Lidliä hehkutettiin niin kävin kokeilemassa..
Siis eihän tuolta saa yhtään mitään. Ostoslistalla oli :
- polar 5%
- kauramaito
-miniavokadoja
-porsaan suikaleliha (maustamaton)
- palaternakka
-porkkanaa
- naudan keittoliha
Oli vain porkkanaa, käytän siis jatkossakin stokkaa/prismaa - .-
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:21"]Kokki, joka ostaa valmiiksi paloitellut lihat... Selvä.
[/quote]
Nimenomaan, kun olet ensin tehnyt 10-12h ruokaa muille niin ei kiinnosta ruveta kotona paloittelemaan arkena.
Pakko se on pikkuhiljaa uskoa että kun arvoisia rouva Lidlin välttelijä oleilee ulkomailla niin hänen 5 tähden hotellinsa hankkii lentorahtina rouvalle Juhlamokkaa, Valion rasvatonta luomumaitoa kantakirjalehmistä, Ruispaloja ja aitoa närpiöläistä tuorekurkkua ja laktoositonta, suolatonta ja rasvatonta luomujuustoa.
Olet kokki ja et osaa suhteuttaa avokadoa ministä tavalliseen? Voi jes :D
Kyllä minäkin nyt uskon ettei Lidlistä saa mitään kun joku ei löytänyt sieltä miniavokadoja.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:28"]Olet kokki ja et osaa suhteuttaa avokadoa ministä tavalliseen? Voi jes :D
[/quote]
Osaan toki, en vain halua heittää ruokaa hukkaan.
Miksi teitä lidliläisiä nakertaa se niin kovasti että se ei vastaa kaikkien tarpeisiin? Toki sieltä perus tarvikkeet saa mutta ei juuri muuta. -ap
En ole ite kokki, mutta koneellisesti leikattu liha on vaan sitkeetä kun ei ne koneet osaa jokaista palaa leikata oikeaan suuntaan. Jos en jaksais paloitella niin paistaisin sit vaan ihan pihvit.
Miniavokadot... Eikö sitä isoa avokadoa voi käyttää esim puoliksi ja säästää loput seuraavaan päivään? Vai keksitkö siihenkin jonkun syyn, ettei voi syödä smoothieta kaksi päivää putkeen tms?
Voin kuvitella, että miniavokadot on kilohinnaltaan kalliimpia kuin tavalliset ja ainakin verrattuna Lidlin tavallisiin. Mut elämähän on tosi vaikeeta, jos siitä tekee sellasta.
Kuka hitto ostaa 5% kumijuustoa? Ite en alle 20% juustoon edes koske.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:13"]
Mulla ei oo mitään Lidliä vastaan, asioin siellä satunnaisesti. Totuus on kuitenkin se, että valikoima on pieni. Esim. vähärasvaisissa tuotteissa on yleensä se yksi vaihtoehto, jos sitäkään. Tuotteet myös sisältävät hyvin usein lisäaineita, joita yritän välttää. Gluteenittomia tuotteita sieltä ei löydy juuri ollenkaan, ei ainakaan syötäviä sellaisia. Lihavalikoimakin on turhan suppea. Joskus ostan "herkuttelujogurttia" tai jotain erikoismakkaraa/-leikkelettä ja riisikakkuja. Hedelmät ja kasvikset ovat yleensä tuoreita, hyviä ja edullisia, niitä tulee ostettua. Mutta pelkästään Lidlin antimilla en pärjää.
[/quote]
Miksi pitäisikään pärjätä? En minä pärjää lähi K-markettinikaan valikoimilla. Ihan vastaavan kokoiset kaupat. Pakko käydä stockalla tai kauppahallissa kerran kuussa, jos jotain erikoisempaa haluaa. Hypermarketteja vältän viimeiseen saakka.
[/quote]
Ei tietenkään tarvitse pärjätä, kyllä mun maailmaan mahtuu useampikin kauppa. Kaikilla kaupoilla on kuitenkin jotain tarjottavaa, mitä muualta ei löydy. Ja tuohan se vaihtelua itsellekin käydä välillä eri kaupoissa.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:13"]
Ihan samaa mieltä sun kanssa, mutta yhden vinkin annan:
Kokeile Lidlin gluteenitonta pastaa - halpaa ja hyvää.
[/quote]
Kiitti vinkistä, täytyy kokeilla. :)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:34"]Kuka hitto ostaa 5% kumijuustoa? Ite en alle 20% juustoon edes koske.
[/quote]
Minä ostan ja näköjään aika moni muukin kun sitä joutuu kauppoihin niin paljon tilaamaan :D se on hyvä että sinä et koske, anna muiden syödä kumijuustonsa.
Ainiin ja ei ollut lidlissä puhvelin mozzarellaakaan, joka on siis ihan perus tuote mitä käytän viikottain. -ap
Itse en käy lidlissä kahdesta syystä. Ensinnäkin sieltä ei ikinä saa läheskään kaikkea mitä on ostoslistassa ja en näe mitään mieltä käydä useammassa kaupassa samalla reissulla, kun voin vaan ajaa prismaan, josta kerätään vuosittain Se etelänloman verran bonuksia. Toisekseen lidl on todella masentava paikka, pari kertaa olen viimeisen vuoden aikana kokeillut käydä ja aina haisee kusi ja paska ja vanha viina, hirveenä juoppoja ja kaikenmaailman resupekkoja. Itselleni tulee vaan paha olla kun olen siellä. Tämä jälkimmäinen saattaa toki olla vain ison kaupungin ongelma.
Miksi miniavokadoja? En ole moisiin kyllä muuallakaan törmännyt.
Menin ostamaan sieltä kuutionmuotoisia meloneja enkä löytänyt --> boikotti
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:04"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:01"]Kokeile jotain toista kevytjuustoa ? Miksi isommat avokadot eivät käyneet ? Lihoja löytyy sekä maustettuna että maustamattomana mutta jos olet niin juurtunut juuri tietynlaiseen lihaan ettei voi kokeilla muita niin omapa on asiasi :) Kyllä, joitakin tuotteita myös mä haen muualta mutta perus ruoka-aineet, jauhot, sokerit ja muut kuivatuotteet sekä maidot, mehut ja limut ostan lidlistä. Koska saan hyvää laatua ja edullisemmin. [/quote] Onko naudan keittoliha ja possun suikaleet sulle hirveen erikoisia? En todellakaan osta mitään pihvejä ja pilko niistä, hieman tulis kastikkeelle hintaa .. miniavokadot tulee smoothieen. [/quote] Lisäksi, en löytänyt mitään 5% emmentalia sieltä.
[/quote]
Miksi kukaan syö jotain alle 10% juustoja? Suosittelen, että kokeilet ihan normaalirasvaisia juustoja, niin maistuukin joltain.
[/quote]
Näin on. Kuuluu samaan kategoriaan soijanakkien kanssa.
Toiset menee oikeisiin kauppoihin ja ostaa mitä haluaa. Toiset ostaa sitä mitä kaupassa sattuu olemaan
Aina näissä keskusteluissa valitetaan, kun joutuu menemään Prismaan Lidlin jälkeen. Kyllä mäkin joudun S-Marketissa tinkimään, jos olisin halunnut juuri sitä ja sitä tuotetta, mutta ei sitä ollutkaan siellä.
Kokki, joka ostaa valmiiksi paloitellut lihat... Selvä.