Voiko nainen olla liian märkä?
Tuntuuko miehestä miltään enää jos pillu on tosi märkä...
Hankalaa seksissä kun häpeän sitä että kostun liikaa kun kiihotun. Mulle on sanottu, että oon märin tapaus mitä tullut vastaan.
Millasta on normaali kostuminen? Ettei kuitenkaan liian märkä olis
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen supernopeasti ja paljon kostuvaa tyyppiä (ainakin monet miehet on kommentoineet niin). Joitakin se on haitannut, joitakin ei. Ex-mieheni halusi aina kuivata. No, en sitten saanut orgasmia sen kanssa juuri koskaan. Kosteus kun on mun oman tuntuman kannalta tosi tärkeää. Miehen nautinto tuntui vaan jostain käsittämättömästä syystä tärkeämmältä kuin oma.
Nykyisen miehen kanssa ei kuivailla. Seksi on mahtavaa! Mies haluaa aina rakastella niin pitkään, että mä laukean, vaikka siihen menisi pitkäkin aika. Ei ainakaan seisokkiongelmia koskaan. Mutta laukeamisen jälkeen mä olen kyllä niin märkä ja sänky myös, että arvelen ettei seksi enää miehestä paljoa miltään tunnu. Usein hoidankin sen käsin loppuun, jos tekee siihen vähänkään aloitetta. Mutta tämäkin riippuu asennosta. Joissakin asennoissa saa pidettyä paikat tiukempina, ja silloin se kyllä tulee helposti sisään.
Johtuu varmaan siitä että olet väljä ja nesteet valuu ulos. Oisko syynä seksikumppaneiden määrä…
Tää väljyydestä valittelija on vaan kateellinen kun ei saa naista tai jos on nainen niin ei itse kostu.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei koskaan ole liian märkä. Se on parasta.
Esitän tähän eriävän mielipiteeni muistaen nuorta neitosta, joka valui ikäväksi läiskäksi kuivuneen lätäkön autoni istuimelle.
Lisäksi sormitellessani sitä sen jalat alkoivat steppaamaan ilmassa niin, että se potki rikki autoradioni säätimet.
Muilta osin ei kertapanona moitittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei koskaan ole liian märkä. Se on parasta.
Esitän tähän eriävän mielipiteeni muistaen nuorta neitosta, joka valui ikäväksi läiskäksi kuivuneen lätäkön autoni istuimelle.
Lisäksi sormitellessani sitä sen jalat alkoivat steppaamaan ilmassa niin, että se potki rikki autoradioni säätimet.
Muilta osin ei kertapanona moitittavaa.
Se on urpo sormettamista eikä mitään sormittelua.
Et oo oikeesti tainnu ikinä pillua saadakkaan.
Vähän sama kuin mies pyytäisi anteeksi sitä, että toisen kanssa seksiä harrastessa seisoo niin saatanasti.
Jos äijä valittaa, että olet liian märkä, käske nuolla kuivaksi!
Veetinä ollessa hemitti tyytyä seisovilteen eli puristelin tissiä imin kaulaa jne ja sit työnsin käden pikkareihin mikä oli liukas kuin kalarepun pohja ja vedin käden ulos ja heilautin. Lattiaa kohti niin märkä rapajälki tuli mattoon että ropsahti
Tätä luonnehtisin märäksi
No ei todellakaan voi. Mitä enemmän liukkautta sitä paremmalta tuntuu. Kestääkin paremmin kun kitka vähenee.
Mutta tämähän on tuttua lähinnä miehille joiden kumppani laukeaa ennen miestä😏
Ex oli joskus liian märkä ja hänen märkyytensä 8li sellaista paksua ja venyvää limaa. Joskus piti paperilla kuivata kun oli muuten liian vähän tuntoa. Sinänsä se on sitä kiihottavampaa, mitä märempi nainen on. Ja koska se märkyys ei maistu miltään tai ainakaan pahalta, niin ei haittaa myöskään suuseksissä. Liian kuiva nainen taas pitää nuolla ensin pantavaan kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Ex oli joskus liian märkä ja hänen märkyytensä 8li sellaista paksua ja venyvää limaa. Joskus piti paperilla kuivata kun oli muuten liian vähän tuntoa. Sinänsä se on sitä kiihottavampaa, mitä märempi nainen on. Ja koska se märkyys ei maistu miltään tai ainakaan pahalta, niin ei haittaa myöskään suuseksissä. Liian kuiva nainen taas pitää nuolla ensin pantavaan kuntoon.
