Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras poliisisarja?

Vierailija
21.01.2015 |

Minä pidin Komisario Lewisistä. Siinä oli sopivaa syvyyttä, toisin kuin amerikkalaisten pam pam- sarjoissa.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morse

Katselin kun viimekeväänä esitettiin kaikki jaksot, oli siinä urakkaa. Tuliko niitä nyt reilu puoli vuotta aina la iltaisin putkeen. (Olivat kyllä onneksi viikon Areenassa.)

Vierailija
42/48 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varg Veum, Wallander

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luther

Vierailija
44/48 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wallander, Anna Pihl, Kettu, Midosmerin murhat, Kahden keikka. Matlockista tykkäsin kans nuorena, se näyttelija on ihan saman näköinen kuin mun isäpuoleni :) Mahtaako tuo mistään enää tullakaan? Jenkkihömppäsarjoja en jaksa katsoa kahta minuuttia, sellaisia joissa tukka liehuten korkkarit jalassa kipitellään mukatärkeenä pitkin rikospaikkoja, ei vaan iske yhtään. Poislukien Konnankoukkuja kahdelle, lasketaanko poliisisarjaksi?

Vierailija
45/48 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 21:39"]

Poliisit.

[/quote]

Lainvalvojat oli mun mielestä kyllä selvästi parempi, jotenkin karumpi ja niillä oli niitä syvemmälle tiettyyn rikokseen meneviä spessujakin.

Vierailija
46/48 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 09:56"]

Wallander, Anna Pihl, Kettu, Midosmerin murhat, Kahden keikka. Matlockista tykkäsin kans nuorena, se näyttelija on ihan saman näköinen kuin mun isäpuoleni :) Mahtaako tuo mistään enää tullakaan? Jenkkihömppäsarjoja en jaksa katsoa kahta minuuttia, sellaisia joissa tukka liehuten korkkarit jalassa kipitellään mukatärkeenä pitkin rikospaikkoja, ei vaan iske yhtään. Poislukien Konnankoukkuja kahdelle, lasketaanko poliisisarjaksi?

[/quote]

Tulee, tv5 ainakin arkisin 8.30 ja 15.10

Vierailija
47/48 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän oli sen yhden ruotsalaissarjan nimi, joka tuli parisen vuotta sitten... unohtui jo, mutta jäin siihen koukkuun. Ratkottiin mm. jotain ihmiskauppajuttua jne.

Vierailija
48/48 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi