Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet valittavat siitä kun deitti tilaa pelkän salaatin?

Vierailija
22.01.2015 |

En ymmärrä. Monet miehet (tai netissä mieheksi tekeytyvät..?) valittavat naisista, jotka ravintolassa syövät vain salaattia. Mikä on ongelmasi? Miksi en saa syödä ruokaa, joka on minusta hyvää, ja vastaa arvojani? Kai miehuus nyt sen kestää, että syö isomman annoksen kuin pikkutyttö?

Ja ennen armeijaa, joka vyöryy kertomaan, kuinka tylsistytän miehen kalorisaarnallani - ei, en puhu ruoan ravintoarvoista ellei deitti itse aloita keskustelua, jolloin sen taas luulisi kiinnostavan häntä itseään.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 06:13"]

Jos miehen maailma kaatuu siihen, että tilaan omasta mielestäni hyvää ruokaa, meitä kahta ei ehkä oltukaan tarkoitettu yhteen.

[/quote]

Juuri näin! Kyllä varmaan tulee vakavampiakin riitelynaiheita, jos tarve vaatii.

Vierailija
2/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 01:25"]

En ymmärrä. Monet miehet (tai netissä mieheksi tekeytyvät..?) valittavat naisista, jotka ravintolassa syövät vain salaattia. Mikä on ongelmasi? Miksi en saa syödä ruokaa, joka on minusta hyvää, ja vastaa arvojani? Kai miehuus nyt sen kestää, että syö isomman annoksen kuin pikkutyttö?

Ja ennen armeijaa, joka vyöryy kertomaan, kuinka tylsistytän miehen kalorisaarnallani - ei, en puhu ruoan ravintoarvoista ellei deitti itse aloita keskustelua, jolloin sen taas luulisi kiinnostavan häntä itseään.

[/quote]

Monesti sellaiset naiset, jotka syövät ulkonakin pelkkää salaattia, usein esittävät, etteivät syö mitään. Todellisuudessa he ovat pahimpia syöttöporsaita ja vähintään normaalipainon ylärajoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No salaatti on viherpiipertäjän ruokaa... toivooko joku mies oikeasti vaimokseen sellaista joka valmistaisi joka päivä ruuaksi pelkkää salaattia???? deittaile homojen kanssa jos sellainen kiinnostaa

Vierailija
4/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan kiinnosta paskan vertaa. m25

Vierailija
5/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat joltain nirsolta joka kamppailee painonhallinnan kanssa loppuelämän. Ei jatkoon!

Vierailija
6/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 01:31"]

Vaikutat joltain nirsolta joka kamppailee painonhallinnan kanssa loppuelämän. Ei jatkoon!

[/quote]

Millä perusteella olen sen nirsompi salaattimieltymykseni takia kuin olisin sen perusteella, että tilaan pihvin? 

Vierailija
7/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta nainen ei saa syödä liikaa, se lihoo ja jos vielä joutuu elättämään jossain vaiheessa, niin halvemmaksi tulee porkkananpurija.

Nainen ei saa myöskään nipottaa polttamisesta ja juomisesta, mutta ei saa harrastaa niitä itse.

Vierailija
8/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaikka se lihava nainen joka syö kuin hoikka salaattia syövä nainen.

Vierailija
9/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä vittua. Tämähän oli ku suoraan Cosmopolitanista...

Vierailija
10/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ensinnäkään usko päätyväni kyseisiä arvoja edustavan ämmän kanssa treffeille, koska olen lihaa syövä valkoinen rasis...maahanmuuttokriittinen hetero, joka pitää yksityisautoilusta. Arvomme eivät todennäköisesti kohtaa mitenkään.

Toisena tulee mieleen treffit jostain seiskaluokalta, kun olin treffeillä mäkkärissä tytön kanssa, joka ujona sopersi "emmä voi syödä sun nähden".

Vierailija
11/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 02:11"]

[/quote]

'Vaikka oikeasti mielesi tekisikin lempisalaattiasi, tilaa treffeillä jotain miehekästä ja konstailematonta kuten pihvi. Ethän halua antaa deitillesi kuvaa että olet kuiva kalorinvahtija etkä osaa ottaa rennosti. Kun tilaat pihvin, pisteesi hänen silmissään nousevat ja pian jo astelettekin alttarille!'

Vierailija
12/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 01:29"]

No salaatti on viherpiipertäjän ruokaa... toivooko joku mies oikeasti vaimokseen sellaista joka valmistaisi joka päivä ruuaksi pelkkää salaattia???? deittaile homojen kanssa jos sellainen kiinnostaa

[/quote]

Apua, deittaileeko miehet löytääkseen ruoanlaittajan? Ilmankos oon vielä sinkku.

Vaikka nautinkin kokkaamisesta, en haluis mitään pikkupoikaa joka ettii keittäjä-äitihahmoa "vaimokseen". Taidan pysyykin sinkkuna. Vai ei kai toi ollu naisen kommentti? Asutteko vielä kivikaudella? Onneksi olkoon!

Vierailija
13/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 02:20"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 02:11"]

[/quote]

'Vaikka oikeasti mielesi tekisikin lempisalaattiasi, tilaa treffeillä jotain miehekästä ja konstailematonta kuten pihvi. Ethän halua antaa deitillesi kuvaa että olet kuiva kalorinvahtija etkä osaa ottaa rennosti. Kun tilaat pihvin, pisteesi hänen silmissään nousevat ja pian jo astelettekin alttarille!'

[/quote]

Tällasia ohjeita pitäs kirjottaa muuallekin kun cosmoon, en lue lehteä enkä tienny! Kiitos kun jaoit tän, seuraavilta sokkotreffeiltä varmasti astellaankin jo alttarille. En malta oottaa <3

Vierailija
14/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 02:32"]

[/quote]

Apua, deittaileeko miehet löytääkseen ruoanlaittajan? Ilmankos oon vielä sinkku.

Vaikka nautinkin kokkaamisesta, en haluis mitään pikkupoikaa joka ettii keittäjä-äitihahmoa "vaimokseen". Taidan pysyykin sinkkuna. Vai ei kai toi ollu naisen kommentti? Asutteko vielä kivikaudella? Onneksi olkoon!

[/quote]

Varmaan tuo asenteesi pitää sinut muutenkin sinkkuna. Miehet haluaa naisen joka ei valita jokaisesta suupalasta. Sovit hyvin jollekin kasvisintoilijalle. Syö sinä rehuja, minä syön pekonia.

Vierailija
15/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ja sitten kun syödään kunnolla niin valitetaan että vittuko oot läski/rajoita, lihot vielä.

Vierailija
16/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 02:41"]

[/quote]

[/quote]

Varmaan tuo asenteesi pitää sinut muutenkin sinkkuna. Miehet haluaa naisen joka ei valita jokaisesta suupalasta. Sovit hyvin jollekin kasvisintoilijalle. Syö sinä rehuja, minä syön pekonia.

[/quote]

Kerropas mulle, missä kohtaa sanoin, ettei pihvi kelpais? En varmana kelpais kasvisintoilijalle :/

t.11

Vierailija
17/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 02:57"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 02:41"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kerropas mulle, missä kohtaa sanoin, ettei pihvi kelpais? En varmana kelpais kasvisintoilijalle :/

t.11

[/quote]

Mikset voi syödä ravibtolassa niin kuin muutkin. Pitää vetää jotain showta. Otatko vielä vettä sen salaatin kanssa ja maksat joillain lounassetelillä/etukortilla. On varmaan sellaisia paikkoja missä on kunnon salaatit, mutta tällein jos sopii menevänsä ravintolaan niin sitä salaattia ei ekana odota. Sen salaatin tilaaminen loukkaa molempia.

Vierailija
18/24 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut muita vastauksia, mutta tämä on tyypillinen asia stereotyyppisessä nais-mis -maailmassa.

Sinun pitäisi olla hoikka ja omata omat arvot, mutta syödä paljon ja lihaa.

Missit tekevät tätä! Heille on aina itsestään selvää että treffeillä syödään paljon ja nimenomasn lihaa ja muuta raskasta (sitten käydään yrjöllä) ha miehet arvostaa! Opetelkaa kikat! 

Lihat syljetään ruokaliinasn, kuten muutkin rasvaiset ja ruuansulatusta häiritsevät ruuat. ÄLÄ tilaa salaattia. Tilaa jokin rasainen liharuoka. Pilko sitä, siirtele sitä lautasela, harhauta keskustelulla.

Jos siis haluat olla selainen nainen...

Vierailija
19/24 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet ovat varmaan olleet treffeillä kuivakan salaatinpurijan kanssa. Tiedättehän naistyypin, joka tarkkailee hulluna kaloreita ja muutenkin on jäykkä kuin heinäseiväs. Ei sellainen nainen saa orkkuakaan ;)

Vierailija
20/24 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka riippuu varmaan myös siitä mihin aikaan ollaan syömässä. Jos olen päivällä syönyt jo normaalin lounaan, niin tuskinpa iltasella enää kovin raskasta sapuskaa viitsin ottaa. Jos taas mies vetää pari isoa sapuskaa päivässä, niin vähän voi alkaa mietityttämään muut elintavatvarsinkin jos elopainoa on enemmän kuin tarpeen. N40