Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen olla liian märkä?

Vierailija
07.11.2021 |

Tuntuuko miehestä miltään enää jos pillu on tosi märkä...
Hankalaa seksissä kun häpeän sitä että kostun liikaa kun kiihotun. Mulle on sanottu, että oon märin tapaus mitä tullut vastaan.

Millasta on normaali kostuminen? Ettei kuitenkaan liian märkä olis

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen supernopeasti ja paljon kostuvaa tyyppiä (ainakin monet miehet on kommentoineet niin). Joitakin se on haitannut, joitakin ei. Ex-mieheni halusi aina kuivata. No, en sitten saanut orgasmia sen kanssa juuri koskaan. Kosteus kun on mun oman tuntuman kannalta tosi tärkeää. Miehen nautinto tuntui vaan jostain käsittämättömästä syystä tärkeämmältä kuin oma.

Nykyisen miehen kanssa ei kuivailla. Seksi on mahtavaa! Mies haluaa aina rakastella niin pitkään, että mä laukean, vaikka siihen menisi pitkäkin aika. Ei ainakaan seisokkiongelmia koskaan. Mutta laukeamisen jälkeen mä olen kyllä niin märkä ja sänky myös, että arvelen ettei seksi enää miehestä paljoa miltään tunnu. Usein hoidankin sen käsin loppuun, jos tekee siihen vähänkään aloitetta. Mutta tämäkin riippuu asennosta. Joissakin asennoissa saa pidettyä paikat tiukempina, ja silloin se kyllä tulee helposti sisään.

Johtuu varmaan siitä että olet väljä ja nesteet valuu ulos. Oisko syynä seksikumppaneiden määrä…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi