakseni paloina. Esim tänään kun tehdään lämpimiä leipiä niin ananasrenkaat on aika olennainen osa. Ja ei missään sokerilitkussa kiitos.
Kaikki lidlit missä olen käynyt.
Ei ole kauramaitoa, kaikkia leivontaan tarvittavia tuotteita, ei haluamiani lihoja yms
Lähilidlissä on aina n.75% kaikista tavaroista loppu.
Esim. Kaikki lidlit joissa olen käynyt.
Vai niin. No mulla on tossa 3 km päässä Lidl, josta en koskaan saa kaikkea tarvitsemaani, vaan haen aina täydennykset viereisestä s-marketista.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 11:24"]Esim. Kaikki lidlit joissa olen käynyt.
[/quote]
eikö löytynyt atrian lihapullia? :D
Mä jo vihaan näitä lidl-profeettoja.
Leppävaaran ja Karakallion lidlit.
Siis ei ole koskaan loppunut kermaviili? Entä se halvin jugurtti? Leipomotuotteet tuntikausia ennen sulkemista? Se isoin paahtis? Fish & chips oli tarjouslehdessä kausituotteena ja menin heti ekana päivänä klo.10-11 kauppaan ja ne olivat jo loppuneet.
Mä en käy Lidlissä koskaan lähellekään sulkemisaikaa, mutta tosi usein siellä on hyllyt tyhjänä.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 11:29"]Siis ei ole koskaan loppunut kermaviili? Entä se halvin jugurtti? Leipomotuotteet tuntikausia ennen sulkemista? Se isoin paahtis? Fish & chips oli tarjouslehdessä kausituotteena ja menin heti ekana päivänä klo.10-11 kauppaan ja ne olivat jo loppuneet.
Mä en käy Lidlissä koskaan lähellekään sulkemisaikaa, mutta tosi usein siellä on hyllyt tyhjänä.
[/quote]
Ainiin, kauppa unohtui: Salo.
Lempäälä. Mut onneksi on toinen kauppa vieressä.
En muista mikä mauste sieltä puuttuu, mutta joku jota käytän useasti, joku tosi yleinen. Maustehylly on valitettavan surkea lidlissä :( Tuoreyrttejä käytän myös useasti eikä Lidlistä koskaan löydy tarvittavia.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 11:24"]
Esim. Kaikki lidlit joissa olen käynyt.
[/quote]
Sama. Ei riitä Lidlin tarjonta lähellekään.
Missä kaikki aikaisemmat lidl-fanaatikot ovat, lidlissä hyllyjä tyhjentämässä?
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:29"]Sellon lidl leppävaarassa.
Esim säilykkeiden, mausteiden ja paaksteiden valikoima on onneton. esim kikherneitä tai mustapapuja ei saa, tomaattomurska tosi huonolaatuista ja tomaattipyrettä ei tuubissa. Pakasteessa ei mitään kotimaisia kasviksia ja kaikki pakasteet julmetun isoissa pusseissa. Vaasan ruispaloja vain pikkupusseissa jotka tulee melkeen kaks kertaa kalliimiksi kuin prismassa. Vauvanruokia ei ole riittävää valikoimaa eikä meillä toimivia vaippoja. Ei hajusteettomia pyykinpesuaineita. Ei light-jaffaa.
[/quote]
onhan siellä sitä freeway jaffaa sokerittomana.