Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko avioliittomme epäonnistumaan?

Vierailija
29.11.2014 |

Olen siis nuori nainen, joka on menossa naimisiin hyvin rikkaan, ulkomaalaisen miehen kanssa, joka on minua yli 20 vuotta vanhempi. Meillä on yksi yhteinen poika (tällä hetkellä melkein 2-vuotias). Meillä menee hyvin yhdessä, ja meillä on todella samantapaiset luonteet.
-
Aluksi kuitenkin iskin silmäni avomieheeni vain, koska tiesin miehen olevan rikas. Hänkin iski silmänsä minuun, sillä olen nuori, kaunis ja hoikka. Kun aloimme tutustumaan toisiimme paremmin, huomasimme, että meillä oli samanlaiset mielenkiinnonkohteet, mielipiteet ja arvot. Siitä syntyi suhde, ja nyt olemme olleet yhdessä jo melkein kolme vuotta (joo, tulin raskaaksi aika nopeasti).
-
Lähiaikoina vahingossa päädyin pettämään avomiestäni. Tulin raskaaksi siitä (olen 90% varma, sillä minulla ja miehelläni on kokoajan käytössä ehkäisy, kun petin niin emme käyttäneet ehkäisyä). En myöntänyt pettämistä avomiehelleni, ja nyt mies kuvittelee tulevan lapsen olevan hänen. Odotamme siis tulevaa lasta onnellisesti yhdessä perheenä.
-
Mutta onko avioliittomme tuomittu epäonnistumaan? Olemme tunteneet toisemme vasta niin vähän aikaa, suhde perustuu tavallaan vain ulkonäköön ja varakkuuteen, olen jo pettänytkin häntä jne..? Voiko tämä kuitenkin onnistua?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi onnistua. Parempi että eroatte.

Vierailija
2/5 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi! Kun lapsi syntyy, mies vaatii isyystestin. Mitenkäs sitten arvelet käyvän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi onnistua, jos molemmilla on siihen tahtoa. Nyt olisi tärkeää uskaltaa olla miehellesi rehellinen mahdollisimman pian. Jos päädytte eroon, niin on tarkoitettu.

Vierailija
4/5 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tuhoon tuomittu.

Vierailija
5/5 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli ihan kuin Tuksun muovailemaa fantasiaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi