Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen olla liian märkä?

Vierailija
07.11.2021 |

Tuntuuko miehestä miltään enää jos pillu on tosi märkä...
Hankalaa seksissä kun häpeän sitä että kostun liikaa kun kiihotun. Mulle on sanottu, että oon märin tapaus mitä tullut vastaan.

Millasta on normaali kostuminen? Ettei kuitenkaan liian märkä olis

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei koskaan ole liian märkä. Se on parasta.

Vierailija
2/21 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin on kehuttu märkyydestä ja saa miehen sekaisin himosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan vielä nähnyt liian märkää naista. Edes suihkussa tai ammeessa.

M49

Vierailija
4/21 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti nainen voi olla liian märkä!

Jos mahlaa valuu kunnolla tyyliin puoli desiä reisille, niin sen voi käyttää vaikka anaaliin sitten. Ei ole mitään ylimääräistä olemassa.

Vierailija
5/21 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräästä Kalervo Palsan teoksesta löytyy tähän vastaus: ”Pillu ei pidä vettä”.

Liikaa humiditeetti nimittäin valuu reisille.

M48, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä, nero

Vierailija
6/21 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla joskus kiihoittuneena kostuu tosi paljon ja oon kyllä sitä mieltä että voi kostua liikaa. Jos kitka katoaa kokonaan, ei tunnu enää niin paljon liikkeet.

Vierailija
7/21 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla joskus kiihoittuneena kostuu tosi paljon ja oon kyllä sitä mieltä että voi kostua liikaa. Jos kitka katoaa kokonaan, ei tunnu enää niin paljon liikkeet.

Pienen hetken availet ja esittelet miehellesi pillunhuuliasi niin kyllä se enin kosteus katoaa.

Vierailija
8/21 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian märkää ei voi ollakaan. Saattaahan jollain pienimunaisella olla ongelmia kitkan kanssa, mutta onhan siinä pimpassa laidat. Vähän, kun muistaa vuorotahtiin vaihdella laitoja.

Kuiva on pahempi homma, jos ei satu olemaan liukkareita käsillä. Se tuntuu aika ilkeältä kuivaa panna. Melkein ois parempi olla ilman. No onneksi on liukkarit keksitty.

Niin ja jos muuten koko ajan valuu, niin onhan niitä pikkareitten suojia että ei päivätolkulla märissä pöksyissä tarvitse olla.

Vierailija
9/21 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tosi märkänä naisena nolottaa joskus, mutta koitan ajatella että kun kumppanit eivät koskaan ole valittaneet päin vastoin ovat kehuneet, ihanaa kuinka märkä olet niin mitä siitä on haittaa.

Ja miehen kiihoitus mun kosteudesta kiihottaa muakin. Nopeasti se nolous unohtuu. Paitsi jos kastelen kyläpaikan sängyn tms. Kotona ei niin haittaa.

Pikkuhousunsuojat toimii jos pitää pärjätä julkisilla paikoilla pidempään ilman että päällyshousut kastuvat. Kiihotun milloin mistäkin todella helposti ja välillä jopa häiritsevissä määrin.

Vierailija
10/21 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se liika märkyys mitään haittaa, minua ainakin kiihottaa kun pillu valuu.

Vierailija
11/21 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräs tukevahko milffi iski minut baarista. Oli kyllä märkä, lakanalla vähän kuivasin sieltä haarukasta, sitten oli sopiva juu.

Vierailija
12/21 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran eräs tukevahko milffi iski minut baarista. Oli kyllä märkä, lakanalla vähän kuivasin sieltä haarukasta, sitten oli sopiva juu.

Joo, no lihavilla tuppaa hikoilemaan aika paljon paikat. Mutta se on eri märkää se.

Vierailija
13/21 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä mua ei haittaa. Naista itseään voi haitata mutta sängyssä ei häntäkään pitäisi.

Olen täällä ennenkin kertoillut kun silloisen tyttöystävän kanssa naitiin sylikkäin ja minäkin olin persvakoon asti märkä hänen mahloistaan. Ihanaa aikaa.

