Lidliä hehkutettiin niin kävin kokeilemassa..
Siis eihän tuolta saa yhtään mitään. Ostoslistalla oli :
- polar 5%
- kauramaito
-miniavokadoja
-porsaan suikaleliha (maustamaton)
- palaternakka
-porkkanaa
- naudan keittoliha
Oli vain porkkanaa, käytän siis jatkossakin stokkaa/prismaa - .-
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:04"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:01"]Kokeile jotain toista kevytjuustoa ? Miksi isommat avokadot eivät käyneet ? Lihoja löytyy sekä maustettuna että maustamattomana mutta jos olet niin juurtunut juuri tietynlaiseen lihaan ettei voi kokeilla muita niin omapa on asiasi :) Kyllä, joitakin tuotteita myös mä haen muualta mutta perus ruoka-aineet, jauhot, sokerit ja muut kuivatuotteet sekä maidot, mehut ja limut ostan lidlistä. Koska saan hyvää laatua ja edullisemmin. [/quote] Onko naudan keittoliha ja possun suikaleet sulle hirveen erikoisia? En todellakaan osta mitään pihvejä ja pilko niistä, hieman tulis kastikkeelle hintaa .. miniavokadot tulee smoothieen. [/quote] Lisäksi, en löytänyt mitään 5% emmentalia sieltä.
[/quote]
Siellä onkin paremmat juustot.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:01"]Kokeile jotain toista kevytjuustoa ? Miksi isommat avokadot eivät käyneet ? Lihoja löytyy sekä maustettuna että maustamattomana mutta jos olet niin juurtunut juuri tietynlaiseen lihaan ettei voi kokeilla muita niin omapa on asiasi :) Kyllä, joitakin tuotteita myös mä haen muualta mutta perus ruoka-aineet, jauhot, sokerit ja muut kuivatuotteet sekä maidot, mehut ja limut ostan lidlistä. Koska saan hyvää laatua ja edullisemmin. [/quote] Onko naudan keittoliha ja possun suikaleet sulle hirveen erikoisia? En todellakaan osta mitään pihvejä ja pilko niistä, hieman tulis kastikkeelle hintaa .. miniavokadot tulee smoothieen. [/quote] Lisäksi, en löytänyt mitään 5% emmentalia sieltä.
[/quote]
Jos ne miniavokadot tulee smoothieen, niin eikö se herranjestas ole se ja sama minkä kokoisesta avokadosta ne blenderiin kuutioi? Vaikka reseptissä puhutaan miniavokadoista, ne voi ihan aikuisten oikeasti korvata täysikokoisilla... avuttomuus huipussaan!
Jos sieltä ei nyt sitä tasan 5% emmentalia löytynyt, voisiko siitä joustaa? Tuskin sinä sitä sellaisenaan kilokaupalla syöt... Ihan vastaava on vääntö rasvattoman (0%) ja kevytmaidon (1,5%) välillä.
Lidlissa on ihan parhaita avokadoja, niitä pienehköjä siinä verkkopussissa. Miksi hitossa pitää olla jotain miniavokadoja, jos laitat ne kumminkin soseeksi? Kyllähän sitä voi ruveta hankalaksi, jos haluaa....
Kävit ekaa kertaa Lidlissä? Missä pussissa olet elänyt? Reps. Meinaatko ,että Lidlissä pitäisi olla sama valikoima kuin sata kertaa suuremmassa hypermarketissa Prismassa =) No just joo....
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:01"]Kokeile jotain toista kevytjuustoa ? Miksi isommat avokadot eivät käyneet ? Lihoja löytyy sekä maustettuna että maustamattomana mutta jos olet niin juurtunut juuri tietynlaiseen lihaan ettei voi kokeilla muita niin omapa on asiasi :) Kyllä, joitakin tuotteita myös mä haen muualta mutta perus ruoka-aineet, jauhot, sokerit ja muut kuivatuotteet sekä maidot, mehut ja limut ostan lidlistä. Koska saan hyvää laatua ja edullisemmin. [/quote] Onko naudan keittoliha ja possun suikaleet sulle hirveen erikoisia? En todellakaan osta mitään pihvejä ja pilko niistä, hieman tulis kastikkeelle hintaa .. miniavokadot tulee smoothieen.
[/quote]
Reps
[/quote]
Miksi kukaan syö jotain alle 10% juustoja? Suosittelen, että kokeilet ihan normaalirasvaisia juustoja, niin maistuukin joltain.
No ap, jos et ole provo, niin kuulisimme mielellämme sun miniavokadoperustelut!
Enemmän minua on Lidlissä ärsyttänyt kauppojen ahtaus kuin suppea tuotevalikoima. Ihan tuskaa kärryjen kanssa tehdä ostoksia, kun käytäville ei tahdo mahtua kahta kärryä rinnakkain. Siis ihan ohitustilanteessa. Koitapa käydä sielä lastenvaunut mukana tai vielä parempi: kaksosvaunulla. Muuten Lidlistä voisin hyvin tehdä pääasialliset ruokaostokset, mutta käyntikokemukset ovat olleet ihan paskoja.
Mulla ei oo mitään Lidliä vastaan, asioin siellä satunnaisesti. Totuus on kuitenkin se, että valikoima on pieni. Esim. vähärasvaisissa tuotteissa on yleensä se yksi vaihtoehto, jos sitäkään. Tuotteet myös sisältävät hyvin usein lisäaineita, joita yritän välttää. Gluteenittomia tuotteita sieltä ei löydy juuri ollenkaan, ei ainakaan syötäviä sellaisia. Lihavalikoimakin on turhan suppea.
Joskus ostan "herkuttelujogurttia" tai jotain erikoismakkaraa/-leikkelettä ja riisikakkuja. Hedelmät ja kasvikset ovat yleensä tuoreita, hyviä ja edullisia, niitä tulee ostettua. Mutta pelkästään Lidlin antimilla en pärjää.
Lidlin heikkous on muuten juurikin tuo ettei sieltä monestikaan saa suomalaisia vihanneksi ja juureksia. Palsternakka, lanttu, selleri, kukkakaali jne on aina yleensä loppu.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:08"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:04"]
[/quote]
Jos ne miniavokadot tulee smoothieen, niin eikö se herranjestas ole se ja sama minkä kokoisesta avokadosta ne blenderiin kuutioi? Vaikka reseptissä puhutaan miniavokadoista, ne voi ihan aikuisten oikeasti korvata täysikokoisilla... avuttomuus huipussaan!
Jos sieltä ei nyt sitä tasan 5% emmentalia löytynyt, voisiko siitä joustaa? Tuskin sinä sitä sellaisenaan kilokaupalla syöt... Ihan vastaava on vääntö rasvattoman (0%) ja kevytmaidon (1,5%) välillä.
[/quote]
En muuten käytä reseptejä vaan kehittelen ne aivan itse, olen nimittäin kokki :D miniavokadot ovat kätevämpiä jos yhdelle tekee smoothiet, ei tarvitse miettiä mihin lopun käyttää :)
En minäkään pysty Lidlistä kaikkia ostoksia tekemään. Siellä on joitakin yksittäisiä tuotteita, joissa hinta-laatu suhde on todella kohdillaan ja joita käyn silloin tällöin ostamassa. Mutta paljon puuttuu. Niissä liikkeissä, josisa minä olen asioinut, vihannesten, hedelmien, tuoreiden yrttien, mausteiden, erikoisempien leivontatarvikkeiden, lihan ja kalan valikoimat ovat todella huonot. Siellä voi jotain yhtä tiettyä vihannesta olla kerran niin, että hinta on edullinen ja laatu hyvä, mutta kokonaisuutena valikoima on huono. Usein myös laatu on heikko. Jos ei itse kokkaile ja syö lähinnä leipää ja juustoa ja leikkelettä ja jugurttia ja ostaa valmisruokia, tällä kaupalla voi pärjätä.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:09"]Kävit ekaa kertaa Lidlissä? Missä pussissa olet elänyt? Reps. Meinaatko ,että Lidlissä pitäisi olla sama valikoima kuin sata kertaa suuremmassa hypermarketissa Prismassa =) No just joo....
[/quote]
Helsingissä, stokkalla/prismassa olen tähän mennessä käynyt ja lidlissä en enää käy :D
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:13"]
Mulla ei oo mitään Lidliä vastaan, asioin siellä satunnaisesti. Totuus on kuitenkin se, että valikoima on pieni. Esim. vähärasvaisissa tuotteissa on yleensä se yksi vaihtoehto, jos sitäkään. Tuotteet myös sisältävät hyvin usein lisäaineita, joita yritän välttää. Gluteenittomia tuotteita sieltä ei löydy juuri ollenkaan, ei ainakaan syötäviä sellaisia. Lihavalikoimakin on turhan suppea. Joskus ostan "herkuttelujogurttia" tai jotain erikoismakkaraa/-leikkelettä ja riisikakkuja. Hedelmät ja kasvikset ovat yleensä tuoreita, hyviä ja edullisia, niitä tulee ostettua. Mutta pelkästään Lidlin antimilla en pärjää.
[/quote]
Miksi pitäisikään pärjätä? En minä pärjää lähi K-markettinikaan valikoimilla. Ihan vastaavan kokoiset kaupat. Pakko käydä stockalla tai kauppahallissa kerran kuussa, jos jotain erikoisempaa haluaa. Hypermarketteja vältän viimeiseen saakka.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:13"]
Mulla ei oo mitään Lidliä vastaan, asioin siellä satunnaisesti. Totuus on kuitenkin se, että valikoima on pieni. Esim. vähärasvaisissa tuotteissa on yleensä se yksi vaihtoehto, jos sitäkään. Tuotteet myös sisältävät hyvin usein lisäaineita, joita yritän välttää. Gluteenittomia tuotteita sieltä ei löydy juuri ollenkaan, ei ainakaan syötäviä sellaisia. Lihavalikoimakin on turhan suppea. Joskus ostan "herkuttelujogurttia" tai jotain erikoismakkaraa/-leikkelettä ja riisikakkuja. Hedelmät ja kasvikset ovat yleensä tuoreita, hyviä ja edullisia, niitä tulee ostettua. Mutta pelkästään Lidlin antimilla en pärjää.
[/quote]
Ihan samaa mieltä sun kanssa, mutta yhden vinkin annan:
Kokeile Lidlin gluteenitonta pastaa - halpaa ja hyvää.
Kyllä mä ainakin ostan possun ulkofileetä ja pilkon ne itse jos haluan suikaleita. Saapahan kunnolla leikattua just sen kokosta kuin haluaa ja voi poistaa ylimääräiset rasvat jos haluaa. Sama broilerissa, ostan vaan fileitä ja leikkaan itse. Koneellisesti leikatut on sellaisia epämääräisiä paloja.
Mut siis pysy vaan siellä stokkalla ja prismassa, me Lidl-kävijät pärjäämme ilman sinua.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:15"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:09"]Kävit ekaa kertaa Lidlissä? Missä pussissa olet elänyt? Reps. Meinaatko ,että Lidlissä pitäisi olla sama valikoima kuin sata kertaa suuremmassa hypermarketissa Prismassa =) No just joo.... [/quote] Helsingissä, stokkalla/prismassa olen tähän mennessä käynyt ja lidlissä en enää käy :D
[/quote]
No kyllä olet umpiossa ollut, jos et ole koskaan Lidlissä käynyt ennen =) =) voi voi.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:15"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:09"]Kävit ekaa kertaa Lidlissä? Missä pussissa olet elänyt? Reps. Meinaatko ,että Lidlissä pitäisi olla sama valikoima kuin sata kertaa suuremmassa hypermarketissa Prismassa =) No just joo.... [/quote] Helsingissä, stokkalla/prismassa olen tähän mennessä käynyt ja lidlissä en enää käy :D
[/quote]
No onpas se Helsinki sitten omituinen pussi, jos sieltä ei pääse kuin Prismaan ja Stockalle. Laajenna reviiriäsi vähän, helpottaa elämää ja antaa uutta ulottuvuutta
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:15"]
[/quote]
No kyllä olet umpiossa ollut, jos et ole koskaan Lidlissä käynyt ennen =) =) voi voi.
[/quote]
Tai en ole kokenut tarvetta käydä kun stokkalle on 2 min kävelymatka ;)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:01"]Kokeile jotain toista kevytjuustoa ? Miksi isommat avokadot eivät käyneet ? Lihoja löytyy sekä maustettuna että maustamattomana mutta jos olet niin juurtunut juuri tietynlaiseen lihaan ettei voi kokeilla muita niin omapa on asiasi :)
Kyllä, joitakin tuotteita myös mä haen muualta mutta perus ruoka-aineet, jauhot, sokerit ja muut kuivatuotteet sekä maidot, mehut ja limut ostan lidlistä. Koska saan hyvää laatua ja edullisemmin.
[/quote]
Onko naudan keittoliha ja possun suikaleet sulle hirveen erikoisia? En todellakaan osta mitään pihvejä ja pilko niistä, hieman tulis kastikkeelle hintaa .. miniavokadot tulee smoothieen.
[/quote]
Miksei siihen smoothieen voi pistää isoja avokadoja? Kyllä mä sieltä ainakn olen porsaansuikaleeni löytänyt.