Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi asua vauvan kanssa poikaystävällä :(

Vierailija
22.01.2015 |

Olemme siis molemmat 18v ja päätimme pitää vauvan.

Poikaystävällä on synkkä lapsuus ja tämän takia jälkihuollossa ja saa toimeentulotukea elämiseen.

Emme voi asua yhdessä koska saan äitiysrahaa 500e ja käyn töissä satunnaisesti eli tienaan kuussa noin 900e joka hädin tuskin edes riittää elämiseen. Jos muuttaisin poikaystävän kanssa samaan asuntoon niin sossut eivät maksa hänelle mitään vaan minä joutuisin elättämään hänet eli maksamaan 480e kuussa hänelle :(

Eli tällä hetkellä poikaystävä asuu yksin ja minä vauvan kanssa yksin ja maksan vuokraa kokonaan yksin koska jos muuttaisin poikaystävälle niin joutuisin elättämään hänet ja maksamaan hänen vuokran :(

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muut ku sinne soppalan luukulle itkemää lisää rahaa...kyyllähän sieltä rahaa saa..

Vierailija
2/70 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi on kamalaa jos joutuu elättämään elämänkumppaninsa...? Jos oot tosissas niin voi vittu että teidät on kasvatettu päin persettä. Eihän mun kuulu elättää mun poikaystävää, valtion kuuluu elättää meidät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko niitä lapsia tehdä vasta sen jälkeen kun pystyy itsensäkin elättämään?

Vierailija
4/70 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan tietoinen, että äitiyspäivärahan aikaan työskentelystä pitää ilmoittaa kelaan koska tulot vaikuttaa tukiin? Selvitä nyt ensin, miten ihan oikeasti tulisitte pärjäämään.

Vierailija
5/70 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se poikaystävä tekee kaiket päivät? Opiskelee vai on työttömänä? Olisiko hänen mahdollista saada opintotukea tai työmarkkinatukea?

Vierailija
6/70 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerit on keksitty!

Vierailija
7/70 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa että erillään asuminen on parasta sulle ja vauvalle. Parempi jos et olisi missään tekemisissä tuollaisen luuserihemmon kanssa vaikka todistettavasti ainakin kerran satuitte naiskentelemaan

Vierailija
8/70 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä on "jälkihuollossa".

Vierailija
9/70 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minun ei tarvitse ilmoittaa työskentelystäni Kelaan koska saan minimiäitiysrahaa.

Kannattaisiko ottaa selvää asiasta numero 6, enne kuin tulet syyttämään?

Ap

Vierailija
10/70 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 00:31"]

Poikaystävä on "jälkihuollossa".

[/quote]

Tiedätkö edes, mitä jälkihuolto tarkoittaa?

Vierailija
11/70 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko asuntonne vuokra on? Vaikuttaako nimenomaan jälkihuolto tähän asiaan? Kuulostaa oudolta, että sosiaalihuolto vaatii kahden ihmisen pärjäämään 900 eurolla kuussa. Kuuluuko tuohon siis asumistuki? Opiskeleeko poikaystäväsi, vai mitä hän tekee?

Vierailija
12/70 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

persaukinen white trash paskaelämä odottaa.... onnea vaan

Vierailija
13/70 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja olisi myös kiva nähdä sinun numero 9 naama jonka mielestä poikaystäväni on "luuserihemmo'

Hän on vasta 18v ja kokenut sellaisia asioita elämässään joista en pysty edes kirjoittamaan. Ihme että on edes järjissään ja normaali ihminen. Opiskelupaikkaa ei ole saanut vielä.

Todella todella uskomattoman törkeää haukkua poikaystävääni ja minua.

Söin e-pillereitä ja raskaaksi tulin silti. Huomasin vasta viikolla 11 ja silloin ei tullut enää mieleenkään tappaa sen kokoista sikiötä noilla viikoilla. Elämäni paras päätös että lapsemme pidin. Ilkeintä ja tärkeintä mitä ikinä olen kuullut että minun olisi pitänyt tappaa terve tyttömme koska poikaystäväni on jälkihuollossa.

Uskomatonta. Tuli taas viha muita naisia kohtaan kuinka uskomattoman ilkeitä ovat toisilleen

Ap

Vierailija
14/70 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 00:48"]

Ihan uskomattoman törkeää käskeä minua tappamaan vauvani. Miten kehtaatte aikuiset ihmiset. Laittakaa minulle yhteystietonne, haluan kuulla sanotko saman oikeassa elämässä. Toki voisin elättää poikaystäväni mutta minun ei ole mitään järkeä elättä häntä koska kaikki työrahani menisi hänen elättämiseen eli tekisin töitä turhaan kun suomessa nyt on vain sosiaalijärjestelmä joka auttaa huonossa elämäntilaneessa olevia tai pakolaisia mamuja ym. Ap

[/quote]

Aivan varmasti kehottaisin todellisessakin elämässä sinua keskeyttämään raskauden. Se olisi velvollisuuteni.

Vierailija
15/70 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kannattiko tulla tänne kertomaan?

Vierailija
16/70 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 00:53"]Paljonko asuntonne vuokra on? Vaikuttaako nimenomaan jälkihuolto tähän asiaan? Kuulostaa oudolta, että sosiaalihuolto vaatii kahden ihmisen pärjäämään 900 eurolla kuussa. Kuuluuko tuohon siis asumistuki? Opiskeleeko poikaystäväsi, vai mitä hän tekee?
[/quote]

Poikaystäväni vuokra on n. 500e. Eli joutuisin maksamaan sen 500e ja poikaystävälle 480e eli melkein 1000e kuussa.. Eli enemmän kuin mitä minulla on. Tai saisin varmaan asumistukea mutta silti menisi niin tiukille että ei olisi järkeä työskennellä vaan jos haluaisin asua poikaystävän kanssa niin silloin pitäisi lopettaa työt ja antaa sossun maksaa. Koska nykyinen työraha menisi hukkaan kun yhdessä asuttaessa saman saisi sossulta :/

Ap

Vierailija
17/70 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jälkohuoltohan ei ole paha asia ollenkaan, vaan juuri oikea apu, johon teidän kannattaa poikaystävän kanssa olla yhteydessä.

He auttavat teitä asunnon kanssa, kodin tavaroiden sekä vauvan tarvikkeiden.

Te olette poikaystävän jälkihuollon ansiosta paremmassa asemassa, kuin monet muut.

Vierailija
18/70 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 00:48"]

Ihan uskomattoman törkeää käskeä minua tappamaan vauvani. Miten kehtaatte aikuiset ihmiset. Laittakaa minulle yhteystietonne, haluan kuulla sanotko saman oikeassa elämässä. Toki voisin elättää poikaystäväni mutta minun ei ole mitään järkeä elättä häntä koska kaikki työrahani menisi hänen elättämiseen eli tekisin töitä turhaan kun suomessa nyt on vain sosiaalijärjestelmä joka auttaa huonossa elämäntilaneessa olevia tai pakolaisia mamuja ym. Ap

[/quote]

Aivan varmasti kehottaisin todellisessakin elämässä sinua keskeyttämään raskauden. Se olisi velvollisuuteni.
[/quote]

Laita sitten ne yhteystiedot mulkero.

Vierailija
19/70 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain ymmärrä tuota. Vaikuttaako asiaan siis jälkihuolto+ se, että kyseessä on alle 25-vuotias kouluttamaton nuori?

Me asumme miehen kanssa kaksiossa, jonka vuokra on 850e asumistukea saamme n.200e ja minä töistä verojen jälkeen 1200e. Silti toimeentulotuki myöntää meille n.200e joka kuukausi, koska tulomme jäävät vajaiksi.

Jokin tässä nyt mättää. Tosin minä en ole alle 25-vuotias, enkä kouluttamaton. Olettekohan nyt ymmärtäneet asian ihan oikein varmasti?

Vierailija
20/70 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teille muille tiedoksi jälkihuollossa olevat, ovat kotoa sijoitettuja lapsia, joiden pärjäämistä omillaan tuetaan.
Ja yleensä nämä jälkihuollossa olevat ovat alkoholisti, väkivalta, hyväksikäytön takia huostaanotettuja lapsia.
-21-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän