Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lidliä hehkutettiin niin kävin kokeilemassa..

Vierailija
22.01.2015 |

Siis eihän tuolta saa yhtään mitään. Ostoslistalla oli :

- polar 5%
- kauramaito
-miniavokadoja
-porsaan suikaleliha (maustamaton)
- palaternakka
-porkkanaa
- naudan keittoliha

Oli vain porkkanaa, käytän siis jatkossakin stokkaa/prismaa - .-

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:12"]

Enemmän minua on Lidlissä ärsyttänyt kauppojen ahtaus kuin suppea tuotevalikoima. Ihan tuskaa kärryjen kanssa tehdä ostoksia, kun käytäville ei tahdo mahtua kahta kärryä rinnakkain. Siis ihan ohitustilanteessa. Koitapa käydä sielä lastenvaunut mukana tai vielä parempi: kaksosvaunulla. Muuten Lidlistä voisin hyvin tehdä pääasialliset ruokaostokset, mutta käyntikokemukset ovat olleet ihan paskoja.

[/quote]

Helsingin keskustan Lidlit on ihan järkyttävän ahtaita. Vaikein on Sörnäisten LIDL. Sinne ei mahdu kärryjen kanssa ja saa aika paljon väistellä ihan kävellessäkin muita asiakkaita. Kauppias ei varmaan ole löytänyt alueelta parempaa liiketilaa.

Vierailija
2/98 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin aion tänään käydä ekaa kertaa. Mulla on tänään aikaa tapettavana, joten ajattelin katsastaa sen yhden Lidlin joka on järkevästi normaalin työmatkan varrella. En mene minkään tarkan listan kanssa, vaan tarkoituksena on ostaa salaattitarpeita ja tuoretta (=ei muovipussiin pakattua) leipää, mutta katson varmaan vähän muitakin tuotteita sillä silmällä josko tuolla voisi useammainkin alkaa käymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:14"]

Nää on hauskoja nämä lidl-keskustelut. Aina toi pitkäaikaistyöttömien, alkkis-yh:iden, sekakäyttäjien ja muuten vaan elämänhallintansa menettäneiden läskien porukka jaksaa puolustautua karvat pystyssä kun pyhää lidliä arvostellaan. Sitten tosiaan vedetään esiin jotkut ruokakorivertailut hk:n sinisineen, roiskeläppineen ja kaljoineen että "kato nyt, on halpaa!!".

Säälittää tässä eniten ne lidl-uskovaisten lapset jotka jotain maissisiirappi-hiilarimoskaa joutuvat syömään. Ja edellisessä keskustelussakin hehkutettiin että lidl on niin hyvä ettei muualle (kuin alkoon) tarvii mennä. Johan sen tässäkin huomaa. Aloittajaa kehotetaan tekemään smoothiet useammaksi päiväksi kerrallaan. Pääasia että on halpaa, mausta ja terveellisyydestä viis.

[/quote]

Ostin Lidlistä tänään seuraavat asiat, en ole ihan varma, mitkä jutut tässä listassa ovat tuota mainitsemaasi maissisiirappi-hiilarimoskaa, jota lapsiparkani joutuvat tällaisen lidl-uskovaisen äitinsä kynsissä syömään. Care to elaborate?

broccolia

porkkanoita

erilaisia salaatteja

ruusukaalia

kukkakaali

suippopaprikoita

bataatti

omenoita

avokadoja

selleriä

banaaneja

rahkaa

raejuustoa

kreikkalaista jugua

Maasdamer-juustoa

Mascarponea

kermaa

munia

pestoa

mozzarellaa

hunajaa

broilerin rintafileitä

lohta

jauhelihaa

raakoja manteleita

pähkinämix, jossa raakoja cashew-, saksan- ja hasselpähkinöitä

Vierailija
4/98 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:04"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:01"]Kokeile jotain toista kevytjuustoa ? Miksi isommat avokadot eivät käyneet ? Lihoja löytyy sekä maustettuna että maustamattomana mutta jos olet niin juurtunut juuri tietynlaiseen lihaan ettei voi kokeilla muita niin omapa on asiasi :) Kyllä, joitakin tuotteita myös mä haen muualta mutta perus ruoka-aineet, jauhot, sokerit ja muut kuivatuotteet sekä maidot, mehut ja limut ostan lidlistä. Koska saan hyvää laatua ja edullisemmin. [/quote] Onko naudan keittoliha ja possun suikaleet sulle hirveen erikoisia? En todellakaan osta mitään pihvejä ja pilko niistä, hieman tulis kastikkeelle hintaa .. miniavokadot tulee smoothieen. [/quote] Lisäksi, en löytänyt mitään 5% emmentalia sieltä.

[/quote]Pistä sitten pahvinpalaa leivän päälle, ajaa saman asian kuin 5 % juusto.

Vierailija
5/98 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö... Etkö saisi käydä niissä kaupoissa missä haluat, vai miksi oletat että ihmisiä kiinnostaa tämä sun vuodatuksesi? Eikö sulla oikeesti ole muuta tekemistä elämässäsi kuin avautua täällä kauppareissuistasi?

Vierailija
6/98 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 12:37"]

Mikä siinä on, että te Lidlin asiakkaat vedätte herneen nenään kun sitä kritisoidaan? Mulle olis ihan sama jos joku haukkuis prismaa, jossa tapaan tehdä ostokseni. Lidl on halpakauppa, jossa on rajattu valikoima, paljon ulkomaalaisia tuotteita ja halppismerkkejä. Sekö siinä arvostelussa ottaa luonnolle, että itse käy siellä nimenomaan säästösyistä, mutta ei kehtaa sitä myöntää? Valitettavasti lidlit on pääsäntösesti ankeita ja likaisia sekä isoissa kaupungeissa juoppojen täyttämiä, siksi että siellä on halpaa. Sitä ei voi kukaan kieltää. Mutta jos siellä tykkää käydä, niin siinäs käy, ei kaikkien tarvi. Käsittämätöntä, että s-ryhmän asiakkaat luokitellaan sit kitisijöiksi jne kun ei lidl kelpaa. Mitä Se teitä liikuttaa, ette te sitä kauppaa omista!

[/quote]

Mä käytän Tikkurilan (Vantaa) Lidliä eikä siellä ollut tänäänkään (niin kuin ei koskaan aiemminkaan) yhtään juoppoa liikenteessä. Kovin siistikin tuo näytti olevan ja ainakin tuolla mahtuu 2 kärryä vierekkäin, eli ei ollenkaan ahdas. Siellä näytti olevan hyvinkin siistejä ihmisiä, myös lapsiperheitä. Pari pukutyyppiä myös. Mutta sitten, kun kävin vielä Prismassa, niin siellähän ne kaikki alkkikset oli ulko-ovien vierustoilla röökaamassa ja sisätiloissa päivittelemässä maailmanmenoa, kuten aina.

Ja toinen asia, mua oikein harmittaa, kun Lidliin on liikaa tullut kotimaisia tuotteita. Nämä vähentävät niiden erikoisten ulkomaisten tuotteiden valikoimaa, mitä oli alkuaikoina. Mutta, kun suomalaiset tarpeeksi rutisivat, niin pakkohan Lidlin oli näitä suom. tuotteita myyntiin ottaa, muuten ei olisi ehkä asiakkaita niin paljon. Sieltä on paljon hävinnyt alkuaikojen hyviä erilaisempia tuotteita, mitä olen jäänyt kaipaamaan, enkä ole vastaavia löytänyt muista kaupoista. Ei se riitä, että silloin tällöin on erikoisviikkoja ja muulloin on samaa höttöä myynnisä kuin muissakin kaupoissa. Ja muuten tästä asiasta olen kuullut muidenkin valittavan, että liikaa suomalaisia tuotteita, mutta minkäs teet, kun ei muuta täällä suostuta kokeilemaan. Ainoastaan esim. lihatuotteissa ja maidoissa on hyvä, että on kotimaista, muuten oikeastaan ihan sama mulle.

Vierailija
7/98 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:04"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:01"]Kokeile jotain toista kevytjuustoa ? Miksi isommat avokadot eivät käyneet ? Lihoja löytyy sekä maustettuna että maustamattomana mutta jos olet niin juurtunut juuri tietynlaiseen lihaan ettei voi kokeilla muita niin omapa on asiasi :) Kyllä, joitakin tuotteita myös mä haen muualta mutta perus ruoka-aineet, jauhot, sokerit ja muut kuivatuotteet sekä maidot, mehut ja limut ostan lidlistä. Koska saan hyvää laatua ja edullisemmin. [/quote] Onko naudan keittoliha ja possun suikaleet sulle hirveen erikoisia? En todellakaan osta mitään pihvejä ja pilko niistä, hieman tulis kastikkeelle hintaa .. miniavokadot tulee smoothieen. [/quote] Lisäksi, en löytänyt mitään 5% emmentalia sieltä.

