Lidliä hehkutettiin niin kävin kokeilemassa..
Siis eihän tuolta saa yhtään mitään. Ostoslistalla oli :
- polar 5%
- kauramaito
-miniavokadoja
-porsaan suikaleliha (maustamaton)
- palaternakka
-porkkanaa
- naudan keittoliha
Oli vain porkkanaa, käytän siis jatkossakin stokkaa/prismaa - .-
Kommentit (98)
En tykkää kaupasta, jonka perusajatus on myydä saksalaisia tuotteita. En nauti ostosreissusta lidliin. Masentava paikka. Pullotkaan ei kelpaa palautuseen.
Milä ihme uskonto tuosta saksalaisketjusta on tullut. Ei ymmärrä, ei.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 11:26"]
Voihan miniavokado sentään! Lidlin avokadopussissa on verrattain pieniä avokadoja. Jos se on siltikin liian iso, etkä pysty syömään ylimääräistä puolikasta edes välipalana, niin tulee siltikin edullisemmaksi heittää se bioroskiin, kuin ostaa miniavokadoja. Maistuu hyvin myös sen puhvelimozzarellan kanssa, jota aina välillä löytyy Lidlin Deluxe-valikoimasta. Ja se Lidlin tavallinen mozzarella on paljon parempi, kuin muiden kauppojen, kannattaa maistaa sitäkin! En usko, että miniavokadojen ostaminen on kovin paljon ympäristöystävällisempi teko, kuin jos joskus heittää satunnaisesti puolikkaan avokadon menemään...
[/quote]
On sullakin elämänarvot kohdillaan.
[/quote]
On mulla. Mutta miniavokadot ovat aika marginaaliongelma. Itsehän söisin sen ylimääräisen puolikkaan, mutta ap ei keksi sille käyttöä. Nyt puhutaan hei avokadon jostain bonsaiversiosta!!! Tekeekö se minusta nyt huonon ihmisen, etten pidä miniavokadoja mitenkään tarpeellusina?
Itse käyn pari kertaa viikossa Sörnäisten Lidlissä hoitamassa ruokaostokset. Siellä ei haise kusi, paska ja vanha viina ja en nyt jotenki jaksa uskoa että missään muussakaan myymälässä näin olisi. Itse löydän kyllä
Lidlistä niin vihannekset, hedelmät, maitotuotteet, lihat, leivät, kalat,mausteet ja kodin tarvikkeet. En voi käsittää miten joku ei sieltä näitä löydä?! Silmät kiinnikkö siellä kuljetaan? Ja se kauppakassi maksaa oikeasti puolet vähemmän kuin muualla. Toki jos haluan jotain spesiaalia niin sen joutuu hakemaan vaikka sieltä herkusta tai kauppahallista. Ainut miinus juuri tuolla sörkän lidlissä on ruuhka, joka korostuu kapeilla käytävillä. Muuten laadussa tai valikoimassa ei ole valittamista!
Kyllä mä ymmärsin ton miniavokado homman, kun avokado tummuu tosi helposti niin on kätevämpi ostaa mini avokadoja jos käyttää vaikka kerran päivässä smoothieen.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:15"]
En tykkää kaupasta, jonka perusajatus on myydä saksalaisia tuotteita. En nauti ostosreissusta lidliin. Masentava paikka. Pullotkaan ei kelpaa palautuseen. Milä ihme uskonto tuosta saksalaisketjusta on tullut. Ei ymmärrä, ei.
[/quote]
Minä en nauti ostosreissusta mihinkään kauppaan, mutta makunsa kullakin. Tosin saksalaisia tuotteita tuolla ei enää nykyään taida hirveästi olla?
Mä lyön vaikka vetoa ettet löydä EDES stokkalta palaternakkaa!
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 11:26"] Voihan miniavokado sentään! Lidlin avokadopussissa on verrattain pieniä avokadoja. Jos se on siltikin liian iso, etkä pysty syömään ylimääräistä puolikasta edes välipalana, niin tulee siltikin edullisemmaksi heittää se bioroskiin, kuin ostaa miniavokadoja. Maistuu hyvin myös sen puhvelimozzarellan kanssa, jota aina välillä löytyy Lidlin Deluxe-valikoimasta. Ja se Lidlin tavallinen mozzarella on paljon parempi, kuin muiden kauppojen, kannattaa maistaa sitäkin! En usko, että miniavokadojen ostaminen on kovin paljon ympäristöystävällisempi teko, kuin jos joskus heittää satunnaisesti puolikkaan avokadon menemään... [/quote] On sullakin elämänarvot kohdillaan. [/quote] On mulla. Mutta miniavokadot ovat aika marginaaliongelma. Itsehän söisin sen ylimääräisen puolikkaan, mutta ap ei keksi sille käyttöä. Nyt puhutaan hei avokadon jostain bonsaiversiosta!!! Tekeekö se minusta nyt huonon ihmisen, etten pidä miniavokadoja mitenkään tarpeellusina?
