Paras poliisisarja?
Minä pidin Komisario Lewisistä. Siinä oli sopivaa syvyyttä, toisin kuin amerikkalaisten pam pam- sarjoissa.
Kommentit (48)
Silta ja Broadchurch. Ja joo, kotimainen tosi-tv tottakai!
Olen jäänyt koukkuun State of Affairs - sarjaan. Ei pelkkä poliisisarja, vaan paljon enemmän. Joka jaksolla vaan paranee. http://ib1.huluim.com/show_key_art/18209?size=1600x600®ion=US
Midsomerin murhat, puutarhaetsivät (etsiväthän on myös poliiseja?)
Lempparipoliisisarja ikinä on kyllä yksi saksalainen, jonka nimeä en muista :( En edes muista miltä kanavalta se tuli. Siinä ne ratkoi aina sellaisia "kriisitilanteita", esim. yhdessä jaksossa joku meinasi räjäyttää bussin ja menivät sitten sitä selvittämään. Olin aivan koukussa! Tuun pistämään sen nimen tähän ketjuun jos muistan!
Hei löysin! Deadline - Jede Sekunde zählt
-10
Hill Street Blues ja Columbo.
NYPD Blue yritti olla Hill Street, mutta itsetarkoituksellinen kamerakikkailu alkoi ärsyttää.
HSB. Aito ja alkuperäinen. Tuli uudelleen 95 ja 2008 ja kummallakin kerralla peittosi kaikki samaan aikaan tulleet show't. Onkohan mikään muu sarja omassa genressään noin ylittämätön? Ihmemies ehkä korkeintaan.
Foylen sota. Alakuloisessa brittipoliisissa sodan keskellä vain on sitä jotain.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:25"]
Foylen sota. Alakuloisessa brittipoliisissa sodan keskellä vain on sitä jotain.
[/quote]
Alkuteksteissä ehkä kaikkien aikojen herttaisin näyttelijän nimi: Honeysuckle Weeks.
Ihan tämä oikeasta elämästä kertova poliisit -sarja. En tykkää fiktiosta niinkään.