Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomessa on 55 000 pedofiiliä

Vierailija
22.01.2015 |

Ja kuvitelkaapa kuinka monta jotka eivät ole tilastoissa, kokonaisen porvoon verran asukkaita. Sairasta.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän itse ainakin 3 pedofiiliä, jotka ovat syyllistyneet vakaviin rikoksiin mutta kun todisteitakaan ei ole niin "rikosta" ei ole tapahtunut siis lain mukaan.

Vierailija
22/32 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 05:14"]

Tiedän itse ainakin 3 pedofiiliä, jotka ovat syyllistyneet vakaviin rikoksiin mutta kun todisteitakaan ei ole niin "rikosta" ei ole tapahtunut siis lain mukaan.

[/quote]

Siis "rikosta ei ole tapahtunut lain mukaan" 

Korjaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kolme hämärää tapausta yhden ihmisen tietämänä on aika paljon. Missä ympyröissä oikein pyörit, vai kylältä kuultua? Itse en tietoisesti tiedä yhtään kiinni jäänyttä tai ei jäänyttä pedofiilia.

Vierailija
24/32 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Suomessa hyysätään näitäkin saastoja?

Vierailija
25/32 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 05:38"]

[/quote]

Kolme hämärää tapausta yhden ihmisen tietämänä on aika paljon. Missä ympyröissä oikein pyörit, vai kylältä kuultua? Itse en tietoisesti tiedä yhtään kiinni jäänyttä tai ei jäänyttä pedofiilia.

[/quote]

Mitä? Minäkin tiedän heti kaksi, sillä perusteella että yrittivät minua. Toinen upseeri, toinen kansanedustaja, kavereita keskenään enkä tiedä kumpi vinkkasi kummalle, kun ylipäätään kesti vuosikymmeniä tajuta, että yhdessähän siinä toimittiin. Että sellaisissa ympyröissä.

Vierailija
26/32 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote Mä tiedän Yhden.

Vierailija
27/32 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 06:08"]

[/quote]

Vierailija
28/32 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 06:08"]

[/quote]

Miksi Suomessa hyysätään kaikkia rikollisia. Ihmisen tappamisesta (tapon nimikkeellä) 7v linnaa ja ensikertalainen 3,5v vapaaksi. Suomessa rangaistukset on kohdillaan vaan talous ja huumerikoksissa. Törkeästä huumausainerikoksesta tulee usein isompi tuomio kun ihmisen tappamisesta.

Vierailija
29/32 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan niistä pedoista vinkata poliisille nimettömänä netissä vaikka kirjaston koneelta. Eihän ne kaikkia huhupuheita tutki, mutta jos tarpeeksi moni laittaa vinkkiä + edes jotain todellista faktaa niin pieneen seurantaanhan siitä joutuu ja sitten jonkin aikaa tsekkaillaan onko väitteissä ehkä jotain perääkin.

Vierailija
30/32 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 06:09"]

Mitä? Minäkin tiedän heti kaksi, sillä perusteella että yrittivät minua. Toinen upseeri, toinen kansanedustaja, kavereita keskenään enkä tiedä kumpi vinkkasi kummalle, kun ylipäätään kesti vuosikymmeniä tajuta, että yhdessähän siinä toimittiin. Että sellaisissa ympyröissä.

[/quote]

Lähinnä sitä, että nuo kolme on syyllistynyt vakaviin rikoksiin jäämättä kiinni. Ihmetyttää missä saa mellestää noin rauhassa jäämättä kiinni, jos se on kaikkien tiedossa. Oletan vakavalla muutakin kun yrittämistä, eli lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä.

Vierailija
31/32 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 06:18"]

Voihan niistä pedoista vinkata poliisille nimettömänä netissä vaikka kirjaston koneelta.

[/quote]

Jos kirjaston koneella meinaat sitä, että ei saa käyttäjää tietää, niin (ainakin täällä) kirjaston koneen käyttäjät rekisteröityvät kirjaston tietokantaan. Eli täällä kirjaston kone otetaan kirjastokortilla käyttöön ja siitä näkee kuka on mihinkin aikaa konetta käyttänyt. Muualla voi olla eri systeemi ja tuskin viranomaiset alkavat vinkin tekijän henkilöllisyyttä tarkistamaan.

Vierailija
32/32 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 05:15"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 05:14"]

[/quote]

Siis "rikosta ei ole tapahtunut lain mukaan" 

Korjaus.
[/quote]

Korjaus: "rikosta ei ole tapahtunut", lain mukaan.