[/quote]
Kuten ehkä tummennuksesta näet tuossa viitattiin kehotukseesi heittää syömäkelpoista ruokaa roskiin, koska se ei taloudellisesti olisi suuri vahinko. Haloo.
Hyvä että joku käy vielä Stokkan herkussa. Pysyvät siellä valikoimat laajana jos joskus tarvitsee jotakin erikoisempaa.
Kierrän kaukaa sosialistien S-kaupat. Kauppiasvetoisissa K-kaupoissa käyn silloin tällöin. Lähi-Liiterissä aina arkena. Stokmannilta haen speciaalit.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:25"]Mä lyön vaikka vetoa ettet löydä EDES stokkalta palaternakkaa!
[/quote]
Missähän peräkylillä sä sitten elät?
Noo, itse olen mielestäni antanut Lidlille mahdollisuuden, mutta pettymys on aina ollut. 2 eri paikkakunnan liikkeessä olen käynyt, AINA kun olen kyseisessä ketjussa asioinut, on haluamani tuotteet loppu tms.
Kaikki hehkuttaa kasvisvalikoimaa - lähes aina iltapäivisin ollut porkkanat yms loppu, eikä tosiaan palsternakkaa tai mitään muuta "epätyypillisempää" kasvista löydy. Ja tosiaan, olen monta kertaa yrittänyt asioida Lidlissä, aina, ihan joka ikinen kerta, olen joutunut hakemaan osan ostoksista esimerkiksi S-marketista...
Kerran olin hakemassa limejä, noh, kaikki yksilöt homeessa. Huomautin asiasta myyjälle ja kysyin josko olisi varastossa parempia, tarkisti asian eikä ollut JA JÄTTI HOMEISET LIMET MYYNTIIN...
Jauheliha ja kanasuikaleet aivan järkyttävän laatuista, koiranruokatasoa... Hintaerokaan ei ole suuri (varsinkin laadun ollessa surkeaa) verrattuna prismaan/cittariin joten en näe syytä ostaa niitä Lidlistä.
Myös Lidlistä ostamassani luomumyslissä oli riisihäröjä, sekään ei ollut mukava yllätys :)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:25"]Mä lyön vaikka vetoa ettet löydä EDES stokkalta palaternakkaa!
[/quote]
Missähän peräkylillä sä sitten elät?
[/quote]
Maalla kun menee sekaisin Stockmann ja Tokmanni. :D
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:09"]Kävit ekaa kertaa Lidlissä? Missä pussissa olet elänyt? Reps. Meinaatko ,että Lidlissä pitäisi olla sama valikoima kuin sata kertaa suuremmassa hypermarketissa Prismassa =) No just joo....
[/quote]
Helsingissä, stokkalla/prismassa olen tähän mennessä käynyt ja lidlissä en enää käy :D
[/quote]
Sama. Monta kertaa olen yrittänyt, mutta joka kerta joutunut lähtemään tyhjin käsin Lidlistä. Kaiken huippu oli kun syksyllä etsin sesonkivihanneksia (punajuurta, lehtikaalia, palsternakkaa) niin näistä ei löytynyt yksikään. Stockalla oli kotimaisia, ulkolaisia ja luomuna. Ja hevi osastolla oli ystävällinen myyjä, joka neuvoi pyytämättä miten juureksia tulisi säilyttää.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 11:26"] Voihan miniavokado sentään! Lidlin avokadopussissa on verrattain pieniä avokadoja. Jos se on siltikin liian iso, etkä pysty syömään ylimääräistä puolikasta edes välipalana, niin tulee siltikin edullisemmaksi heittää se bioroskiin, kuin ostaa miniavokadoja. Maistuu hyvin myös sen puhvelimozzarellan kanssa, jota aina välillä löytyy Lidlin Deluxe-valikoimasta. Ja se Lidlin tavallinen mozzarella on paljon parempi, kuin muiden kauppojen, kannattaa maistaa sitäkin! En usko, että miniavokadojen ostaminen on kovin paljon ympäristöystävällisempi teko, kuin jos joskus heittää satunnaisesti puolikkaan avokadon menemään... [/quote] On sullakin elämänarvot kohdillaan. [/quote] On mulla. Mutta miniavokadot ovat aika marginaaliongelma. Itsehän söisin sen ylimääräisen puolikkaan, mutta ap ei keksi sille käyttöä. Nyt puhutaan hei avokadon jostain bonsaiversiosta!!! Tekeekö se minusta nyt huonon ihmisen, etten pidä miniavokadoja mitenkään tarpeellusina?
[/quote]
Kuten ehkä tummennuksesta näet tuossa viitattiin kehotukseesi heittää syömäkelpoista ruokaa roskiin, koska se ei taloudellisesti olisi suuri vahinko. Haloo.
[/quote]
No voi haloo! Ne Lidlin avokadot siinä pussissa on jo valmiiksi tosi pieniä. Lähinnä ihmettelin, ettei ap saa ylimääräistä käyttöön. Ei voi jäädä paljon yli. Ja sanoin myös, että itse sen olisin syönyt. Mutta jos mulle nyt oikeasti kävisi näin, että huomaisin Lidlissä ja huomaisin, että avokadot ovat liian isoja (enkä saisi millään sitä ylimääräistä suupalaa syötyä), niin olisi silti järkevämpää ostaa se avokado, kuin hurauttaa autolla vielä seuraavaan kauppaan. Ne on hei ihmiset pieniä ne avokadot, kyllä nyt kokki jonkun keinon keksii hyödyntää ne! En tässä kehota ihmisiä haaskaamaan ruokaa, vaan korostaa, miten naurettavasta asiasta saa tehtyä ongelman! Tai provon. Jätätkö omenan ostamatta, jos se on vähän liian iso?
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 23:42"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:25"]Mä lyön vaikka vetoa ettet löydä EDES stokkalta palaternakkaa! [/quote] Missähän peräkylillä sä sitten elät? [/quote] Maalla kun menee sekaisin Stockmann ja Tokmanni. :D
[/quote]
Katsos kun sitä palsternakkaa löytää useimmista kaupoista, niin Stokkalta kuin Lidlistäkin, mutta alkuperäinen valittaja olikin kaipaillut palaternakkaa.
Kokeile jotain toista kevytjuustoa ? Miksi isommat avokadot eivät käyneet ? Lihoja löytyy sekä maustettuna että maustamattomana mutta jos olet niin juurtunut juuri tietynlaiseen lihaan ettei voi kokeilla muita niin omapa on asiasi :)
Kyllä, joitakin tuotteita myös mä haen muualta mutta perus ruoka-aineet, jauhot, sokerit ja muut kuivatuotteet sekä maidot, mehut ja limut ostan lidlistä. Koska saan hyvää laatua ja edullisemmin.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:01"]Kokeile jotain toista kevytjuustoa ? Miksi isommat avokadot eivät käyneet ? Lihoja löytyy sekä maustettuna että maustamattomana mutta jos olet niin juurtunut juuri tietynlaiseen lihaan ettei voi kokeilla muita niin omapa on asiasi :)
Kyllä, joitakin tuotteita myös mä haen muualta mutta perus ruoka-aineet, jauhot, sokerit ja muut kuivatuotteet sekä maidot, mehut ja limut ostan lidlistä. Koska saan hyvää laatua ja edullisemmin.
[/quote]
Onko naudan keittoliha ja possun suikaleet sulle hirveen erikoisia? En todellakaan osta mitään pihvejä ja pilko niistä, hieman tulis kastikkeelle hintaa .. miniavokadot tulee smoothieen.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:01"]Kokeile jotain toista kevytjuustoa ? Miksi isommat avokadot eivät käyneet ? Lihoja löytyy sekä maustettuna että maustamattomana mutta jos olet niin juurtunut juuri tietynlaiseen lihaan ettei voi kokeilla muita niin omapa on asiasi :)
[/quote]
Onko naudan keittoliha ja possun suikaleet sulle hirveen erikoisia? En todellakaan osta mitään pihvejä ja pilko niistä, hieman tulis kastikkeelle hintaa .. miniavokadot tulee smoothieen.
[/quote]
Lisäksi, en löytänyt mitään 5% emmentalia sieltä.
Tuohan se ongelma just onkin, ihmiset on niin jumittuneita ostamaan just sen tietyn merkin pakkauksen, ettei edes tiedetä miltä possunliha näyttää. Jos osaa leikata avokadon, osaa suikaloida myös lihakimpaleen. Muut vastaavalla tavalla. Jos suomalainen on niin tumpelo, ettei osaa syödä kuin Valion juustoja, niin miten te matkustatte mihinkään? Jos ottais vähän selvää, että minkä tyyppinen se juusto on ja etsisi vastaavan?
Mulle on ihan ok nämä Lidlin parjaajat, eivätpähän pyöri siellä valittamassa miten ankea valikoima kussakin on... :-D Hyvää viihdettä tämä silti on!
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 11:26"]
Voihan miniavokado sentään! Lidlin avokadopussissa on verrattain pieniä avokadoja. Jos se on siltikin liian iso, etkä pysty syömään ylimääräistä puolikasta edes välipalana, niin tulee siltikin edullisemmaksi heittää se bioroskiin, kuin ostaa miniavokadoja. Maistuu hyvin myös sen puhvelimozzarellan kanssa, jota aina välillä löytyy Lidlin Deluxe-valikoimasta. Ja se Lidlin tavallinen mozzarella on paljon parempi, kuin muiden kauppojen, kannattaa maistaa sitäkin! En usko, että miniavokadojen ostaminen on kovin paljon ympäristöystävällisempi teko, kuin jos joskus heittää satunnaisesti puolikkaan avokadon menemään...
[/quote]
On sullakin elämänarvot kohdillaan.