[/quote]

Vain suomalainen on niin idiootti, että syö juustona myytävää kumia. Suosittelen Lidlin ranskalaisia ja saksalaisia herkkujuustoja!

Vierailija
8/98 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevytjuustoa mussuttavat hehtaariperseet sopiikin paremmin rismaan :) lihavat ei mahdu Lidlin käytäville

Vierailija
9/98 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on parasta viihdettä! Ketjun av-mammojen mukaan Lidlissä käyvät vain "pitkäaikaistyöttömät, alkkis-yh:t, sekakäyttäjät ja muuten vaan elämänhallintansa menettäneiden läskien porukka".

Vierailija
10/98 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samahan se lidlin kanta-asiakkaillakin on, että ei sitten löydä muusta kaupasta juuri sitä nimenomaista jugurttia, jota on tottunut aina ostamaan. En minä sitä sen suuremmasti hehkuta kuin muitakaan kauppoja, mutta sama se muuallakin on, että jos on jotain erityistä, kuten luomua tai muuten tiettyä merkkiä, voi joutua toiseenkin kauppaan.

Mistä te löydätte oikeaa keittolihaa? En edes muista enää, milloin olen viimeksi nähnyt kaupassa oikeaa luullista naudan keittolihaa.

Vierailija
11/98 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 12:37"]

Käsittämätöntä, että s-ryhmän asiakkaat luokitellaan sit kitisijöiksi jne kun ei lidl kelpaa. Mitä Se teitä liikuttaa, ette te sitä kauppaa omista!

[/quote]

No emme todellakaan omista Lidliä, kuten emme myöskään K-kauppoja ja siwoja. S-kaupat ovat osuuskauppoja, eli todellakin osakasasiakkaitten omistamia. Yrittäkäämme siis ymmärtää tämä omistajien kiihtymys lidliä vastaan, kun se koetaan jotenkin epäreiluksi kilpailijaksi.

Vierailija
12/98 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 21:22"]Samahan se lidlin kanta-asiakkaillakin on, että ei sitten löydä muusta kaupasta juuri sitä nimenomaista jugurttia, jota on tottunut aina ostamaan. En minä sitä sen suuremmasti hehkuta kuin muitakaan kauppoja, mutta sama se muuallakin on, että jos on jotain erityistä, kuten luomua tai muuten tiettyä merkkiä, voi joutua toiseenkin kauppaan.

Mistä te löydätte oikeaa keittolihaa? En edes muista enää, milloin olen viimeksi nähnyt kaupassa oikeaa luullista naudan keittolihaa.
[/quote]

Mä olen hakenut keittolihan K-supermarketista. Olen saanut sieltä luullista naudanlapaa tms. Teen lihakeittoa ehkä pari kertaa talven aikana, hyväähän se kyllä on.

Vierailija
13/98 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:14"]Lidlin heikkous on muuten juurikin tuo ettei sieltä monestikaan saa suomalaisia vihanneksi ja juureksia. Palsternakka, lanttu, selleri, kukkakaali jne on aina yleensä loppu.
[/quote]
Jos joku tuote on loppu, niin silloinhan se tarkoittaa, että moni muu on ostanut juuri sitä. Vaikea uskoa, että lidl ottaisi myyntiin ainoastaan pari pussia porkkanaa. Menekki taitaa vaan olla niin kova. Se on eriasia, että tuotetta ei ole valikoimassa.
Kerran etsin mascarponea. Ei löytynyt sitten mistään. Samoin tuore ricottaa ei löydy mistään. Joten kyllä noita tuotteita on loppu muissakin kaupoissa, kun pelkästään lidlissä.

Vierailija
14/98 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:36"]Ainiin ja ei ollut lidlissä puhvelin mozzarellaakaan, joka on siis ihan perus tuote mitä käytän viikottain. -ap
[/quote]
No, kyllä meidän lidlissä oli. -30% tarjous ja hinta oli 1.79 €.