Tuota kutsutaan ovulaatioksi ja silloin on oikein mukava paneskella😊
Jostain syystä oon itse kovin kiinni rouvassa tuohon aikaan kuussa, kaipa sen aistii tai haistaa jotenkin alitajuisesti.
Meillä on kuivattu talouspaperiin enimmät ja nautittu tilanteesta. Parastahan siinä on se, että nainen laukeaa melko pian. Sitten on koko asentovalikoima käytössä, kaikki käy vaimolle sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama kuin mies pyytäisi anteeksi sitä, että toisen kanssa seksiä harrastessa seisoo niin saatanasti.
Just näin.
Mulla märkyys korreloi suoraan kiihottumisen asteen kanssa. Sitä märempää mitä kiimaisempaa.
Se tunne kun oikeen kunnolla herahtaa märäksi lisää huumaa ja himoa. Enkä oo ikinä pyydellyt sitä anteeksi. Se lisää yhteistä nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin.
Mulla märkyys korreloi suoraan kiihottumisen asteen kanssa. Sitä märempää mitä kiimaisempaa.
Se tunne kun oikeen kunnolla herahtaa märäksi lisää huumaa ja himoa. Enkä oo ikinä pyydellyt sitä anteeksi. Se lisää yhteistä nautintoa.
Juuri näin. Itse nautin kun huomaan että nainen on todella kiihottunut, seksi kestää pidempään kun kitkaa on vähemmän ja orgasmi on kovempi koska se tulee kevyemmällä stimulaatiolla.
Sitten on mukava nuolla rouva puhtaaksi ja mennä yhdessä suihkuun😊
Satunnaisesti puoliso on niin kostea, ettei seksi tunnu juuri miltään. Joutuu tekemään kaikenlaista, että saa paremman tuntuman. Senkin kanssa pärjää, mutta kyllä siitä menee osa nautinnosta kun joutuu etsimään tyyliä millä saisi enemmän tuntumaa.
Vaikea sanoa, voisiko olla joku joka on aina liian kostea. En ole tullut sellaista vastaan, ongelma on ollut tilapäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin.
Juuri näin. Itse nautin kun huomaan että nainen on todella kiihottunut, seksi kestää pidempään kun kitkaa on vähemmän ja orgasmi on kovempi koska se tulee kevyemmällä stimulaatiolla.
Joo ja märkyys kertoo nimenomaan siitä, että nainen on mukana jutussa mieltä ja kehoa myöten. Liukkareillakin homma onnistuu, mutta ne ei sytytä - niillä en naisena saa samanlaista tuntumaa. Omalla kohdalla liukkarit tuntuisi ikään kuin oikopolulta miehen nautintoon, oma mieli ei ole välttämättä virittynyt peuhaamiseen samalla intensiteetillä kuin luomuliukkaana.
Kulli ja kieli tykkäävät märästä pillusta. Sellaista on kiva nuolla ja sen jälkeen naida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin.
Joo ja märkyys kertoo nimenomaan siitä, että nainen on mukana jutussa mieltä ja kehoa myöten. Liukkareillakin homma onnistuu, mutta ne ei sytytä - niillä en naisena saa samanlaista tuntumaa. Omalla kohdalla liukkarit tuntuisi ikään kuin oikopolulta miehen nautintoon, oma mieli ei ole välttämättä virittynyt peuhaamiseen samalla intensiteetillä kuin luomuliukkaana.
Ei se liukkari tunnu miehellekkään samalta, ja onneksi sitä ei tarvitse käyttää kun näkee vähän vaivaa toisen eteen. Kun nainen laukeaa muutaman kerran ennen yhdyntää niin se erite muuttuu paksummaksi ja tässä kohtaa se tuntuma on itselle mieluisin. Toisinaan haluaa laueta penis sisällään ja on mukava tuntea kun kostuu vain kokoajan lisää😊
Johtuu varmaan siitä että olet väljä ja nesteet valuu ulos. Oisko syynä seksikumppaneiden määrä…