Miksi miehet valittavat siitä kun deitti tilaa pelkän salaatin?
En ymmärrä. Monet miehet (tai netissä mieheksi tekeytyvät..?) valittavat naisista, jotka ravintolassa syövät vain salaattia. Mikä on ongelmasi? Miksi en saa syödä ruokaa, joka on minusta hyvää, ja vastaa arvojani? Kai miehuus nyt sen kestää, että syö isomman annoksen kuin pikkutyttö?
Ja ennen armeijaa, joka vyöryy kertomaan, kuinka tylsistytän miehen kalorisaarnallani - ei, en puhu ruoan ravintoarvoista ellei deitti itse aloita keskustelua, jolloin sen taas luulisi kiinnostavan häntä itseään.
Kommentit (24)
Jos miehen maailma kaatuu siihen, että tilaan omasta mielestäni hyvää ruokaa, meitä kahta ei ehkä oltukaan tarkoitettu yhteen.
Jos tekee mieli salaattia, tilaan sitä. Jos tekee mieli pihviä, tilaan sitä. Omalle miehelleni ei onneksi alkuajan treffeillä tilaamillani ruuilla näyttänyt olevan merkitystä.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 02:32"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 01:29"]
No salaatti on viherpiipertäjän ruokaa... toivooko joku mies oikeasti vaimokseen sellaista joka valmistaisi joka päivä ruuaksi pelkkää salaattia???? deittaile homojen kanssa jos sellainen kiinnostaa
[/quote]
Apua, deittaileeko miehet löytääkseen ruoanlaittajan? Ilmankos oon vielä sinkku.
Vaikka nautinkin kokkaamisesta, en haluis mitään pikkupoikaa joka ettii keittäjä-äitihahmoa "vaimokseen". Taidan pysyykin sinkkuna. Vai ei kai toi ollu naisen kommentti? Asutteko vielä kivikaudella? Onneksi olkoon!
[/quote]
Itse en ole koskaan etsinyt mitään siivoojaa/keittäjää. Eikä naisystävän erilainen uskonto tai vaikkapa ruokavalio ole olleet mikään ongelma. 41v m