Vierailija
15/98 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:36"]Ainiin ja ei ollut lidlissä puhvelin mozzarellaakaan, joka on siis ihan perus tuote mitä käytän viikottain. -ap
[/quote]
No, kyllä meidän lidlissä oli. -30% tarjous ja hinta oli 1.79 €.
[/quote]
Tarkistin ja 250g italiamo puhveli mozzarella norm. hinta 2.49 € ja tarjous -30% ja hinta 1.74 €

Vierailija
16/98 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:08"]

Jos sieltä ei nyt sitä tasan 5% emmentalia löytynyt, voisiko siitä joustaa? Tuskin sinä sitä sellaisenaan kilokaupalla syöt... Ihan vastaava on vääntö rasvattoman (0%) ja kevytmaidon (1,5%) välillä. 

[/quote]

Outo vertaus, rasvaton maito on hirveää litkua parempaan tottuneelle. Kevytmaidon ja täysmaidon välillä taas ei niin väliä (paitsi toki hinta, kun sitä kuitenkin menee jopa pari litraa päivässä).

Vierailija
17/98 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:12"]

Enemmän minua on Lidlissä ärsyttänyt kauppojen ahtaus kuin suppea tuotevalikoima. Ihan tuskaa kärryjen kanssa tehdä ostoksia, kun käytäville ei tahdo mahtua kahta kärryä rinnakkain. Siis ihan ohitustilanteessa. Koitapa käydä sielä lastenvaunut mukana tai vielä parempi: kaksosvaunulla. Muuten Lidlistä voisin hyvin tehdä pääasialliset ruokaostokset, mutta käyntikokemukset ovat olleet ihan paskoja.

[/quote]

Tämä on kyllä täysin myymäläkohtaista (kuten kaikilla muillakin ketjuilla), vertaa huviksesi vaikka Sörnäistä ja Herttoniemeä, jos asut Helsingissä...

Vierailija
18/98 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:31"]

Miksi teitä lidliläisiä nakertaa se niin kovasti että se ei vastaa kaikkien tarpeisiin? Toki sieltä perus tarvikkeet saa mutta ei juuri muuta. -ap

[/quote]

Oletko itse siis "prismalainen"? Jännä juttu, itse en kuulu millekään kaupalle, mutta kukin tavallaan.

En usko että useaakaan häiritsee se sopiiko Lidl jokaiselle, vaan nämä idioottimaiset tyypit jotka eivät osaa ajatella boksin ulkopuolelta ja sitten alkavat julkisesti itkeä kun normaalikokoisen kaupan valikoima ei vastaakaan hypermarketia.

Vierailija
19/98 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 11:00"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:14"]

Lidlin heikkous on muuten juurikin tuo ettei sieltä monestikaan saa suomalaisia vihanneksi ja juureksia. Palsternakka, lanttu, selleri, kukkakaali jne on aina yleensä loppu.

[/quote]

Mikset hae lähi k-marketista? Itse en edes kotimaisia osta koska on 3 kertaa kalliimpia ja opiskelijabudjetilla ei sais edes joka päivälle ruokaa jos jotain kotimaisuutta alkais tuijottamaan. Nälkäänkään ei huvittas kuolla

[/quote]

Mistä ihmeen lähi K-marketista? Ei meillä päin ainakaan sellaista ole. Vähän nyt järkeä näihin vastauksiin, miksei voi yksinkertaisesti sanoa lähikaupastasi. (Tämähän on huomionarvoinen asia nimenomaan ketjussa jossa vertaillaan eri kauppojen valikoimia.)

Vierailija
20/98 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pärjäämme kyllä pitkiäkin aikoja pelkän Lidlin tuotteilla, ja terveellisesti syömme - ei juurikaan valmisruokia, paljon juureksia ja vihanneksia, ei koskaa marinoitua lihaa. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan esim. kaipaamaasi mozzarella di bufalaa, se on mielestäni Lidlissä parempaa kuin muut kokeilemani. Palsternakkaa saa ostamalla uunijuurespussin, jollei sitä ole irtonaisena tarjolla. Täällä kyllä yleensä on. Lihat kannattaa tosiaan pilkkoa itse, niin laatukin on parempi. Lidlin kalat ovat hyviä ja kohtuuhintaisia.