Paras poliisisarja?
Minä pidin Komisario Lewisistä. Siinä oli sopivaa syvyyttä, toisin kuin amerikkalaisten pam pam- sarjoissa.
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:38"]Lewis
Midsummerin murhat
Broadchurch
Ja Sherlock jos se lasketaan
Kaikki BBC/ITV:n sarjoja
[/quote]
Nuori Morse ja Morse unohtui :)
Jenkkiläisistä ainoastaan Columbo
Cops
Alaskanpoliisit
Lapin poliisit
Poliisit
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 21:39"]
Poliisit.
[/quote]
Lainvalvojat oli mun mielestä kyllä selvästi parempi, jotenkin karumpi ja niillä oli niitä syvemmälle tiettyyn rikokseen meneviä spessujakin.
[/quote]
Mä tykkään kans lajinvalvojosta enemmän, siinä oikeesti tapahtuu välillä (itsemurhan tehneitä liinan alla ym) kun taas poliiseissa se on enimmäkseen juoppojen kuskaamista ja teinien sekoilujen selvittelyä ja kaikki oikeesti jänniltä kuulostavat tapaukset kuivuu ihan kasaan.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 21:56"]Criminal Minds
[/quote]
Ihme ettei kukaan oo vielä tullut tästä vouhkaamaan, että hyi se koko ohjelma pitäisi kieltää ja vain mielenvikaiset katsoo sitä. Kerran mun kimppuun hyökättiin täällä ihan kunnolla ohjelman katsomisesta, kun vastasin johonkin kuumin näyttelijä -ketjuun Criminal Mindsin Derek Morganin :D
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 21:56"]Criminal Minds [/quote] Ihme ettei kukaan oo vielä tullut tästä vouhkaamaan, että hyi se koko ohjelma pitäisi kieltää ja vain mielenvikaiset katsoo sitä. Kerran mun kimppuun hyökättiin täällä ihan kunnolla ohjelman katsomisesta, kun vastasin johonkin kuumin näyttelijä -ketjuun Criminal Mindsin Derek Morganin :D
[/quote]Mun mielestä Criminal Minds on huono, se on kun koulunäytelmästä kun ne jokainen vuorollaan kertoo rikoksesta ihankuin jotkut pikkulapset. Plääh. Ei sitten pystynyt katsomaan enää kun tuo alkoi niin jäytää.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 21:56"]Criminal Minds [/quote] Ihme ettei kukaan oo vielä tullut tästä vouhkaamaan, että hyi se koko ohjelma pitäisi kieltää ja vain mielenvikaiset katsoo sitä. Kerran mun kimppuun hyökättiin täällä ihan kunnolla ohjelman katsomisesta, kun vastasin johonkin kuumin näyttelijä -ketjuun Criminal Mindsin Derek Morganin :D
[/quote]Mun mielestä Criminal Minds on huono, se on kun koulunäytelmästä kun ne jokainen vuorollaan kertoo rikoksesta ihankuin jotkut pikkulapset. Plääh. Ei sitten pystynyt katsomaan enää kun tuo alkoi niin jäytää.
[/quote]
No tässä mun mielenvikaiseksi ym haukkumisessa ei ollut kyseessä se, että sarja olisi ollut vouhkaajien mielestä HUONO vaan heistä se oli sairas ja oksettavan raaka ja hyi olet varmasti mielenvikainen sadisti, kun katsot tommoista. :D mun mielestä esim Game of Thrones on paljon sairaampi kuin Criminal Minds.
Kukaan ei ole laittanut oikeasti maailman parasta poliisisarjaa eli The Wire, suomeksi langalla
Alkuperäinen CSI ja Criminal Minds!
Ei ole HSB:n voittanutta. Belker oli kova sälli. Mrrrr...
1. Hill Street Blues
2. Reinikainen
Kova laki! Ja lasketaanko Sydämen asialla :D
Oh my god! Oon niin koukuttunut Castleen. Siis oikeesti. Suosittelen!
Lewis
Midsummerin murhat
Broadchurch
Ja Sherlock jos se lasketaan
Kaikki BBC/ITV:n sarjoja