Vierailija
14/21 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut vain positiivista palautetta märkyydestäni. Valun lakanat usein märäksi ja sitä vain jatkuu ja jatkuu. Jotkut ovat aidosti hämmästyneet ja samalla innostuneet kivasti ja selkeästi yrittäneet jopa enemmän :)

Reidet märkänä n25

Vierailija
15/21 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei runsas kostuminen haittaa lainkaan. Luonnolliset nesteet ovat mainio vaihtoehto keinotekoisille liukuaineille. Märkää toosaa on ilo työstää vaikka pidemmälläkin kaavalla ja uusintakierrosten merkeissä.

Vierailija
16/21 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni pikkuhousut kostuu vähän väliä, kostun todella helposti ja useasti paljon. Pimppa reagoi jo ennen kuin itse älyää tiedostavansa että on kiihottunut. Välillä vaan pelottaa, että kastuuko housut läpi, kun joskus oikein valahtaa :) Ei ole vielä yksikään mies märkyydestä valittanut. Päinvastoin ;)

Vierailija
17/21 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi on, että sulla on liukas pillu kuin kuiva pillu rakastellessa.

Mulla on kokemus naisesta jolla oli tosi liukas ja märkä pimpsa aina, kun tapasimme toisemme. Kun työnsin käteni hänen housunkauluksesta sisään ja tapailin haaraväliä, niin alushoujen läpi tuntui jo märkyys. Sormien kohdatessa häpyhuulet ja klitoris, niin ah... miten tuntui hyvältä. Rakastelu onnistui joka kerta hänen kanssaan, partneri sai orkut ensin ja sitten minä.

Vierailija
18/21 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen supernopeasti ja paljon kostuvaa tyyppiä (ainakin monet miehet on kommentoineet niin). Joitakin se on haitannut, joitakin ei. Ex-mieheni halusi aina kuivata. No, en sitten saanut orgasmia sen kanssa juuri koskaan. Kosteus kun on mun oman tuntuman kannalta tosi tärkeää. Miehen nautinto tuntui vaan jostain käsittämättömästä syystä tärkeämmältä kuin oma.

Nykyisen miehen kanssa ei kuivailla. Seksi on mahtavaa! Mies haluaa aina rakastella niin pitkään, että mä laukean, vaikka siihen menisi pitkäkin aika. Ei ainakaan seisokkiongelmia koskaan. Mutta laukeamisen jälkeen mä olen kyllä niin märkä ja sänky myös, että arvelen ettei seksi enää miehestä paljoa miltään tunnu. Usein hoidankin sen käsin loppuun, jos tekee siihen vähänkään aloitetta. Mutta tämäkin riippuu asennosta. Joissakin asennoissa saa pidettyä paikat tiukempina, ja silloin se kyllä tulee helposti sisään.

Vierailija
19/21 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tosi märkä ja liukas niin ainakin itselläni tuleminen kestää huomattavasti kauemmin javälillä sitten takaapäin on ainoa asento, jossa laukean tyttöystävän ollessa "valuvan" märkä. Ei kuitenkaan ole mielestäni ollut liian märkä, ellei muutamaa squirttausta lasketa, jolloin on menneet lakanat pyykkiin.

Vierailija
20/21 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua tosi märkänä naisena nolottaa joskus, mutta koitan ajatella että kun kumppanit eivät koskaan ole valittaneet päin vastoin ovat kehuneet, ihanaa kuinka märkä olet niin mitä siitä on haittaa.

Ja miehen kiihoitus mun kosteudesta kiihottaa muakin. Nopeasti se nolous unohtuu. Paitsi jos kastelen kyläpaikan sängyn tms. Kotona ei niin haittaa.

Pikkuhousunsuojat toimii jos pitää pärjätä julkisilla paikoilla pidempään ilman että päällyshousut kastuvat. Kiihotun milloin mistäkin todella helposti ja välillä jopa häiritsevissä määrin.

Älä yhtään nolostele. Minusta ainakin on todella kiihottavaa kun vaimo on kunnolla märkänä. Silloin tietää, että toinen on mukana ja nauttii itsekkin. Ja tulee olo, että on onnistunut saamaan toisen kiihoittuneeksi.

Nauttikaa kosteudesta. Luonnollinen kosteus tuntuu sata kertaa paremmalta kuin purkista otettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän