Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko nainen olla liian märkä?

Vierailija
07.11.2021 |

Tuntuuko miehestä miltään enää jos pillu on tosi märkä...
Hankalaa seksissä kun häpeän sitä että kostun liikaa kun kiihotun. Mulle on sanottu, että oon märin tapaus mitä tullut vastaan.

Millasta on normaali kostuminen? Ettei kuitenkaan liian märkä olis

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama kuin mies pyytäisi anteeksi sitä, että toisen kanssa seksiä harrastessa seisoo niin saatanasti.

Just näin. 

Mulla märkyys korreloi suoraan kiihottumisen asteen kanssa. Sitä märempää mitä kiimaisempaa. 

Se tunne kun oikeen kunnolla herahtaa märäksi lisää huumaa ja himoa. Enkä oo ikinä pyydellyt sitä anteeksi. Se lisää yhteistä nautintoa.

Sellaisia naisia on, jotka pyytelee tätäkin anteeksi.
Sitten ihmetellään, kun miehet ei koskaan sano mitään. No ei parane sanoa, kun sellaisetkin asiat koetaan ongelmiksi jotka eivät sitä ole.

Vierailija
42/43 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama kuin mies pyytäisi anteeksi sitä, että toisen kanssa seksiä harrastessa seisoo niin saatanasti.

Just näin. 

Mulla märkyys korreloi suoraan kiihottumisen asteen kanssa. Sitä märempää mitä kiimaisempaa. 

Se tunne kun oikeen kunnolla herahtaa märäksi lisää huumaa ja himoa. Enkä oo ikinä pyydellyt sitä anteeksi. Se lisää yhteistä nautintoa.

Juuri näin. Itse nautin kun huomaan että nainen on todella kiihottunut, seksi kestää pidempään kun kitkaa on vähemmän ja orgasmi on kovempi koska se tulee kevyemmällä stimulaatiolla.

Sitten on mukava nuolla rouva puhtaaksi ja mennä yhdessä suihkuun😊

Joo ja märkyys kertoo nimenomaan siitä, että nainen on mukana jutussa mieltä ja kehoa myöten. Liukkareillakin homma onnistuu, mutta ne ei sytytä - niillä en naisena saa samanlaista tuntumaa. Omalla kohdalla liukkarit tuntuisi ikään kuin oikopolulta miehen nautintoon, oma mieli ei ole välttämättä virittynyt peuhaamiseen samalla intensiteetillä kuin luomuliukkaana.

Ei se liukkari tunnu miehellekkään samalta, ja onneksi sitä ei tarvitse käyttää kun näkee vähän vaivaa toisen eteen. Kun nainen laukeaa muutaman kerran ennen yhdyntää niin se erite muuttuu paksummaksi ja tässä kohtaa se tuntuma on itselle mieluisin. Toisinaan haluaa laueta penis sisällään ja on mukava tuntea kun kostuu vain kokoajan lisää😊

Summa sumarum. Ap:n ei tarvitse huolestua tai hävetä omaa märkyyttä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin. 

Juuri näin. Itse nautin kun huomaan että nainen on todella kiihottunut, seksi kestää pidempään kun kitkaa on vähemmän ja orgasmi on kovempi koska se tulee kevyemmällä stimulaatiolla.

Sitten on mukava nuolla rouva puhtaaksi ja mennä yhdessä suihkuun😊

Joo ja märkyys kertoo nimenomaan siitä, että nainen on mukana jutussa mieltä ja kehoa myöten. Liukkareillakin homma onnistuu, mutta ne ei sytytä - niillä en naisena saa samanlaista tuntumaa. Omalla kohdalla liukkarit tuntuisi ikään kuin oikopolulta miehen nautintoon, oma mieli ei ole välttämättä virittynyt peuhaamiseen samalla intensiteetillä kuin luomuliukkaana.

Ei se liukkari tunnu miehellekkään samalta, ja onneksi sitä ei tarvitse käyttää kun näkee vähän vaivaa toisen eteen. Kun nainen laukeaa muutaman kerran ennen yhdyntää niin se erite muuttuu paksummaksi ja tässä kohtaa se tuntuma on itselle mieluisin. Toisinaan haluaa laueta penis sisällään ja on mukava tuntea kun kostuu vain kokoajan lisää😊

Summa sumarum. Ap:n ei tarvitse huolestua tai hävetä omaa märkyyttä!!!

Paitsi jos on laiska ja välinpitämätön mies joka haluaa hinkuttaa rojunsa minuutissa sisään. Se onnistuu varmasti helpommin kun kitkaa on enemmän😅